2. leht 2-st

Postitatud: N Okt 11, 2007 4:04 am
Postitas Suur Irokees
reimo kirjutas:Aastat 4 tagasi küsisin US (võis olla ka TOP) Partsust, siis öeldi hinnaks ca 4,5k/tk. Et mul mõte oli tookord see, et ülevaatusel võivad USA valgusjaotusega esitulede pärast peetima hakata, ei pidanud seda summat põhjendatuks enne, kui viimane häda käes. Minu meelest oli tookord lausa letis olemas.
4,5K TÜKIST??? Olid need teemantitega kaunistatud ka? usa internetimüüjad küsivad tükist alates $30...

Edit: saksa ebays tahetakse tükist 99.9 eurot... miks need euroopa omad nii palju kallimad on?

Postitatud: N Okt 11, 2007 7:25 am
Postitas Plekksepp
Praegusel vahekastil loksub ettepoole väljuv võll (see siis kuhu esimene kardaan kinnitub). Nii pööramistel, järsemal pidurdamisel kui ka kiirendamisel käib selline vastik plõgin, sõiduajal on vaikus hetkel. Mõlemad poolassi otsad on vahetasin igaks juhuks ära (targemad mehed väitsid et vahekastis ei saa viga olla, ainuke viga saab otstes olla), mingit muutust ei toimunud. Mulle tundub et see plõgin tekib siis kui esisild mingil määral liikumise ajal liigub (kas suurem lohk või järsem kurv). Enda loogika enam muud süüdistada ei oska kui vahekasti. Loksuv võll läheb mingi nurga alla ja kett hakkab kusagile pihta käima, ei hambu enam korralikult või jookseb hamba otsa :? . Kuna autot pea igapäevaselt tarvis, siis niisama uurimiseks lammutada ka ei taha, nagunii uusi detaile kohe kusagilt võtta ei ole ja see tähendaks mitme nädalast seisakut. Seega peaks uue kasti muretsema ja kohe alla viskama.

Vabandage minu rumalust, aga ma ei ole hästi aru veel saanud nende kastide koodides. Kas minu autol on all 249 all ja kas 242 sobib ilma suuremate ümberehitusteta 249 asemele. Täpsustuseks et auto on v8 5,2 ja 96a.

Postitatud: N Okt 11, 2007 7:58 am
Postitas urmas
V8 249 vahekast ikka. Kuidas 242 sinna läheb, ei tea. Kui d tehtud seda küll. Ilmselt lihtne. Küsi v6rrimehelt. Tal äkki ideid ka olemasoleva korda sättimiseks.