2. leht 2-st

Postitatud: K Veebr 06, 2008 2:58 pm
Postitas margus61
Vaadake ka http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7032&start=0 Maidu posti lõpu pool. Ma saan nii aru ja ilmselt kehtib ka 2 koha korral.

Postitatud: K Veebr 06, 2008 3:08 pm
Postitas fagott
Sa saad valesti aru.Kullamäel on kolm istekohta ja teh. passis kah kolm istekohta.Seega on tal kõik korras(jutt siis Ermole mõeldud).

Postitatud: K Veebr 06, 2008 3:13 pm
Postitas Madis
Ehh, nohh - minu viga. Jätsin oma küsimuses täpsustamata, et küsimus käis vabaklassi masina kohta, mis üritab startida järgmine võistlus. Ei puuduta Kullamäe meeskonda. Sry :oops:
Et siis kõik minu pärimised käivad vabaklassi kohta. Lugesin teh.tingimusi vabaklassi kohta, aga istmetest ei olnud ridagi. Seega, küsimus jõus.

Postitatud: K Veebr 06, 2008 3:19 pm
Postitas fagott
Vabaklassis ju kõik savi peale rehvimõõdu,ümberehitused lubatud?

Postitatud: K Veebr 06, 2008 4:02 pm
Postitas Veiko
Nii ta on.Vabas on rehv ja turva nõuded mis peavad vastama TR-1le
Niipalju minupoolseks kommentaariks,et LC70 tehasest 3 kohalisena ei tulnud.Nii,et peavad kõik istmed TR-1 sees olema.

Veiko

Postitatud: K Veebr 06, 2008 4:10 pm
Postitas boob
Veiko kirjutas:Niipalju minupoolseks kommentaariks,et LC70 tehasest 3 kohalisena ei tulnud.Nii,et peavad kõik istmed TR-1 sees olema.

Veiko
Kas see tähendab, et kui istmed ei vasta tehasestandardile, siis rajale ei saa?

Postitatud: K Veebr 06, 2008 4:58 pm
Postitas Veiko
TR-1 mõte on ju selles,et võimalikult väikste vahenditega sportklassi sõitma saada.
Kuna ise ei ole kunagi TR-1 võistelnud siis väga kõvasti sel teemal sõna ei võta kuid minu isiklik arvamus on ,et peaks kõik orginaal istmed sees olema.Sellest oli ka pikalt uute reeglite juures juttu.
Veiko

Postitatud: K Veebr 06, 2008 5:08 pm
Postitas Madis
Veiko kirjutas:TR-1 mõte on ju selles,et võimalikult väikste vahenditega sportklassi sõitma saada.
Kuna ise ei ole kunagi TR-1 võistelnud siis väga kõvasti sel teemal sõna ei võta kuid minu isiklik arvamus on ,et peaks kõik orginaal istmed sees olema.Sellest oli ka pikalt uute reeglite juures juttu.
Veiko
Istme olemasolu nüüd küll vahendite hulka ei suurenda, mis pärsiks sportklassis sõitmist. Igal juhul TÄNA on nii, et kui tehnilises passis on kolm kohta ja autos on kolm kohta, siis takistusi ei seata.
Senini ei ole saanud küsimusele vastust - kas vabaklassis võib eemaldada tagumise istme ja võistelda kahekesi, kuigi passis on kirje viie koha kohta?

Postitatud: K Veebr 06, 2008 5:14 pm
Postitas Veiko
Vabas võid istmed eemaldada ja teh passis muudatusi tegema ei pea.

Veiko

Postitatud: K Veebr 06, 2008 6:08 pm
Postitas Stupiduser
fagott kirjutas:Sa saad valesti aru.Kullamäel on kolm istekohta ja teh. passis kah kolm istekohta.Seega on tal kõik korras(jutt siis Ermole mõeldud).
Kui mul on passis diisel Samurail siis on kah kõik korras?

Ses mõttes on Defekas tore auto, et saab selle krdi kolmanda istme (iga terve mõistusega inimene saab ju aru, et seal ei saa vähemalt võistlustel istuda) taha tõsta.

Nagu öeldud on see tegelikult tobe ja meie poolt ei tule küll ühtegi protesti 3.-istmeliste vastu :wink:

Postitatud: K Veebr 06, 2008 8:51 pm
Postitas Madis
Veiko kirjutas:Vabas võid istmed eemaldada ja teh passis muudatusi tegema ei pea.

Veiko
Pilt selge ja tänud Veiko.