Re: Kuhu viia genekas remonti Tallinnas!?
Postitatud: R Aug 30, 2019 11:42 pm
Mida tähendab generaatori remont. Harjad, kontaktrõngad kulunud, dioodid tagumikus, mähis lühises, regulaator pekkis, ankur kas lühises või katkestus. need vast enam-vähem vead ,mis genet tabavad. Milles seisneb remont. esimene asi vea tuvastus. Ja siis vigase detaili vahetus. olgu see siis mida iganes. mähiste ja ankrute tellimisega keeruline. Tihti tehase tellimus ja pole ka iva kuna hind krõbe. Dioodid pekkis vahetame kogu silla ok. ilmselt kestab natukene( miks natukene, sest dioodide lühise puhul saanud kannatada ilmselt ka staatori mähise lakk kuumenemise näol). Harjad ,rõngad kulunud- ok aeg teeb oma töö. vahetame ära ja elame edasi. sama laagrite ja siduriga kui on. Regulaator pekkis vahetame ära ja kui staatori takistus ok kestab edasi kaua veel. Ja asjad kestavad sõltuvalt varuosa tootjast ja näiteks harjade materjalist harja vedrude survest jne, kusjuures näiteks pingeregulaatorite puhul ei oska küll tootjat eelistada. Pigem valik pinge osas. Offroadile kus elektrivintsid pigem kõrgema pingega 14,5 V. Kunagi sai ise pandud tugevamad dioodid. tavaeluks jume puudub.
Ja resumee selline ,et tihti uus gene odavam kui remont. ja tasub vaadata ikka kangemat kus ampreid rohkem , siis rersurssi ka rohkem.
Ja resumee selline ,et tihti uus gene odavam kui remont. ja tasub vaadata ikka kangemat kus ampreid rohkem , siis rersurssi ka rohkem.