2. leht 2-st

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: N Dets 16, 2021 12:24 pm
Postitas Tonis454
jaan mmc kirjutas: K Dets 15, 2021 7:01 pm Kas viimastel aegadel on garantiiajal, väljaspool esindusi remondi / hooldamisega midagi lõdvemaks ka läinud või päädib igasugune isetegevus jätkuvalt garantiist ilmajäämisega ? Mitte, et püüda tootjaid garantiist vabastada aga põhimõtteliselt.
Juba vähemalt viimased 15a on lubatud autot väljaspool esindust hooldada ilma, et garantii seetõttu kaoks. EU määrusest tulenevalt ei saa autotootja garantiid lõpetada kui auto hooldust viiakse läbi mujal kui nende poolt volitatud esinduses.

Omast kogemusest on teatud asjadega lihtsalt see, et kui mingi garantii jama on siis esindus püüab võimaluse korral süüd veeretada kehvasti tehtud hoolduse kaela.

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: R Dets 13, 2024 3:35 pm
Postitas tuhk
Tere
Kuidas Teil 10-ne käigulised kastid vastu peavad?
100000 km sõitnud autol on 2-3 käiguvahetus järsu nõksuga, mõnikord lülitus aeglane (lülitab paar sekundit)

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: K Veebr 05, 2025 3:06 pm
Postitas toyamees
mul 60 tkm ees ja viimased 20tuh sõitsin samuti jõnksutava kastiga. (mul rahulikul kiirendusel tegi 4-5käigu vahel jõnksu)
nüüd hoolduse käigus pandi kaardile uus soft ja sai korda.

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: L Mai 03, 2025 9:06 am
Postitas Maasturid
20000km vahetati garantiiga roolilatt ( pistik ära mädanenud )
40000km vahetati garantiiga mootor ( keps kõver )Nüüd siis viis aastat ja kohe 100000km läbitud ja jõudis ka minul kätte aeg tegeleda selle toreda AdBlue süsteemiga.
Ühel hetkel lõi armatuuris selle kollase AdBlue märgutule põlema ja auto andis teada, et 800km pärast see enam käima lähe kui viga pole kõrvaldatud.
Probleemiks siis Reductant temp.sensor "A". Lisaks tuli välja ka Reductant level sensor viga. Kuna 2019- AdBlue süsteem on täiesti erinev vanema Rangeri omast siis selgus tore tõsiasi, et peale pumba pole sealt paagi küljest võimalik midagi vahetada.
Seega vaja uut paaki, et masinaga normaalselt edasi sõita. Vahepeal olin proovinud vigu kustudada aga kuna probleem endiselt alles siis muutus vahemaa mida ta mul sõita lubas 50km-ni ja siis pidin jälle süsteemile restardi tegema. Ühesõnaga arvuti oli nädalapäevad kogu aeg käe ulatuses autos.
Uut paaki aga ka ei tormanud kohe ostma ( Infos lett 1400.- ) Mõtlesin, et riskin ja proovin kasutatud paaki. Hetkel töötab.
Lisaks tasub üle vaadata ja puhastada need pistikud mis asuvad juhipoolse tagaratta ees kasti seinal. Seda AdBlue paagi viga otsides sai ka need lahti võetud ja kolm klemmi olid mustal pistikul täitsa rohelised juba.
Pilt siis paagist altpoolt.Pump on välja võetud. Kõik need õrnad asjad asuvad paagi all mida kaitseb õhuke plastik kate.
20250502_080131.jpg
20250502_080131.jpg (924.92 KiB) Vaadatud 1060 korda
20250502_080119.jpg
20250502_080119.jpg (1.13 MiB) Vaadatud 1060 korda
20250422_145852.jpg
20250422_145852.jpg (655.17 KiB) Vaadatud 1058 korda

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: T Mai 13, 2025 11:37 pm
Postitas helar
Mille tagajärjel see keps 40 k pealt pikkust muutis ?

Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-

Postitatud: N Aug 28, 2025 7:59 pm
Postitas Maasturid
helar kirjutas: T Mai 13, 2025 11:37 pm Mille tagajärjel see keps 40 k pealt pikkust muutis ?
Kellel ka palju lühikesi ja mitte just väga sooja mootoriga sõite siis tasub enne talve see juhipoolne cooleri lõdvik maha võtta ja ära puhastada.
Selline nägi minu autol välja see paar päeva tagasi.
Pildil olev toru ots mis läga täis on coollerist tulev alumine põlv.
20250827_105038.jpg
20250827_105038.jpg (716.33 KiB) Vaadatud 162 korda
20250827_104153.jpg
20250827_104153.jpg (900.2 KiB) Vaadatud 162 korda
20250827_104238.jpg
20250827_104238.jpg (1.08 MiB) Vaadatud 162 korda