2. leht 6-st
Postitatud: E Okt 01, 2007 1:28 pm
Postitas rommi
seff kirjutas:ma mäletan viimane kord kui me vaevarikkal ja pikal talvesõidul saaremaal ,keset kaardilugemise kõige pingsamat momenti keegihr R***i(nimesid ei nimeta) tagaistmel silmad lahti magama jäi..

vaja äkki kohustuslikku pausi mingi x tundi xmin kogu selle sõidu jooksul lisada, siis lihtsam kõigile
tuleb tunnistada et see oli tõesti vaevarikas sõit, arvestades patroli konditsiooni ja kogu seda energiakulu mis oli vaja katkise mootoriga ka isegi lihtsa punkti vallutamiseks kulutada. Ma ei hakka ju siia praegu üles riputama hr S.

ja P.

väsimusest tundmatuseni moondunud nägusid?

Postitatud: E Okt 01, 2007 2:22 pm
Postitas hulkur
Mulle tundub mõte OK. Ainuke kriitiline asjaolu minu jaoks oleks raja pikkus. Mingit 2-3 km pikkust rada küll ei viitsiks 24 tundi nühkida, kui aga rada on tõesti mingi 20km, siis on asjal jumet...
Postitatud: E Okt 01, 2007 4:06 pm
Postitas jr
Tehke kuis vaja, peaasi et Alansi Offroad klubi ka sellele võistlusele UsaRaua rajale laseb. Ilmselt oleks sobilik sponsorlust küsida mõnelt küttemüüjalt siinkohal
Ohutuse tagamiseks on vahetustega sõit ühel ja samal ringil mõistlik minuarust. Ja vintsi olemasolu elementaarne sedalaadi ürituse juures. Probleemiks võib ehk kujuneda rada 30-31" rehviomanikele, kui 38" rehvidega on samast kohast juba kümneid, kui mitte sadu kordi üle nühitud

Postitatud: E Okt 01, 2007 4:39 pm
Postitas tont
vepsal oli sel aastal kohustuslik 6h pausi. ehk teisisõnu sa pidid PARKIMA jääma 21:00 - 01:00 vahel 6 tunniks.
jr kirjutas: Probleemiks võib ehk kujuneda rada 30-31" rehviomanikele, kui 38" rehvidega on samast kohast juba kümneid, kui mitte sadu kordi üle nühitud

aga miks mitte teha rajal olevad mudaaugud kaheks.
kust läheb kuni 32" ja kust läheb suurem kui 32"
mis on plussid
möödasõidud on hästi organiseeritud.
sinna saaks kindlasti paremini publikut kohale meelitada: a-la *paaris mudarada* või midagi sellist.
edit: kas see on hea mõte 2 juhti 2 wintsimeest bal bla...
ma ei taha oma naislegi seda autot anda, veel vähem kellegile seda mudaaugus ruunamiseks.
Postitatud: E Okt 01, 2007 4:50 pm
Postitas TR Pjätt
QKulgur oleks tulija, kui kuupäevad sobivad.
Priit
Postitatud: E Okt 01, 2007 4:55 pm
Postitas urmas
Ma arvaks nii:
Üks auto, kaks juhti, kaks vintsmani. Kaardilugejat ei ole.
Saab juba streteegiat sättida. Näiteks: I juht paar tundi rajal, tuleb II peale juht kellele vana vintsman juba selatab legendi jne.
Puhkepausid jätaks iga meeskonna oma otsustada. Kes tahab, võib ju teha vaikse tunni...
Mina tulen 24h sõidule. II juhi ja II vintsmani leiaks kindlasti (kui peaks vaja olema). Pakkumine (väljakutse) on ju põnev
Postitatud: E Okt 01, 2007 5:19 pm
Postitas jr
OT:
Põnev oleks a'la googlemap pealt võistlust jälgida, kui gps transponderid üle gprs'i sinna iga auto kohta infi tulistavad.
Postitatud: E Okt 01, 2007 5:32 pm
Postitas Valge Hiir
urmas kirjutas:Puhkepausid jätaks iga meeskonna oma otsustada. Kes tahab, võib ju teha vaikse tunni...
Vastupidi - sellised asjad saavad olema väga rangelt reglementeeritud.
Puhkepausid on kohustulikud ja kindla kestvusega. Nendes nõutes järeleandmisi ei tule.
jr kirjutas:OT:
Põnev oleks a'la googlemap pealt võistlust jälgida, kui gps transponderid üle gprs'i sinna iga auto kohta infi tulistavad.
Mõte on liikunud ka rajal toimuva on-line jälgimiseks nii "pildis" kui "sõnas" kus näha katkestused, karistused jne.
Postitatud: E Okt 01, 2007 6:32 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas: Ilmselt oleks sobilik sponsorlust küsida mõnelt küttemüüjalt siinkohal

:
Mis nüüd siis Jaak. Kui Sa oma BA-st 500 hp-d lubasid välja pigistada, saatsid mu posti tagant kaudu... kus on küll soe aga pime ja paha hais:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5111
Ja nüüd selline abipalve

. Aga kui osaled, teen Sulle paagitäie välja

.
Lugupidamisega,
Kütuseidioot.
Postitatud: E Okt 01, 2007 9:37 pm
Postitas Landy
rommi kirjutas:küsiti siis vastan: mina oleks huvitatud 24h kuskil müttama, ilma vahetusteta. Ehk võiks olla ehk mingi ettenähtud puhkeaeg, kus siis võimalus remotida masinat või niisama loodust nautida.
No aga Võiks siis ju teha(kui tehniliselt väga keerukaks ei lähe), et iga 6 tunni tagant antakse 15 min. "boxipeatust" kus kell seisab ja meeskond saab vahetuda, autot tankida ning kiirhooldust teha. Siis läheb kell käima ja edasi toimub remont/hooldus juba sõiduaja arvelt.
Seejärel piloot/vintsman saavad 6 tundi puhata/magada ning uuesti rajale.
Postitatud: E Okt 01, 2007 9:53 pm
Postitas Valge Hiir
Landy kirjutas:No aga Võiks siis ju teha(kui tehniliselt väga keerukaks ei lähe), et iga 6 tunni tagant antakse 15 min. "boxipetust" kus kell seisab ja meeskond saab vaehtuda, autot tankida ning kiirhooldust teha. Siis läheb kell käima ja edasi toimub remont/hooldus juba sõiduaja arvelt.
Seejärel piloot/vintsman saavad 6 tundi puhata/magada ning uuesti rajale.
Landy, sa kohe oskad lihtsad asjad keeruliseks mõtelda. Sinu loogika järgi võiks F1 ka pit-stoppide ajaks kella seisma jätta.
Stardipauguga läheb aeg käima ja 24 tunni pärast on finish ning kogu moos.
Hakka veel vahepeal mingeid aegu võtma jne.
Postitatud: E Okt 01, 2007 9:55 pm
Postitas urmas
Landy kirjutas:rommi kirjutas:küsiti siis vastan: mina oleks huvitatud 24h kuskil müttama, ilma vahetusteta. Ehk võiks olla ehk mingi ettenähtud puhkeaeg, kus siis võimalus remotida masinat või niisama loodust nautida.
No aga Võiks siis ju teha(kui tehniliselt väga keerukaks ei lähe), et iga 6 tunni tagant antakse 15 min. "boxipetust" kus kell seisab ja meeskond saab vaehtuda, autot tankida ning kiirhooldust teha. Siis läheb kell käima ja edasi toimub remont/hooldus juba sõiduaja arvelt.
Seejärel piloot/vintsman saavad 6 tundi puhata/magada ning uuesti rajale.
Kui rajal remontida vaja, võib üks vahetus ka 12 tundi järjest metsas olla. Pigem kohustuslik minimaalne puhkeaaeg igale meeskonnaliikmele. Auto peaks olema järjest rajal. Boksis veedetud aeg on kaotatud aeg ja kilomeetrid.
Postitatud: E Okt 01, 2007 10:11 pm
Postitas ennukas
Formaat on põnev ja kui kuupäevad klapivad, siis soovin osaleda.
Pean aga tunnistama, et oma auto rooli ma kedagi teist küll ei luba (Väga eri-häda-sunnil vöibolla, aga sel juhul ähvardab vahekasti kangi puutumine karmi füüsilise noomitusega.)
Samuti ei tahaks olla kellegi teise maasturi roolis hetkel kui kepsud kotti, pooltelg pooleks või mõni hüplev känd ja jooksev puu satub olema.....
Oi seda vaidlust hiljem....
Postitatud: T Okt 02, 2007 7:48 am
Postitas Mihkel78
tere!!
Väga põnev üritus !
Sellest võtaks osa hea meelega.Mulle meeldiks kui toimuks ilma vintsita, ta rohkem selline " Poriformel" aga see pole ületamatu probleem.
Postitatud: T Okt 02, 2007 9:02 am
Postitas inseneer
Ma ei näe vajadust pilooti vahetada, kui on 6h kohustuslikku puhkeaega. Oma raketti ikka igaühe kätte ei usalda. Kui võistluse formaat mulle sobilik olen tulija.