2. leht 2-st
Re: ABS
Postitatud: K Juun 10, 2020 8:38 pm
Postitas Ax
v6sa kirjutas: ↑K Juun 10, 2020 10:35 am
On üldine teema, mille levikule annab hoogu juurde YT ja dr. G najal end spetsiks tituleerivate asjatundmatute laviin. Sest AB tellitud hiinaime lubab paljudel autodel veakoode kustutada ja seda enamus autoomanikke ju tahabki: et auto odavalt saada korda. Sest kui tuli ei põle, on auto korras.
Omaette nukker teema on see, et Silber kui tehase esindaja siinmail peaks omama parimat teadmist ja ka kogemust kõnealuste autode diagnoosimiseks ja seejärel remondiks, aga ka isiklik kogemus kinnitab: vahetatakse juppe "ehk-seekord-näkkab" meetodil. Ning kui hakkad küsima, miks seda või teist wirblit vahetada on vaja, siis muutud automaagiliselt probleemseks kliendiks.
Loomulikult on Silberi käibe juures (ikkagi sajad autod päevas üle Eesti) loomulik, et neil juhtub ka apsakaid, aga selle hinna (ja tehasetoe juures) ei peaks need nii lihtsate asjadega juhtuma.
Kui ikka ürgvana Mitsu L200 hõõgküünalde tõrget ei suudeta välja diagnoosida ja tehakse pakkumine uuele KSP-le, siis paneb wanduma küll. Kas GLK 360-kaamera töölesaamiseks on tõesti vaja uut juhtplokki või piisabki kaabelduse praavitamisest, saame peatselt teada.
Usaldusväärne töökoda, kus enne tüki vahetamist vaevutakse automanikult õigeid küsimusi küsima ja vajadusel enne remonti ka arvuti külge pannakse (ja mitte veakoodide kustutamiseks!) on kulla hinnaga.
Isiklikult vaidlen vastu. Pole kunagi ühtki autot minema saatnud vaid süüvinud asja. Aga Youtuubi osas on sul õigus.
Re: ABS
Postitatud: K Juun 10, 2020 9:48 pm
Postitas Rixix
Niipalju kui mina Silberit külastanud olen, (MB või Jeepi pool) ei ole mina küll erilist asjatundmist silmanud.
Aga kui asja said lahendatud, siis on ju väga hea... selle eest, et vahetati vale jupp välja, oleks mina ikkagi vihane. Nemad muidugi hõõrusid käsi kokku ja said jälle ühe üleliigse jupi müüdud.
Re: ABS
Postitatud: K Juun 10, 2020 10:40 pm
Postitas laf1247
STT kirjutas: ↑K Juun 10, 2020 10:21 am
ibra kirjutas: ↑K Juun 10, 2020 9:34 am
No siis Silberi jutt oli õige.
Palju huvitavam on see teema, kuidas ikkagi tänase päevani asju ravitakse: vahetatakse juppe kuni saab korda. See case siin ei erine ju millegipoolest:
Alustati andurist ja õnneliku juhuse tõttu läks teise jupiga pihta. Rivi oleks võinud n+1 meetodiga jätkuda veel 101 salmi.
ABS puhul kui veakood on nt. "signal performance", live datat vaadates üks rattakiirus erineb kohati teistest, kuidas tuvastad? kas andur ise "valetab" või on viga vöös millelt andur loeb. Eriti kui vööl ei paista defekte, ma pakun,et 99% juhtudest on anduri viga.
Re: ABS
Postitatud: K Juun 10, 2020 11:06 pm
Postitas zilliver
Tõsta andur teisele rattale ja saad ju teada.
Tahad teada kas juhtmestik on terve, vea ajutised juhtmed teiselt andurilt.
Re: ABS
Postitatud: K Juun 10, 2020 11:34 pm
Postitas laf1247
zilliver kirjutas: ↑K Juun 10, 2020 11:06 pm
Tõsta andur teisele rattale ja saad ju teada.
Tahad teada kas juhtmestik on terve, vea ajutised juhtmed teiselt andurilt.
See anduri ümber tõstmine on suhteliselt välistatud WH kere puhul, Kui andur pesast välja lüüa erinevate vahenditega, ning selle korpus ka terveks jääb ei saaks selle korrasolekus enam 100% kindel olla, võimalus lõhkuda 2 andurit.
Juhtmestiku teema, tähendaks ka selle kohast veakoodi.
Ning see kõik 30 eurose anduri puhul????
Re: ABS
Postitatud: N Juun 11, 2020 9:36 am
Postitas ibra
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
Re: ABS
Postitatud: N Juun 11, 2020 11:35 am
Postitas laf1247
ibra kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 9:36 am
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
Järelikult hammasvööga midagi valesti.

- 20200611_113327.jpg (2.9 MiB) Vaadatud 3157 korda
Re: ABS
Postitatud: R Juun 12, 2020 2:20 pm
Postitas saarlane87
Selle Jeepi puhul pole tegemist ka tavalise induktiiv kiiruseaduriga, mida saab edukalt ossiga kontrollida ja mille puhul näiteks anduri kaugus hammasvööst muudab stardikiirust.
Kui andur ühte defektiga hammast ära ei loe, siis ongi kiirus vale. Multimeetriga oleks selle vigase vöö tegelikult leidnud.
Re: ABS
Postitatud: E Juun 15, 2020 2:42 pm
Postitas Maaks
ibra kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 9:36 am
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
N: Lõtk laagris suurem, kui tehas ette nägi ABS süsteemi projekteerimisel - tulemuseks mingis piirolukorras hetkeks kadunud signaal?
Re: ABS
Postitatud: E Juun 15, 2020 2:53 pm
Postitas v6sa
Maaks kirjutas: ↑E Juun 15, 2020 2:42 pm
ibra kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 9:36 am
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
N: Lõtk laagris suurem, kui tehas ette nägi ABS süsteemi projekteerimisel - tulemuseks mingis piirolukorras hetkeks kadunud signaal?
Kõige tõenäolisem.
Re: ABS
Postitatud: E Juun 15, 2020 7:15 pm
Postitas kalleo
Maaks kirjutas: ↑E Juun 15, 2020 2:42 pm
ibra kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 9:36 am
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
N: Lõtk laagris suurem, kui tehas ette nägi ABS süsteemi projekteerimisel - tulemuseks mingis piirolukorras hetkeks kadunud signaal?
Lõtk laagris suurem, kui kõik võimalikud montaaživead? No see ratas pidi küll siis konni püüdma

Re: ABS
Postitatud: T Juun 16, 2020 6:52 pm
Postitas ibra
kalleo kirjutas: ↑E Juun 15, 2020 7:15 pm
Maaks kirjutas: ↑E Juun 15, 2020 2:42 pm
ibra kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 9:36 am
Minu jaoks jääb ikka arusaamatuks, kuidas laager saab seda viga tekitada.
N: Lõtk laagris suurem, kui tehas ette nägi ABS süsteemi projekteerimisel - tulemuseks mingis piirolukorras hetkeks kadunud signaal?
Lõtk laagris suurem, kui kõik võimalikud montaaživead? No see ratas pidi küll siis konni püüdma
Just nimelt.
Re: ABS
Postitatud: T Juun 16, 2020 7:34 pm
Postitas TiitR
Vb aitab kaasa, kuid hiljutine kogemus Touaregiga, kus vasakpoolse abs-i anduri viga püsiv, kohe, kui mõned meetrid sõita. Uus andur, kuid viga säilib. Tagaots undas korralikult ja läksid mõlemad tagumised laagrid (koos rummudega) vahetusse - kohe kadus ka vasakpoolse anduri viga, kuid tekkis parempoolse viga asemele, aga kuna laagri vahetusel (pooltelg välja), sai ka vana andurit liigutatud. Uus andur ka sinnapoole ja täielik vaikus ja vigadest puhas.