2. leht 4-st

Postitatud: L Sept 15, 2007 12:38 am
Postitas Oliver
Stupiduser kirjutas:Ärge püssi nii kergelt põõsasse visake, noormees!

Palju neid sõitjaid mehi TR2 on (TR3 on ültse naljanumber), põhiline andmine käibki tänasel päeval TR1-s :yupikaye
ara hoiska midagi, varsti oleme koik TR1-s!

Postitatud: L Sept 15, 2007 12:53 am
Postitas Stupiduser
Jätad Hõbekolli üksi? :twisted:

Postitatud: L Sept 15, 2007 6:55 am
Postitas badass
Tere,

viskan oma tähtsusetu arvamuse ka siia,viimased aastad tr2 söidetud a siiski usun,et tr1 on köige raskem.Kuna ilma ratasteta autoga tuleb söita tr2/3 rada,mis on reeglina ka vastavate autode poolt enne juba p..se keeratud.Samuti on konkurents köige kövem,tr2 pole ju mitte kedagi pmtselt(4-5autot tr1 35vastu).Ise kunagi alustades sai möni söit ilma vintsita tehtud,ja see oli vöimalik,mingi sügissöit ntx.Siis leidus stardis veel nii mönigi ilma vintsita tegelane,sai hakkama.Praegu ajab ilma vintsita auto lihtsalt naerma,sest tead et sellega kuhugi ei jöua.Niiet rajad on reaalselt raskemaks läinud kövasti,mingi imeliku autoga ei julgeks enam starti ronida sinna,samurai on loomulikult juba tehasest väga konkurentsivöimeline,aga kunagi sai seda Nissani kastikaga söidetud,seda küll enam ei prooviks.Teemasse,ise ei pooldaks veel ühe klassi teket,on ju turist ja vaba olemas,pole mötet seda asja veel keerulisemaks ajada.Kui tahad konkurentsivöimeliselt tr1 vöistelda,siis osta kohe korralik auto millel maastikusöidu omadused tehasest kaasas juba.

Postitatud: L Sept 15, 2007 8:42 am
Postitas Stupiduser
Sellega seoses tuleb meelde, kuidas Haapsalu poisid (Serengeti) tõid eelmisel aastal kaks päeva enne Klaperjahti Rootsist Samurai, viskasid sinna siva vintsi ninale ja tulid neljandaks (Kuri Mäger). :thumb:

PS kastikaga sõideti vanasti väga hästi: RMW ja Mattis (sry, ei mäleta tiimi nime) jõudsid kokkuvõttes poodiumilegi

Postitatud: L Sept 15, 2007 9:13 am
Postitas aadu
Olid jah ilusad ajad. Sõitsime mööda Eestimaad ringi, nautisime vahelduvat maastikku, vahetevahel vupsasime läbi mingi kraavi või mudaloigu ja noppisime punkte. :yupikaye

Nüüd on ajad muutunud ja nii laialt ringi liikuda ei luba keegi. Kui eraldataksegi elektriliini alune, karjäär või mõni muu tüma koht siis tuleb see maksimaalselt ära kasutada. Sel juhul jääb ka navigeerimise osa teisejärguliseks ja ainuke võimalus terad sõkaldest eraldada on justnimelt raja raskus. Mida rohkem on võistlusklassis osavõtjaid, seda raskem peab olema ka rada. :evil:

Selline mulje on minule jäänud. Kui ma eksin siis eks võistluste korraldajad parandavad.

Postitatud: L Sept 15, 2007 11:47 am
Postitas seff
Stupiduser kirjutas:Ärge püssi nii kergelt põõsasse visake, noormees!

Palju neid sõitjaid mehi TR2 on (TR3 on ültse naljanumber), põhiline andmine käibki tänasel päeval TR1-s :yupikaye

Noored on tõepoolest teretulnud ja miks mitte anda neile võimalus natuke väiksemate kuludega alustada.
Kuigi ARB lukuring maksab 3 korda rohkem kui vints :twisted:

TRx leiutamise koha pealt niipalju, et eelmisel või üleeelmisel hooajal leiutati (vaatamata minu vastusõdimisele, irw) "vaba".
Praegune seis on selline, et "vabamehed" on märksa elujõulisemad ja tegijamad kui TR2 :P
anna aega atra seada....


tr1 vints kohustuslikuks? see mõte on jama , kui tr1 oleks mõned aastad tagasi vints kohustuslik olnud siis poleks rahalistel põhjustel kindlasti mitte nähtud paljusid luaze ja nivasid...
las see ikka olla nii et algul tuled sõitma kuidas saad, pärast juba .... läheb nagu ikka :vintsid ,lukud ,jutud..:mg :bg

Postitatud: L Sept 15, 2007 2:50 pm
Postitas d22
Algajatele (odav) Samurai liiga...

Postitatud: L Sept 15, 2007 3:22 pm
Postitas Landy
Stupiduser kirjutas:Praegune seis on selline, et "vabamehed" on märksa elujõulisemad ja tegijamad kui TR2 :P
Tuuker Jass (Kalmeti Pets) kolis ikkagi "vabast" TR2 klassi üle. Pidavat mehisem olema. :roll:

Postitatud: L Sept 15, 2007 3:30 pm
Postitas Landy
Kunagi riputati välja ketserlik idee kõi klassid ümber muuta, aga see tambiti kähku põrmu.
Isee oli vist selline:
TR3- >muuta protoks
TR2-> reeglid ümberehitustel lõdvemaks kuid rehv piirata 33" ning liita siia Vaba klassi autod. Kangemad TR2 mehed saaksid protisse mina j atised jätkata. Klass võib olla üldse TR3-peale ümber nimetada
TR1-> Tingimused veidi vabamaks,kuid rehvi suuruse piirang säilitada. Võimlik ümber nimetamine TR2-ks.
Turism -> Teha TR1-ks ja lihtsustada radasid.

Postitatud: P Sept 16, 2007 3:31 pm
Postitas Myrgel
Landy kirjutas:Kunagi riputati välja ketserlik idee kõi klassid ümber muuta, aga see tambiti kähku põrmu.
Isee oli vist selline:
TR3- >muuta protoks
TR2-> reeglid ümberehitustel lõdvemaks kuid rehv piirata 33" ning liita siia Vaba klassi autod. Kangemad TR2 mehed saaksid protisse mina j atised jätkata. Klass võib olla üldse TR3-peale ümber nimetada
TR1-> Tingimused veidi vabamaks,kuid rehvi suuruse piirang säilitada. Võimlik ümber nimetamine TR2-ks.
Turism -> Teha TR1-ks ja lihtsustada radasid.
Kui praegu kurdetakse võistkonna eelarvete üle siis igasugused muudatused veel rohkem toovad lisakulutusi. Mida suuremad muutused seda rohkem tuleb ka kukrut kergitada. Võtame näiteks TR1 - TR2 tegemine ja reeglite "vabamaks muutmise". Tähendab see jälle seda, et rikkamad vennad kukuvad "tuunima" ja vaesematel pole muud kui perelaenu toel järgi roomata.

Võibolla olen naiivne, aga arvan, et alati ei pea võidu peale välja minema. Kui kukkur kerge ja oskused ka veel väiksed siis võib ju natukene rahulikumalt võtta. Kuidas see oligi? Tähtis pole võit vaid osavõtt. Juba sellise raskusastege võistluse läbitegemine nagu TR1 praegu on - on suur saavutus (eriti algajatele). Kui suudad mõne vana olija seljataha jätta on see juba lisaväärtus.

Muudatused rajasse ei pea ju olema trastilised, et muuta seda TR1 autodele paremini läbitavaks. Laske nad näiteks ennem rajalegi. Kindlasti on ka võimalik rajaehitajatel midagi ära teha, et autod end vähem lõhuksid. Kui vaadata läänepool peetavate võistluste videoklippe, siis on seal märgata, et kivide-kändude konsentratsioon on oluliselt väiksem kui meil.

Turistiklassi ausse tõstmine oleks ilmselt kõige parem lahendus antud teemapüstitaja murele. Hakkaks kasvõi arvestust pidama aasta lõikes.

Postitatud: P Sept 16, 2007 4:52 pm
Postitas badass
Stupiduser kirjutas:Sellega seoses tuleb meelde, kuidas Haapsalu poisid (Serengeti) tõid eelmisel aastal kaks päeva enne Klaperjahti Rootsist Samurai, viskasid sinna siva vintsi ninale ja tulid neljandaks (Kuri Mäger). :thumb:

PS kastikaga sõideti vanasti väga hästi: RMW ja Mattis (sry, ei mäleta tiimi nime) jõudsid kokkuvõttes poodiumilegi
Lihtsalt äramärkimiseks,et Kuri Mäger startis 32 e viimaselt positsioonilt :twisted:,vintsi koolemise töttu kvalifikatsioonis.Ma siis Kurja Mäkra piloteerisin seal.
Kastikaga olime poodiumil küll vist Matisega,Pickup teami nimi,seal olin kaartmees.

Postitatud: P Sept 16, 2007 6:30 pm
Postitas 414 AVM
d22 kirjutas:Algajatele (odav) Samurai liiga...
Pigem läidaks uue säraküünla, aga ega ta siin ilmselt pikalt ei põle, kui arvustajateks risti vastupidiselt mõtlevad kodanikud.
Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.

Postitatud: P Sept 16, 2007 6:36 pm
Postitas Landy
414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
Ma ei saa aru, mida sa tahsd Turismi klsssi jaoks ümber ehitada?'
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.

Postitatud: E Sept 17, 2007 4:44 pm
Postitas 414 AVM
Landy kirjutas:
414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
Ma ei saa aru, mida sa taahd Turismi kalssi jaoks ümber ehitada?'
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.
Snorkel, ~2" tõste, 31" rehvid...

Postitatud: E Sept 17, 2007 4:53 pm
Postitas Valge Hiir
414 AVM kirjutas:
Landy kirjutas:
414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
Ma ei saa aru, mida sa taahd Turismi kalssi jaoks ümber ehitada?'
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.
Snorkel, ~2" tõste, 31" rehvid...
Igat maasturit on võimalik mingi piirini ( mida aksepteerib ka Margi Esindaja ) modida/tõsta nii et garantii säiliks. Uuri Margi Esindusest järgi kui palju võid autot tõsta ja kelle tööd Margi Esindus aktsepteerib nii et garantii ei katkeks.

Kuigi ma ei saa aru miks sul on vaja Turist klassis sõitmiseks oma autot tõsta.