2. leht 6-st
Postitatud: R Okt 12, 2007 9:18 am
Postitas urmas
jr kirjutas:urmas kirjutas:Kas ei ole nii, et topelt kardaani nurk on poole suurem üksiku kardaani nurgast. Vahekasti juures ju alati võll horisontaalne ja sillal 12 kraadi (vist). Miks ta all 0 peaks olema?
Pole veel praktikani jõudnud, aga jeebu juures praegu asjad päevakorral, seepärast teooria mul käsil.
Nii ma asjadest aru saan.
Tagasilla pöördumine sõidu ajal ei tulnud mulle pähe. Huvitav kas võib tagasilla nurka 3 kraadi muuta ja vahekastil samaks jättes. Praegu kardaanisilmad haakuvad napilt kinni.
Ei ole nii! Helista, siis seletan. Pole trükkimiseks aega.
OK! Viskan mõtted eskiisina paberile nädalavahetusel. Siis pigem tuleks läbi.
Postitatud: L Okt 13, 2007 8:19 pm
Postitas Laurism
Vahetükk vahekasti ja kardaani vahel ja masin koos. Esialgu ei hakka munakaid suka küljest lahti laskma, sest selle väikse nurga muutusega ei juhtunud eriti midagi. Masin läks päris kõrgeks, võrreldes eelnevaga. Praegu on kogukõrgus tagant 2,05m ja eest 2,01 , kindlasti vajub veel natuke aga no ehk mitte eriti.
Nüüd peab uusi käppi tegema hakkama. Kui Mahvia pole välja peilinud, kust valmistükke tellida saab. Hetkel tegin ajutise lahenduse, et masinat liigutada saaks ja keevitasin paraleelvarda külge mineva roolivarda pikemaks.
Ehk oskab keegi soovitada, kus kardaanidele topeltriste tehakse, või osta saab?
Postitatud: L Okt 13, 2007 10:45 pm
Postitas jr
Üks võimalus on Dana/Spiceri topeltrist tellida, tootekoodiga a'la top partsi ja saab asjad aetud, või siis ise otse mõnest USA weebikast.
Postitatud: P Okt 14, 2007 12:30 am
Postitas MahviaDeTyrk
Laurism kirjutas:
Kui Mahvia pole välja peilinud, kust valmistükke tellida saab. Hetkel tegin ajutise lahenduse, et masinat liigutada saaks ja keevitasin paraleelvarda külge mineva roolivarda pikemaks.
Kui minu viimane postitus polnud tõesti veel piisavalt sisutihe siis PM ja ma juhatan kust saab
Postitatud: K Okt 17, 2007 9:56 am
Postitas Laurism
kerge info teistele vedrude tõsjatele.
See Mahvia pildi peal olev käpa komplekt maksab 2 nädalaga lennukiga kohale tulles 620 euri ja 3 kuuga laevaga kohale tulles 540 euri - hind on ühe poole komplekti oma, seega korrutage kahega.
Ainult käpp maksab lennukiga 500 ja laevaga 450 euri, see on ka ühe käpa hind.
Tellida saab Austraaliast :
www.yuri4x4.com
Lauri
Postitatud: K Okt 17, 2007 10:13 am
Postitas jr
Postitatud: K Okt 17, 2007 10:32 am
Postitas MahviaDeTyrk
Laurism kirjutas:kerge info teistele vedrude tõsjatele.
See Mahvia pildi peal olev käpa komplekt maksab 2 nädalaga lennukiga kohale tulles 620 euri ja 3 kuuga laevaga kohale tulles 540 euri - hind on ühe poole komplekti oma, seega korrutage kahega.
Ainult käpp maksab lennukiga 500 ja laevaga 450 euri, see on ka ühe käpa hind.
Tellida saab Austraaliast :
www.yuri4x4.com
Lauri
Täpselt sama jutt ja samad jupid ka Y60 puhul

Postitatud: R Okt 26, 2007 4:55 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tekkis küsimus kas keegi siin on seda teinud, et Patrolil esisilla asendit muutnud ja otsad tagasi keeranud ?
Ja veel tekkis küsimus kas ja kui palju silla keeramine mõjutab gardaani poolse laagri õlitust ?
Postitatud: L Okt 27, 2007 10:42 am
Postitas tarmo
MahviaDeTyrk kirjutas:Ja veel tekkis küsimus kas ja kui palju silla keeramine mõjutab gardaani poolse laagri õlitust ?
Ma vaatan, et sa ikka krooniline ja ei saa enam vait olla - kardaani! Kardaani, mitte gardaani

Postitatud: K Okt 31, 2007 5:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Üks võimalus on Dana/Spiceri topeltrist tellida, tootekoodiga a'la top partsi ja saab asjad aetud, või siis ise otse mõnest USA weebikast.
Teine tore võimalus on veel - 160 Patroli originaal topeltrist
Postitatud: E Nov 05, 2007 8:29 am
Postitas Laurism
niisiis on nüüd kõik valmis, uued käpad tehtud, latid lühemaks tehtud jne.
Proovi tehes ja rattad täisti risti keerates käitus masin väga halvasti ja päris raske oli rattaid uuesti sirgeks väänata (35" rehvid) - see ongi tulemus silla keeramisele... rattad lähevad välja keerates liiga lääpa.
Nüüd on päevakorras silla suka küljest munakate lahti lõikamine, keeramine ja uuesti kokku laskmine ( töö, mida lootsin mitte teha). Kui kellelgi selle tööga seoses mõned head soovitused on siis andke aga tulla!
Lauri
Postitatud: T Nov 06, 2007 9:18 pm
Postitas KINGCAB
Aga kui palju peaks keerama tagasilla nurka, või kas üldse peaks keerama?
Postitatud: T Nov 06, 2007 9:56 pm
Postitas jr
KINGCAB kirjutas:Aga kui palju peaks keerama tagasilla nurka, või kas üldse peaks keerama?
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.html
Lehel ka link kardaani hingeelule. Loe läbi, siis saad vastuse teada.
Postitatud: K Nov 07, 2007 2:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Laurism kirjutas:
Proovi tehes ja rattad täisti risti keerates käitus masin väga halvasti ja päris raske oli rattaid uuesti sirgeks väänata (35" rehvid) - see ongi tulemus silla keeramisele... rattad lähevad välja keerates liiga lääpa.
Tagurpidi sõites saad jälle rattad sirgeks
Laurism kirjutas:Nüüd on päevakorras silla suka küljest munakate lahti lõikamine, keeramine ja uuesti kokku laskmine ( töö, mida lootsin mitte teha). Kui kellelgi selle tööga seoses mõned head soovitused on siis andke aga tulla!
Ma ausaltöelda ei tea miks sul esisilda keerata vaja oli üldse
Aga kui sa selle sillatala keeramise/lõikamise/lappimise tehtud saad siis ole kena ja jaga kogemusi
Postitatud: L Nov 10, 2007 7:01 pm
Postitas Laurism
nii, silla munakad keeratud.
lappisin silla kokku ja panin alla. Läksin proovisõitu tegema, et kuidas siis on. Juhitavusele mõjus munakate keeramine väga hästi, juhitavus on nüüd nagu ennem oli, ennem vedrude silla peale venitamist, ühesõnaga korras.
Proovisin igasugu äkkmanöövreid ja tõstsin kiiruse kuskil sajani, kõik toimis ja oli väga hea. Siis keerasin masina ümber, et tagasi sõita ja kui kiirus oli 40 tuli surmavõbin... pljaad, ma ei tea milles nüüd siis asi, kas andis rooliamort saba? või tuleb rooliotsad uued panna, ühel on pisike lõtk sees juba. Ühesõnaga jälle üks jama juures, mida likvideerima peab hakkama, kui kellelgi soovitusi on siis andke tulla!
Ah jaa roolikäpad peab ka nüüd jälle uued tegema... munaka nurga muutusega läks käppade nurk ka ju valeks, see oli muidugi ennem teada aga no tööd ikka jälle juures.