ara hoiska midagi, varsti oleme koik TR1-s!Stupiduser kirjutas:Ärge püssi nii kergelt põõsasse visake, noormees!
Palju neid sõitjaid mehi TR2 on (TR3 on ültse naljanumber), põhiline andmine käibki tänasel päeval TR1-s![]()
Moodsate maasturitega võistlema
Moderaator: Moderators
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Tere,
viskan oma tähtsusetu arvamuse ka siia,viimased aastad tr2 söidetud a siiski usun,et tr1 on köige raskem.Kuna ilma ratasteta autoga tuleb söita tr2/3 rada,mis on reeglina ka vastavate autode poolt enne juba p..se keeratud.Samuti on konkurents köige kövem,tr2 pole ju mitte kedagi pmtselt(4-5autot tr1 35vastu).Ise kunagi alustades sai möni söit ilma vintsita tehtud,ja see oli vöimalik,mingi sügissöit ntx.Siis leidus stardis veel nii mönigi ilma vintsita tegelane,sai hakkama.Praegu ajab ilma vintsita auto lihtsalt naerma,sest tead et sellega kuhugi ei jöua.Niiet rajad on reaalselt raskemaks läinud kövasti,mingi imeliku autoga ei julgeks enam starti ronida sinna,samurai on loomulikult juba tehasest väga konkurentsivöimeline,aga kunagi sai seda Nissani kastikaga söidetud,seda küll enam ei prooviks.Teemasse,ise ei pooldaks veel ühe klassi teket,on ju turist ja vaba olemas,pole mötet seda asja veel keerulisemaks ajada.Kui tahad konkurentsivöimeliselt tr1 vöistelda,siis osta kohe korralik auto millel maastikusöidu omadused tehasest kaasas juba.
viskan oma tähtsusetu arvamuse ka siia,viimased aastad tr2 söidetud a siiski usun,et tr1 on köige raskem.Kuna ilma ratasteta autoga tuleb söita tr2/3 rada,mis on reeglina ka vastavate autode poolt enne juba p..se keeratud.Samuti on konkurents köige kövem,tr2 pole ju mitte kedagi pmtselt(4-5autot tr1 35vastu).Ise kunagi alustades sai möni söit ilma vintsita tehtud,ja see oli vöimalik,mingi sügissöit ntx.Siis leidus stardis veel nii mönigi ilma vintsita tegelane,sai hakkama.Praegu ajab ilma vintsita auto lihtsalt naerma,sest tead et sellega kuhugi ei jöua.Niiet rajad on reaalselt raskemaks läinud kövasti,mingi imeliku autoga ei julgeks enam starti ronida sinna,samurai on loomulikult juba tehasest väga konkurentsivöimeline,aga kunagi sai seda Nissani kastikaga söidetud,seda küll enam ei prooviks.Teemasse,ise ei pooldaks veel ühe klassi teket,on ju turist ja vaba olemas,pole mötet seda asja veel keerulisemaks ajada.Kui tahad konkurentsivöimeliselt tr1 vöistelda,siis osta kohe korralik auto millel maastikusöidu omadused tehasest kaasas juba.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Sellega seoses tuleb meelde, kuidas Haapsalu poisid (Serengeti) tõid eelmisel aastal kaks päeva enne Klaperjahti Rootsist Samurai, viskasid sinna siva vintsi ninale ja tulid neljandaks (Kuri Mäger).
PS kastikaga sõideti vanasti väga hästi: RMW ja Mattis (sry, ei mäleta tiimi nime) jõudsid kokkuvõttes poodiumilegi

PS kastikaga sõideti vanasti väga hästi: RMW ja Mattis (sry, ei mäleta tiimi nime) jõudsid kokkuvõttes poodiumilegi
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Olid jah ilusad ajad. Sõitsime mööda Eestimaad ringi, nautisime vahelduvat maastikku, vahetevahel vupsasime läbi mingi kraavi või mudaloigu ja noppisime punkte.
Nüüd on ajad muutunud ja nii laialt ringi liikuda ei luba keegi. Kui eraldataksegi elektriliini alune, karjäär või mõni muu tüma koht siis tuleb see maksimaalselt ära kasutada. Sel juhul jääb ka navigeerimise osa teisejärguliseks ja ainuke võimalus terad sõkaldest eraldada on justnimelt raja raskus. Mida rohkem on võistlusklassis osavõtjaid, seda raskem peab olema ka rada.
Selline mulje on minule jäänud. Kui ma eksin siis eks võistluste korraldajad parandavad.

Nüüd on ajad muutunud ja nii laialt ringi liikuda ei luba keegi. Kui eraldataksegi elektriliini alune, karjäär või mõni muu tüma koht siis tuleb see maksimaalselt ära kasutada. Sel juhul jääb ka navigeerimise osa teisejärguliseks ja ainuke võimalus terad sõkaldest eraldada on justnimelt raja raskus. Mida rohkem on võistlusklassis osavõtjaid, seda raskem peab olema ka rada.

Selline mulje on minule jäänud. Kui ma eksin siis eks võistluste korraldajad parandavad.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

anna aega atra seada....Stupiduser kirjutas:Ärge püssi nii kergelt põõsasse visake, noormees!
Palju neid sõitjaid mehi TR2 on (TR3 on ültse naljanumber), põhiline andmine käibki tänasel päeval TR1-s![]()
Noored on tõepoolest teretulnud ja miks mitte anda neile võimalus natuke väiksemate kuludega alustada.
Kuigi ARB lukuring maksab 3 korda rohkem kui vints![]()
TRx leiutamise koha pealt niipalju, et eelmisel või üleeelmisel hooajal leiutati (vaatamata minu vastusõdimisele, irw) "vaba".
Praegune seis on selline, et "vabamehed" on märksa elujõulisemad ja tegijamad kui TR2
tr1 vints kohustuslikuks? see mõte on jama , kui tr1 oleks mõned aastad tagasi vints kohustuslik olnud siis poleks rahalistel põhjustel kindlasti mitte nähtud paljusid luaze ja nivasid...
las see ikka olla nii et algul tuled sõitma kuidas saad, pärast juba .... läheb nagu ikka :vintsid ,lukud ,jutud..


- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tuuker Jass (Kalmeti Pets) kolis ikkagi "vabast" TR2 klassi üle. Pidavat mehisem olema.Stupiduser kirjutas:Praegune seis on selline, et "vabamehed" on märksa elujõulisemad ja tegijamad kui TR2

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kunagi riputati välja ketserlik idee kõi klassid ümber muuta, aga see tambiti kähku põrmu.
Isee oli vist selline:
TR3- >muuta protoks
TR2-> reeglid ümberehitustel lõdvemaks kuid rehv piirata 33" ning liita siia Vaba klassi autod. Kangemad TR2 mehed saaksid protisse mina j atised jätkata. Klass võib olla üldse TR3-peale ümber nimetada
TR1-> Tingimused veidi vabamaks,kuid rehvi suuruse piirang säilitada. Võimlik ümber nimetamine TR2-ks.
Turism -> Teha TR1-ks ja lihtsustada radasid.
Isee oli vist selline:
TR3- >muuta protoks
TR2-> reeglid ümberehitustel lõdvemaks kuid rehv piirata 33" ning liita siia Vaba klassi autod. Kangemad TR2 mehed saaksid protisse mina j atised jätkata. Klass võib olla üldse TR3-peale ümber nimetada
TR1-> Tingimused veidi vabamaks,kuid rehvi suuruse piirang säilitada. Võimlik ümber nimetamine TR2-ks.
Turism -> Teha TR1-ks ja lihtsustada radasid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui praegu kurdetakse võistkonna eelarvete üle siis igasugused muudatused veel rohkem toovad lisakulutusi. Mida suuremad muutused seda rohkem tuleb ka kukrut kergitada. Võtame näiteks TR1 - TR2 tegemine ja reeglite "vabamaks muutmise". Tähendab see jälle seda, et rikkamad vennad kukuvad "tuunima" ja vaesematel pole muud kui perelaenu toel järgi roomata.Landy kirjutas:Kunagi riputati välja ketserlik idee kõi klassid ümber muuta, aga see tambiti kähku põrmu.
Isee oli vist selline:
TR3- >muuta protoks
TR2-> reeglid ümberehitustel lõdvemaks kuid rehv piirata 33" ning liita siia Vaba klassi autod. Kangemad TR2 mehed saaksid protisse mina j atised jätkata. Klass võib olla üldse TR3-peale ümber nimetada
TR1-> Tingimused veidi vabamaks,kuid rehvi suuruse piirang säilitada. Võimlik ümber nimetamine TR2-ks.
Turism -> Teha TR1-ks ja lihtsustada radasid.
Võibolla olen naiivne, aga arvan, et alati ei pea võidu peale välja minema. Kui kukkur kerge ja oskused ka veel väiksed siis võib ju natukene rahulikumalt võtta. Kuidas see oligi? Tähtis pole võit vaid osavõtt. Juba sellise raskusastege võistluse läbitegemine nagu TR1 praegu on - on suur saavutus (eriti algajatele). Kui suudad mõne vana olija seljataha jätta on see juba lisaväärtus.
Muudatused rajasse ei pea ju olema trastilised, et muuta seda TR1 autodele paremini läbitavaks. Laske nad näiteks ennem rajalegi. Kindlasti on ka võimalik rajaehitajatel midagi ära teha, et autod end vähem lõhuksid. Kui vaadata läänepool peetavate võistluste videoklippe, siis on seal märgata, et kivide-kändude konsentratsioon on oluliselt väiksem kui meil.
Turistiklassi ausse tõstmine oleks ilmselt kõige parem lahendus antud teemapüstitaja murele. Hakkaks kasvõi arvestust pidama aasta lõikes.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Lihtsalt äramärkimiseks,et Kuri Mäger startis 32 e viimaselt positsiooniltStupiduser kirjutas:Sellega seoses tuleb meelde, kuidas Haapsalu poisid (Serengeti) tõid eelmisel aastal kaks päeva enne Klaperjahti Rootsist Samurai, viskasid sinna siva vintsi ninale ja tulid neljandaks (Kuri Mäger).![]()
PS kastikaga sõideti vanasti väga hästi: RMW ja Mattis (sry, ei mäleta tiimi nime) jõudsid kokkuvõttes poodiumilegi

Kastikaga olime poodiumil küll vist Matisega,Pickup teami nimi,seal olin kaartmees.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
Pigem läidaks uue säraküünla, aga ega ta siin ilmselt pikalt ei põle, kui arvustajateks risti vastupidiselt mõtlevad kodanikud.d22 kirjutas:Algajatele (odav) Samurai liiga...
Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ma ei saa aru, mida sa tahsd Turismi klsssi jaoks ümber ehitada?'414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.
Viimati muutis Landy, E Sept 17, 2007 4:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Snorkel, ~2" tõste, 31" rehvid...Landy kirjutas:Ma ei saa aru, mida sa taahd Turismi kalssi jaoks ümber ehitada?'414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Igat maasturit on võimalik mingi piirini ( mida aksepteerib ka Margi Esindaja ) modida/tõsta nii et garantii säiliks. Uuri Margi Esindusest järgi kui palju võid autot tõsta ja kelle tööd Margi Esindus aktsepteerib nii et garantii ei katkeks.414 AVM kirjutas:Snorkel, ~2" tõste, 31" rehvid...Landy kirjutas:Ma ei saa aru, mida sa taahd Turismi kalssi jaoks ümber ehitada?'414 AVM kirjutas: Nimelt, turistiklass on hea küll, kuid on vahe, kas osaleda selles 35KEEK-i maksva Jeebuga või tutika no näit. D-Maxiga. Autodel, mille garantii veel kehtib, ei saa ka ümberehitusi teha... Aga uute autodega osalejaid oleks, ma pakun, mitmeid.
TR1-s ju enamus ümberehitusi niigi keelatud.
Kuigi ma ei saa aru miks sul on vaja Turist klassis sõitmiseks oma autot tõsta.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.