2. leht 3-st
Postitatud: N Aug 16, 2007 10:40 pm
Postitas Kondimurdja
igatahes suur tänu igasugu nõu annete eest eks ma nüüd mõtlen mis tegu mõtekam oleks

Postitatud: K Aug 29, 2007 7:53 pm
Postitas Kondimurdja
Tekkis uus küsimus, mul patrolil lehtvedrud sildade peale tõstetud ning on vaja pika käiguga amorte taha, mida oskate öelda kaz-53 amortide kohta või siis mida võiks sinna panna et odavalt hakkama saada

Postitatud: K Aug 29, 2007 9:36 pm
Postitas K.Kotkas
Postitatud: N Aug 30, 2007 12:04 am
Postitas Kondimurdja
asoo nii kohe

aga äkki ütled mõne poe kus oleks siis hea valik ma ei tea kahjuks.
Postitatud: N Aug 30, 2007 12:06 am
Postitas Kondimurdja
asoo nii kohe:

aga äkki siis ütled mõne poe kus oleks hea valik ma kahjuks ise ei tea

Postitatud: N Aug 30, 2007 7:47 am
Postitas K.Kotkas
Emu shokke müüb marek, offroad servicest
Bilsteini saad saa esimeses lähenduses kõikidest KGK (Knutson) jaotuspunktidest
Samuti müüvad sulle koni ja eelpool nimetatud tooteid kõik vähegi maasturitega tegelevad ettevõtted.
Lisaks võid panna kuulutuse müügifoorumisse, et soovid selliste mõõtudega selliseid amorte. Päriselt ka. See ei ole see koht, kus kokku hoida.
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:42 am
Postitas jr
Rancho, SkyJacker on saadaval Top Partsust.
Sky Nitro seeria on päris hea.
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:58 am
Postitas Urvo
OT küll, aga teadmiseks. Kasu monstrumil olid ka ees ja taga 53 amordid.

Postitatud: N Aug 30, 2007 10:00 am
Postitas jr
Offy-roady kirjutas:OT küll, aga teadmiseks. Kasu monstrumil olid ka ees ja taga 53 amordid.

53 amordid on iseenesest head amordid. Kui raha vähe, siis kasutaks neid kindlasti. Sitt lugu on see, et 4 korraliku amorti leida, siis tuleb oma 20tk läbi logistada. Kvaliteet on ikka jube kõikuv.
Postitatud: N Aug 30, 2007 3:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kondimurdja kirjutas:Tekkis uus küsimus, mul patrolil lehtvedrud sildade peale tõstetud ning on vaja pika käiguga amorte taha, mida oskate öelda kaz-53 amortide kohta või siis mida võiks sinna panna et odavalt hakkama saada

Mai saa nagu hästi aru miks siis, kui sillad on vedrude all, enam Patrolile Patroli omad ei peaks sobima.
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:02 pm
Postitas jr
Õige märkus Maffia. Amordi käik ju ei muutu, lihtsalt kinnitus tuleb allapoole tuua või teisiti ümber teha.
Postitatud: N Aug 30, 2007 9:21 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Õige märkus Maffia. Amordi käik ju ei muutu, lihtsalt kinnitus tuleb allapoole tuua või teisiti ümber teha.
Ei tule kinnitus allpoole - amordi alumise otsa kinnitus tuleb hoopis ülespoole

Postitatud: N Aug 30, 2007 9:47 pm
Postitas Kondimurdja
njah asi selles et mul amordid mis olid läksid puru liiga lahjad olid need vist mingi uazi omad või midagi sellist.
enne ei ole mingeid 53 amorte olnud all mul lihtsalt kodus vedelevad kaks tk kasutamata ja ma siis seepärast küsisisngi.
Tänks igatahes

Postitatud: R Aug 31, 2007 2:57 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kondimurdja kirjutas:njah asi selles et mul amordid mis olid läksid puru liiga lahjad olid need vist mingi uazi omad või midagi sellist.
enne ei ole mingeid 53 amorte olnud all mul lihtsalt kodus vedelevad kaks tk kasutamata ja ma siis seepärast küsisisngi.
Tänks igatahes

No kui sul vedelevad kodus amordid siis ju lihtne võtta üks amort ja minna auto alla ja teha selgeks kas sobivad või mitte.
Postitatud: R Aug 31, 2007 6:08 pm
Postitas 414 AVM
Kui Su auto tihti avalikel teedel (st. kiiretel, kurvilistel, auklikel) veereb, nõustun pigem Diffi arvamusega. Kuna amort on auto stabiilse teelpüsimise seisukohast primaarselt vajalik element, siis selle pealt kokkuhoidmine tundub mitte säästlik vaid enesehävituslik. Näit. kruusateel võivad jämedad männid hakata korduvalt teed ületama selleks mitte-ettenähtud kohtades

.
Teine võimalus - pista need 53-e agregaadid alla, leia "tuttav" ülevaatuspunkt ja las nad väristavad teisi mõne minuti. Sealsed aparaadid ütlevad ära, mitme %-i ulatuses antud amordid reaalselt töötavad. Ja "tuttav" selleks, et mittetuttavas võivad nad jama korral edasisõitu piirata.
Aga, kui auto ainult hobi-ja metsaasi, siis kruvi alla mida iganes, peamine, et ise häpi oled

.