MahviaDeTyrk kirjutas:Sama asja nagu tahhomeeter ära ei aja ?
Miskitel netist leitud andmetel on tootlikus - Hp/L kõige suurem SD33T'l 1600 pöörde juures.
Miks maksimumrõhu korral sagedamini ?
Sel masinal ei ole ju peal õhulugejat - sisse pritsitava kütuse kogus ei sõltu ju turbo poolt sisse aetava õhu kogusest - vaid ainult mootori pööretest
Rohkem õhku võrreldes kütusega = puhtam põlemine = suurem tootlikus (miskites piirides muidugist)
Kus ma eksisin ?
Ja-et kas tunde järgi ei ole võimalik ökonoomselt sõita ?
Mul kukub suht hästi välja.
Tavainimesel on see jubin võibolla millekski vajalik aga... Patrolile
Loe uuesti - ma ütlesin: TAVAINIMESELE! Mitu juhti 10-st maasturiroolis istujast suudab sihukest tarkust välja ajada nagu Sa siia kirjutasid?
Ja pealegi, väike viga Sinu arutluses - Sa ütlesid:
sisse pritsitava kütuse kogus ei sõltu ju turbo poolt sisse aetava õhu kogusest - vaid ainult mootori pööretest tegelikult sõltub etteantava õhu kogus sissepritsitava kütuse kogusest, sest mis muu see turbiini ringi ajab, kui mitte väljalaskegaasid? Ja ka vastupidi, selle eest hoolitseb see kütusepumba osa, mis on vooliku kaudu sisselaskekollektoriga ühenduses . Seda siis võttes arvesse korraga nii mootori pöördeid kui ka survet sisselaskes, millest saab tuletada mootori reaalse koormuse ja sellele vastava optimaalse kütusehulga... lahja küttesegu on ökonoomne siiski vaid väikese koormuse korral.
Ning muidugi on võimalik tunde järgi ökonoomselt sõita... ainult mina isiklikult eelistan aegajalt ühe silmaga osutit kiigata, selle asemel et pidevalt tunde järgi millimeetrikaupa aja jooksul katse-eksitusemeetodil omandatud kogemuste kaudu gaasipedaali asendit korrigeerida...

a võibolla olen lihtsalt vanaks, mugavaks ja laisaks jäänud...
