2. leht 2-st

Postitatud: P Aug 05, 2007 8:33 pm
Postitas boob
morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Selle raha eest saab juba nii Patroli kui ja LandCruiseri...

Postitatud: P Aug 05, 2007 9:12 pm
Postitas jr
Mida soovitada ... autot, mis piltlikult öeldes matab enne sinu, kui sina jõuad tema õhtale sõita ... LandCruiser või Patrol.

Trooper

Postitatud: N Aug 09, 2007 8:41 am
Postitas hillart
Oli 6 aastat 1984 aasta Trooper (sellel aastal alles müüsin maha). 2,2 D.
Olin rahul, aga eks see ole vaid minu enda arvamus.
Loomulikult pole see off-road´i võistlustel osalemise masin. See on siililegi selge, kuid muidu - normaalne auto. Normaalne tõsine tööauto. Ainult, jah, difrilukkudest tuli nii mõnigi kord puudus kätte. Ükskord õnnestus isegi selliselt kõõluma jääda, et mõlemal sillal 1 ratas tiirutas, kuid paigalt ei saanud. Aga see polnud mitte ületamatu probleem.
Elementaarauto. Ei mingeid lisadeks nimetatvaid ja vussiminevaid vidinaid. Hea soojendus. Vastupidav mootor. Jõuprobleeme maastikul ja metsateedel (kuitahes poristel) ette ei tulnud - vedas ka madalatel pööretel vägagi edukalt. Tegelikult just madalatel pööretel selle mootori eelised esile tulidki.
Ja veel. Sai kogu selle aja sõidetud just sellist mõõtu rehvidega nagu üks mees siin maha laitis, ja ei kurda mitte.
Ka varuosadeprobleemi ei mäleta nagu olevat olnud. Tegelikult neid nii koledal kombel ei kulunudki, et oleks midagi eriliselt mäletada. Ju ma siis seda autut lausa sihilikult ei lammutanud ja üritasin ta hingeeluga võimalikult enam kursis olla.
Kangesti meeldejääv on positiivsest küljest ka fakt, et mahutavuses on see masin ületamatu. Sai korra isegi kirjutuslaud ära veetud ja eesistmetel istujaid see ei seganud põrmugi.
Negatiivsed küljed.
Neid pole palju, kuid nad on piisavalt olulised.
1. KÕIGE TÄHTSAM !!!! 80-ndate ja 90-ndate alguse ISUZU´d roostetavad koledal kombel. Isegi tapvalt, võin vaid kurbusega konstateerida (seda võrreldes vist KÕIKIDE teiste sama klassi masinatega). Ja mitte niivõrd kere, kui just raam. Tegu on teadupärast karpraamiga ja need võivad lõppkokkuvõttes isegi nii läbi roostetada, et murduvad. Enda Isuzul tekkis sarnane olukord isegi 2 korda ja lõppkokkuvõttes sai kogu raam jupikaupa välja vahetatud. Köva töö, kuid see-eest sai kindel.
2. Probleemid generaatoriga, ja sellega seoses laadimishäired. Selle detaili asukoht kapoti all on selline, et ta jääb veepritsmetesse ja seega on ka tema eluiga ettemääramatu (ehk siis - sõltub sõitjast, sõidustiilist ja maastikust ning ilmast).

Olles endine tulihingeline Trooperi pooldaja, olen kontakteerunud selles küsimuses ka teiste hingesugulastega ja võin konstateerida tõsiasja, et need minu poolt väljatoodud 2 põhiprobleemi on vägagi tuntud ja esiletõstetud teiste Isuzu-omanike poolt.

Aga üldiselt - eks masina vastupidavus sõltu põhiliselt siiski sellest persoonist, kes roolis on ja süüdistada mingit masinat, et see nii sant ja spetsiifiliselt lagunev, on küll asjatu. Ilma hoole ja armastuseta läheb isegi oma naine katki, rääkimata maastikuautost, millise kasutamistingimused küll, jah, nii rängad pole.

X

Postitatud: N Aug 09, 2007 8:46 am
Postitas hillart
Aga ise sõidan praegu Nissan Pick-up´i ja Ford Bronco II´ga.
Nissan jääb sinu poolt soovitud hinnaklassist tugevat välja, kuid väike Bronco peaks sinna küll sobima. Pere teiseks masinaks seda aga ei soovita. Liialt ettearvamatu ja metsik on see isend siiski (eks nimigi seda väljenda) ja - see pole mitte rahulikuks maastikul kulgemiseks kohane masin. Ning kütusekulu pole kah mitte pere teisele autole kohane.
Ei oskagi nagu midagi enamat lisada.

Postitatud: N Aug 09, 2007 5:05 pm
Postitas Mägilane
See geneka jant on mingi müsteerium,3x on kontramutrid ka lahti raputanud ja 2x on juhe lihtsalt ära murdunud .Aga niisama lihtsalt vett ei karda ja Tartus mähitakse neid vigureid ,kui vaja.
To hillart:Kas 33"sõidumõnu ära ei rikkunud

33"

Postitatud: R Aug 10, 2007 8:41 am
Postitas hillart
Pigem vastupidi, sest sai esialgu ikka ka pisema rehviga sõidetud ja seega oli võrdlusmoment olemas.
Raputab vähem, kui rehvirõhku nii kusagil alumisel lubataval piiril pidada.

Postitatud: R Aug 10, 2007 11:17 pm
Postitas morten
aga keegi sillalukkudest teab midagi sellele masinale ?

arvan et 33" ratas ja sillalukk (kasvõi ükski) teeks väga heaks trooperi läbivuse.

Postitatud: L Aug 11, 2007 5:06 pm
Postitas Stupiduser
Parim lukk on keevis :D

Aga tuleb mõelda k läbivuse ja purunemise suhtele :roll:

Postitatud: L Aug 11, 2007 5:56 pm
Postitas 414 AVM
To Hillart:
Ära rooste pärast muretse, minu D-Maxi kuut on oki, kuid raam juba ilusasti roostes, nii et Isuzu jätkab traditsiooni :roll: .

Postitatud: P Aug 12, 2007 12:10 am
Postitas KimmoL
morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.

Postitatud: P Aug 12, 2007 9:49 am
Postitas Landy
KimmoL kirjutas:
morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.
Õige lähenemine. Min otsisin sama meetodil ca 2 aastat tagasi (Kui Nivast lõplikult siiber sai) endale uut igapäevasõidu/võistlusautot.
Esmalt hinnafilter ja siis vastavalt oma eelistustel muud omadused. Nõnda sai üsna mitu kuud auto24 valikuid "rehitsetud". Nii mõngigi kord jäi sõleale üsna mitu auatot, mida igapäeva sõidukina oleksin vast isegi ära ostnud,kui võistlusutona kõlbamatu tundus.

Morten, räägi lähemlat muudest eelistustest, millele valitav auto peab vastama!
Soovid sa pika/lühikese kergega, besu/diilsit, manuaal-automaatkastiga, spiraal/lehtvedruga, vms. kriteeriumite järgi välja sekteeritvat masinat.

Ausalt tunnistades ei jäänud mul lõpuks ühtgei autot sõelale ja sai ikkagi ostedud hingelähedane mudel ja kallima hinnga, kui plaanis oli. :wink:

P.S. Mina pole muidugi hea näide auto otsijast, sset "normaalne" inimene ei asu ju koheselt mõnde kingele kripeldama jäänud mudeli kohta netsist kõiksugi detilset infot otsima.