2. leht 2-st
Postitatud: N Sept 20, 2007 10:51 pm
Postitas Stupiduser
Mitteametlikult nihutad käimakat kümmekond cm tahapoole ja tekkinud praost vahetad sidurividinad ära.
Jõudu erinevate ketaste/korvide katsetamiseks. Loodetavasti on Sul mõni tuttav günekoloog abiks võtta...

Postitatud: N Sept 20, 2007 10:55 pm
Postitas Mell
JANNO L200 kirjutas:Stupiduser kirjutas:On sidur ikka paika reguleeritud?
edit: "reaalsus" võib tähendada eelpoolmainitud vatti katte asemel, mis võrdub nööri otsas koju minekut (sic! mudaselt metsasihilt)
edit2: tead kuidas Jimnyl "ametlikult" sidurit vahetatakse? Tõstetakse mootor koos kastiga maha!

Aga mitteametlikult?

ametlikke vahetusi teevad ja kirjutavad ka teistele ette kapitalistid

Meil õnneks või kahjuks üritatakse ise midagi kavalat välja mõelda.Aga alati ei tule välja.Kuna müüdi Europart Autodetis tugevdatud sidurikomplekte.Täpsemalt tuleks ehk sealt küsida-G-klassile küll sai.
Postitatud: N Sept 20, 2007 11:21 pm
Postitas JANNO L200
TO:Stupiduser
Tuttava günekoloogiga on asjad täbarasti, ei ole veel sarnase arsti vastuvõtule tulnud kohale ilmuda.
Samuti minu enda günekoloogia alased võimed ei ole endast siiani märku andnud, ja ka tuleviku suhtes on halvad eelaimused. Seoses jätkuva beebibuumiga Eesti Vabariigis on ka kõik ämmaemandad pidevalt hõivatud, niiet käiku läheb "ametlik" plaan. Sai nats pikk, kuid vist on mingi loogika ka kusagil seal...
PS! Mis Sa selle reguleerimise all mõtled?
TO:Mell
Käisin Europart poes (Subaruga ühes majas). Nad pidavat üldiselt tegelema veoautodega. Kui Sulle on laekunud vastupidine inf, mis mind edasi võiks aidata, olen kindlasti huvitatud teada saama ka tugevdatud siduri komplekti headest omadustest.
Postitatud: N Sept 20, 2007 11:43 pm
Postitas Landy
JANNO L200 kirjutas:
Käisin Europart poes (Subaruga ühes majas). Nad pidavat üldiselt tegelema veoautodega. Kui Sulle on laekunud vastupidine inf, mis mind edasi võiks aidata, olen kindlasti huvitatud teada saama ka tugevdatud siduri komplekti headest omadustest.
Jällegi kehtib siin sõna "ametlikult"... Seega ametlikult müüvad nad Veoautode osi, aga kui küsida Maidu jutule....
Niisama "kõvatajate ja uudistajatega" Mait ei tegele (igapäevane leib tahab ka teenimist). Aga kui raudkindel soov, siis saab raudkindalt ka abi (kui kataloogis vähegi jupp olemas on).

Postitatud: N Sept 20, 2007 11:58 pm
Postitas JANNO L200
Landy kirjutas:JANNO L200 kirjutas:
Käisin Europart poes (Subaruga ühes majas). Nad pidavat üldiselt tegelema veoautodega. Kui Sulle on laekunud vastupidine inf, mis mind edasi võiks aidata, olen kindlasti huvitatud teada saama ka tugevdatud siduri komplekti headest omadustest.
Jällegi kehtib siin sõna "ametlikult"... Seega ametlikult müüvad nad Veoautode osi, aga kui küsida Maidu jutule....
Niisama "kõvatajate ja uudistajatega" Mait ei tegele (igapäevane leib tahab ka teenimist). Aga kui raudkindel soov, siis saab raudkindalt ka abi (kui kataloogis vähegi jupp olemas on).

Kui on keegi mees kes kindlalt väidab, et nende poolt pakutav sidur on oluliselt pikema elueaga ja metsasõidus end õigustanud, siis on teema endiselt huvitav. Kas hinnataseme kohalt ka on kuulda olnud midagi? Asja on nii ehk naa vaja, kui just hinna pärast loobuma ei pea ja endale Europart Maidu silmis "kõvataja" nime välja ei teeni. Ehk siis, kas Sa, Landy tead midagi hinnatasemest ja mõnest metsateedele läinud Europart`i sidurist? See eelinfo oleks vist ikkagi mõistlik teada!
Postitatud: R Sept 21, 2007 2:09 am
Postitas Landy
Postitatud: R Sept 21, 2007 9:38 am
Postitas Stupiduser
JANNO L200 kirjutas:TO:Stupiduser
Tuttava günekoloogiga on asjad täbarasti, ei ole veel sarnase arsti vastuvõtule tulnud kohale ilmuda.
Samuti minu enda günekoloogia alased võimed ei ole endast siiani märku andnud, ja ka tuleviku suhtes on halvad eelaimused. Seoses jätkuva beebibuumiga Eesti Vabariigis on ka kõik ämmaemandad pidevalt hõivatud, niiet käiku läheb "ametlik" plaan. Sai nats pikk, kuid vist on mingi loogika ka kusagil seal...
PS! Mis Sa selle reguleerimise all mõtled?
Reguleerimise all mõtlesin reguleerimist. On pedaalil vabakäik kenasti olemas?
Tule mulle beebibuumist rääkima
See günekoloogijutt oli vihje sellele, et eriti osavate kätega saab ka muudmoodi.
Mina olen kobakäpp ja lasin Japautos ja Carservices vahetada...
PS saatsin Sulle Aiatraktori isa telefoninumbri
Aare on kindlasti lahkesti nõus Sulle oma lapsukesse puutuvat haunõud jagama, muuhulgas ka seda mis laialtlevinud margi (loe: kergelt kättesaadava ja suht odava) sportsidur Jimnyle külge hakkab
PPS minu mäletamist mööda hakkasid sportsiduri (Lu:k) hinnad 20 tuhandest
Postitatud: R Sept 21, 2007 11:57 am
Postitas JANNO L200
Tänud Aare numbri eest. Olen teda jõudnud tülitada paar korda. Konkreetset siduri konfiguratsiooni ta kahjuks ei mäleta enam. Vahepealne omanik rääkis midagi mingi pakiauto siduriosadest. Siduri kahvel tundub olevat ümber tehtud.
Samuti ei ole reguleering vist päris õige. Kas mitte sidurikahvlil(hargil) ei peaks olema väike loks sees, kui pedaal on vabastatud? Aiatraktoril käega tuntavat loksu ei ole (kui siis õige õrnalt). Ja veel üks küsimus. Kas siduriketta kulumisega väheneb siduri vabakäik - sidurihargi vabaliikumine?
Vabandust, eelnevas postituses oli just juttu vabakäigust.

Tõenäoliselt vajab siduri vabakäik tekitamist, puudub praktiliselt.
Postitatud: R Sept 21, 2007 12:50 pm
Postitas Stupiduser
Siduriketta kulumisega peaks vabakäik suurenema
Lihtsam kui käppa auto all vahtida oleks mu meelest pedaali vabakäiguga tutvuda. Peast ei mäleta aga 10-15 mm peaks see ikka olema...
Postitatud: R Sept 21, 2007 1:10 pm
Postitas JANNO L200
Kas see pedaali vabakäik ei peaks mitte olema sama ka siduritrossil? Praegune pedaali vabakäik, mis õnnestus tuvastada ongi umbes 10-15mm, oli tingitud sellest, et pedaali ja trossi vaheline liigend laseb pedaalil natuke üksi vabalt liikuda. Samas tross on paigal.
Postitatud: R Sept 21, 2007 2:05 pm
Postitas Stupiduser
Peaks olema sama ka siduritrossil (ja käpal).
Postitatud: N Okt 25, 2007 12:43 am
Postitas JANNO L200
Vahepeal on Kollane Aiatraktor saanud siiski täiesti uue Helix´i sportsiduri. Ketas sai valitud ka väheselmääral libistamist lubavate orgaaniliste katetega. Kindlasti sidurikomplekt ei libise enam nii nagu seda harrastas teha eelmine 1600-se LADA korv koos keraamiliste katetega 4-segmendiga ketas. Ketas oli muidugi juba neetideni kulunud ka ja korv sinine.
Osad ja korvi hoorattale sättimine maksis kokku ca 10000.- eeki.
Kokkuvõtteks võin kinnitada vanemate kaasvõitlejate juttu,et Suzukide siduripedaali tuleb metsas kasutada minimaalselt.
Kollane Aiatraktor hakkab nõudma varsti järjekordset siduriketast. Kui vints kraavist enam välja ei aita ning lift ja labidas naisele koju aiatöödeks jäid, tuleb süüdistada ainult iseennast.
