2. leht 3-st
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: R Nov 13, 2020 5:07 pm
Postitas Landy
Ahto P kirjutas: ↑R Nov 13, 2020 1:57 pm
Ilmselgelt ei tea. Eile just vaatasin ühte lauapeal tervikuna ja tundus justkui hea variant.
PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks.
Erik juhtis tähelepanu ilmselt sellisele "ebaolulisele" asjale, et kardaanid käivad sellel eri suundades ringi...
Seda veel uurin.
Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?
Palun täpsusta, mida sa selle lausega mõtled või teada soovid?
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: R Nov 13, 2020 10:19 pm
Postitas helar
Esiteks selle grandi v8 on plokikaane probleeme nahk.
Sealt edasi, kas on vaja atm või mtm kasti?
Kui mtm, siis patroli tugev 3.0pealt kast koos vahekastiga. Mootoriks midagi palju toredamat hoopis.
Siit tellisin enda projektile koja.
https://dellowconversions.com.au/produc ... gs-manual/
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: P Nov 15, 2020 5:43 pm
Postitas uputaja
Mul Patroli vahekasti aeglane sisu olemas.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: N Dets 24, 2020 7:57 pm
Postitas Ahto P
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: T Jaan 05, 2021 10:07 pm
Postitas Ahto P
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 9:34 am
Postitas uputaja
Nagu Tartus tehtud. Päris rõve.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 2:44 pm
Postitas ako1
Kas tagasild jääbki hernekeppidega katuse külge rippu?

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 7:42 pm
Postitas Ahto P
ako1 kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 2:44 pm
Kas tagasild jääbki hernekeppidega katuse külge rippu?
Sillad on ju tehase poolraami küljes/all. Raam on tagant suht tugevalt seotud ja kindlasti ei jää nõrgem, kui tehase lahendus oli.
Okey...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 7:46 pm
Postitas Landy
Ahto P kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 7:42 pm
Mhm...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi.
Äre lase uputajast end häirdida...

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 8:05 pm
Postitas uputaja
Mis ma valesti ütlesin? Vaadake kuidas liited tehtud on. Birgi esimene Bläkaut oli kõvasti kobedam

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 8:13 pm
Postitas Ahto P
Üsna palju on kindlasti neid ehitajaid, kes tahaks seda foorumit lugeda ja mingit praktilist näpunäidet saada. Pean silmas neid, kelle kontol ei ole vaba 200k euri, et lasta kõik miskil meeskonnal nullist projekteerida, disainida ja ehitada.
Selleks, et fun ning toimiv masin ehitada, piisab mõnest tuhandest. Jura on see, et siin foorumis on suht 0 juttu ehitusest ja ehituse piltidest. Ning kui keegi (ei pea siin ennast silmas) midagi omamoodi ja lihtsalt teeb ning seda ka edasi üritab anda, siis üldiselt pannakse puid alla, kuni teema-algataja loobub (päris mitu sellist teemat on). MItte essugi ei anta nõu ja ei kirjutada kuidas saab teha. Küll aga on 20 tarka, kes ütlevad, et nii ei saa teha, andmata sealjuures põhjendusi. Või ainus nõu eeldab taas seda, et ehitaja on väga jõukas. Enamasti saab siit foorumist teada vaid seda, et oled vaene ja rumal. Loll suhtumine mehed, loll suhtumine!
Pikad teemad on sellest, et pealekasvu ei ole offroadi võistlustel, kuid metsad on suurte ratastega safary masinaid täis. Ilmselgelt on see nii. Põhjuseid võin 10 tükki siia lugeda!
Kui kedagi hirmsasti segab võib teema vabalt kinni panna ja kustutada. Kui ei panda kinni siis palun kogenumatel mõistlikku tarkust jagada teistele, mitte õiendada nagu 86a kibestunud vanamehed!
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 8:14 pm
Postitas Ahto P
uputaja kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 8:05 pm
Mis ma valesti ütlesin? Vaadake kuidas liited tehtud on. Birgi esimene Bläkaut oli kõvasti kobedam
Liiteid vaatame siis, kui ma sinust metsas suvel mööda sõidan!

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 8:14 pm
Postitas Ahto P
Landy kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 7:46 pm
Ahto P kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 7:42 pm
Mhm...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi.
Äre lase uputajast end häirdida...
Uputaja härra on tuttav ja tema kriitikaga harjunud.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 8:45 pm
Postitas uputaja
Mine osta Febist kotiga keevispõlvesid, jeebikosu ja suusakepi liitekohale pane lapp 3mm prügikasti kaant alla. Master fabrikaatorile ei pea niskest assja õpetama.
Ja hui sa must mööda metsas sõidad. Seod traadiga oma keskkütte torusid kokku.

sama ajal kui ma õlli lasen.
Edit: See, et mets suurte ratastega masinaid täis on, on suhteline. Enamus neist pelleritest ongi sellised 10km pikkuse safari bajaanid. Üks korralik võistlustuli tõmbab need read päis kiiresti suht hõredaks, seda olen nii sõitja kui korraldajana näinud külll ja külll
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Postitatud: K Jaan 06, 2021 11:23 pm
Postitas LauriJ
Ahto P kirjutas: ↑K Jaan 06, 2021 8:13 pm
Üsna palju on kindlasti neid ehitajaid, kes tahaks seda foorumit lugeda ja mingit praktilist näpunäidet saada. Pean silmas neid, kelle kontol ei ole vaba 200k euri, et lasta kõik miskil meeskonnal nullist projekteerida, disainida ja ehitada.
Selleks, et fun ning toimiv masin ehitada, piisab mõnest tuhandest. Jura on see, et siin foorumis on suht 0 juttu ehitusest ja ehituse piltidest. Ning kui keegi (ei pea siin ennast silmas) midagi omamoodi ja lihtsalt teeb ning seda ka edasi üritab anda, siis üldiselt pannakse puid alla, kuni teema-algataja loobub (päris mitu sellist teemat on). MItte essugi ei anta nõu ja ei kirjutada kuidas saab teha. Küll aga on 20 tarka, kes ütlevad, et nii ei saa teha, andmata sealjuures põhjendusi. Või ainus nõu eeldab taas seda, et ehitaja on väga jõukas. Enamasti saab siit foorumist teada vaid seda, et oled vaene ja rumal. Loll suhtumine mehed, loll suhtumine!
Pikad teemad on sellest, et pealekasvu ei ole offroadi võistlustel, kuid metsad on suurte ratastega safary masinaid täis. Ilmselgelt on see nii. Põhjuseid võin 10 tükki siia lugeda!
Kui kedagi hirmsasti segab võib teema vabalt kinni panna ja kustutada. Kui ei panda kinni siis palun kogenumatel mõistlikku tarkust jagada teistele, mitte õiendada nagu 86a kibestunud vanamehed!
Sa siin suht palju väiteid õhku visanud.
Eestis pole vist ühtegi autot, mis 200k eest kellegil valmis ehitatud. Ka kõige kiiremad autod on kodugaraazides oma tarkust kasutades valmis ehitatud. Kõik oleme põlve otsas nokitsejad. Autode ehitusest on juttu piisavalt ning takust piisavalt ja omast käest võin kinnitada, et vajadusel antakse nõu küll. Tuleb vaid viisakalt küsida.
See, et siin varasemad teemad mingi solgitorudest aretise pärast on vaibunud, on pigem mujal, kui puude alla panemine. Ennegi nähtud, selliste projektide puhul 2 stsenaariumit: 1. Mõistus tuleb koju ja tehakse midagi paremat 2. Motivatsioon saab otsa ja asi jääb kuuri taha heina kasvama.
Neid safari mehi on ennegi nähtud, kes võistlema tahavad hakata. Kõige esimesena hakkab nutulaul pihta, et nende auto ei ole konkurentsivõimeline ja tehke meile "safariautode-turist-plussplusspluss-berta" klass ja siis tulen võibolla sõitma, kui võistuluse lõpuks poodiumile ka pääseks. Tavaliselt jutu tasemele see jääbki. Need kes tahavad, tulevad võistlema - jutumehed jäävadki kurtma. Või kui sul on mõned muud 10 põhjust, siis kuulaks ja väitleks nendega
Samuti võiks piisavalt näiteid tuua, kui hakatakse projektiga peale siin foorumis, küsitakse nõu ja siis kui tõeliselt head nõu antakse, siis projekti-mehele see ei meeldi ning teeb ikka oma peaga mingi lolluse valmis. ja siis kui targemad naerma hakkavad, siis solvutakse ning minnakse nutma. Paljud ei saa aru, et tehnikasport ongi kallis - ise (valesti) ehitamine kõige kallim. Odavam ja lihtsam on osta kellegi koll ning sellega harjutada ja aru saada, mida üldse soovitakse.
Ja head nõu on minuarust piisavalt antud siin teemas - kahtluse alla on seatud jõuülekande (sildade, kastide jne) tugevus. Samuti ülekande kiiruse kohta on vihjatud. Anti vihje G vahekasti kohta, nõrga plokikaane kohta jne. Et mis soovitusi veel vaja teada on? Kui nõu kuulda ei võeta ja lollilt edasi rammitakse, siis sellele järgnebki valju naer. Kriitikaks tuleb valmis siis olla.
EDIT: Minu arust pole selliste monster-autode ehitamisel väga pointi, kui sul pole endal isiklikku või mõnd sõprade suurt maa-ala. RMK-l on üks maastikusõidu ala, seal sellega on igav. Võistlustele sellega ka tulla ei saa, kuna ei vasta mitte ühegile reeglile. Isegi Turisti ei saa sõita, kuna pole tänavalegaalne. Ilma maaomaniku loata seda autot legaalselt sihipäraselt kasutada pole võimalik. Kui loata teepealt maha keerad, rikud seadust -thats it. Ja sihid, liinialused käivad selle alla. Mida rohkem ilma loata kündmas käiakse, seda raskem on võistluste korraldajatel luba saada. Kõiki meid pannakse ühte patta.