minu käes 503 tkm. Vanasti tehti autod vastupidavateks, nüüd, et ostaksid ruttu uue auto

Edasi näeme, kumma süda enne seisma jääb, kas minu või tema.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
v6sa kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 6:01 pm Khm, need igasugus värdseadmed võimaldavad suurlinnades hingamiskõlbulikku õhku tarbida ning ülipikkade hooldusvälpadega optimeeritakse tootja kulusid. Vähesed autokasutajad plaanivad täna ostetavat sõidukit kasutada inimpõlve või miljon kilomeetrit. Väidetavalt üle poole autodest utiliseeritakse enne nende tegeliku tehnilise kasutusea lõppu avarii või korrosiooni tõttu. Mistõttu tootjal on kasulik keskenduda lõviosa ostjate murede lahendamisele ja meiesugustega tegelemine jäetakse juriidilisele osakonnale.![]()
Nõus. Aga ... Palju neid juhtumeid on olnud? Kui alla 10% toodetud autodest, siis selleks on juriidiline osakond ja turundus, kes "probleemi vaiba alla pühivad".
Ma saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pm Samas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
Ma sõitsin 4.0 XJ-iga kuskil 90000km ilma mingite probleemideta.See pill käis gaasiga piirajani......ja ilma mingi lisa ölitaMetsakutsu kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 10:03 pm Täna sain tuttavalt teada (kellel jeep gc wj 4.7 bens + lpg), et tal masina esimese silindris surve 0, teised alla normi ja viimaseks klapid läbi põlenud. Kui ei eksi siis paari aasta eest sai mootor ära vahetatud.
Hetke seisuga siis pigem jätan selle 5.7 bens + lpg välja, et vältida sama probleemi mis tuttaval kuigi mõnus oleks küll lpg pealt sõita (soodne) kuid kui sama viga peaks tulema siis annab ikka seda raha sisse laduda.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.
Võib julgelt soovitada ka, mida võiks veel antud hinnaga vaadata.
Siin mõeldi ikka wk2 masinat ehk VM mootorigavreps kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 10:20 amMa saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pm Samas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
Teemaalgataja pidas ikkagi silmas wk1 ja sellest ka minu vastus. Või teab keegi kustkohast saab 6000 eurorubla eest normaalse wk2, läheks võibolla isegi vaatama.TiitR kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 9:16 pmSiin mõeldi ikka wk2 masinat ehk VM mootorigavreps kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 10:20 amMa saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pm Samas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15![]()
Kõik õige. Ma vaatasin sinu vastust ahto-le
Omasin ka vahepeal ühte Tregi.Metsakutsu kirjutas: ↑N Juun 03, 2021 9:34 pm
Vaatasin, et neid vw touareg 3.0 on väga erinevate kw ning lisadega, kas neil on mingid vahed ka või lihtsalt kilovattide ainult? Või vaadata üldse 5.0?
Mida auto tegema peaks, see on selline küsimus, et kõikev6sa kirjutas: ↑R Juun 04, 2021 9:11 am Üsna laiad küsimused;)
Mida see auto peaks tegema? Touareg on üsna õrn väljaspool teed. Samas maanteel käru veab hästi.
Kas remondid ise või ostad kõik sisse? Kolksvaagenit oskavad paljud rautada, Jeepsuga kuuled enamasti tüüpvigade juttu.
Kas ihumehaanik on või astud esimesse ettejuhtuvasse kioskisse sisse? Ihumehaanik annab ise soovituse, mida tasub ka arvestada:)
Mina säärase valiku korral võtaks gaasitatud suure mootoriga jeepsu, saab oluliselt odavamalt hakkama (loe: jääb suurem remondifond) ja mugavamalt sõidetud. Touareg on minu silmis üsna mõtettu junn, paaris iksviiega. Aga muu maailm seda fännab.
Miks siis sellist ei võta millel lisaõlitusega gaasiseade peal on?Metsakutsu kirjutas: ↑R Juun 04, 2021 9:30 pm Olen mõelnud gaasitatud mootoriga jeepi aga siis tuleb see AGA kui kaua see mootor kestab antud gaasiseadmega? Kui ikka 90t mootori/klapi kotti viskab siis pole ka väga mõistlik omada.