2. leht 3-st

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:24 pm
Postitas jr
OT, aga Cumminsi diisel kannatab stock seades 2.7bar välja. Üks selline liigub igapäevaselt Tallinna tänavatel ringi minuteada. Enam vähem samma auku annab ka 6.5 Detroidi turbodiisli ajada.

Päris huvitav oleks Patroli murdepunkti teada.

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:27 pm
Postitas Mihkel78
Ma ei ennusta midagi. Sul mõni mootor veel muidu saadaval ? :D

Koguaeg sellise rõhuga sõitma ei hakkaks loomulikult.

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:31 pm
Postitas isakene
Miq78 kirjutas:Ma ei ennusta midagi. Sul mõni mootor veel muidu saadaval ? :D
:D
Eks ma hoia üht mootorit siis Sinu jaoks :wink: Aga eksperiment iseenesest on huvitav, nii et ole hea ja hoia meid oma tööde-tegemistega siis kursis, eks? 8)

Postitatud: N Aug 02, 2007 10:32 pm
Postitas Mihkel78
No mõned flansed said täna valmis ja turbogi mootori suhtes paika keevitatud, et kollet tegema hakkata.

Postitatud: R Aug 03, 2007 10:08 am
Postitas isakene
jr kirjutas:OT, aga Cumminsi diisel kannatab stock seades 2.7bar välja. Üks selline liigub igapäevaselt Tallinna tänavatel ringi minuteada. Enam vähem samma auku annab ka 6.5 Detroidi turbodiisli ajada.

Päris huvitav oleks Patroli murdepunkti teada.
Mis meetodiga need arvud saadud on? Kas kusagil manuaalis-andmetes kirjas või on keegi katse-eksituse meetodil ära proovinud, millal mootor kotti jookseb? :D

Postitatud: R Aug 03, 2007 10:13 am
Postitas jr
isakene kirjutas:
jr kirjutas:OT, aga Cumminsi diisel kannatab stock seades 2.7bar välja. Üks selline liigub igapäevaselt Tallinna tänavatel ringi minuteada. Enam vähem samma auku annab ka 6.5 Detroidi turbodiisli ajada.

Päris huvitav oleks Patroli murdepunkti teada.
Mis meetodiga need arvud saadud on? Kas kusagil manuaalis-andmetes kirjas või on keegi katse-eksituse meetodil ära proovinud, millal mootor kotti jookseb? :D
Järgi proovitud ja laialdaselt kasutuses autoomanike seas. Üle 2.7 bari ei saa stock variandil puhuma panna, mitte et mootor otsad annab, aga käigukastid hakkavad 1000nm juures lagunema :twisted: Mootor ise kannatab ilusti seda välja ilma moditeta ja ka veel kõrgemat rõhku.

Postitatud: R Aug 03, 2007 11:00 am
Postitas isakene
Miq78 kirjutas:No mõned flansed said täna valmis ja turbogi mootori suhtes paika keevitatud, et kollet tegema hakkata.
Pilte ei viitsi teha? Umbes nagu päeviku vormis... koos seletustega et miks ja milleks ja mis põhimõttel ja miks just selline tehniline lahendus. Ma usun, et üsna paljud loeksid huviga, et misasi näiteks wastegate actuator on ja miks just see variant antud projektis kasutusse läks... Neid vendi on massiliselt, kes pärivad, kuidas turbot ühele või teisele masinale peale aretada, siis oleks kohe üks variant ette näidata:)

Postitatud: R Aug 03, 2007 11:07 am
Postitas MahviaDeTyrk
isakene kirjutas:Neid vendi on massiliselt, kes pärivad, kuidas turbot ühele või teisele masinale peale aretada, siis oleks kohe üks variant ette näidata:)
Mulle nagu kuidagi tundub, et pärast Alansit on neid vendi ja teemasid tekkinud kohe eriliselt palju :lol:

Postitatud: R Aug 03, 2007 8:15 pm
Postitas Mihkel78
Homme võtan fotuka garaasi kaasa siis, ega jah varsti ei mäleta enam ise ka milline see kapote alune enne oli. :D


teemasse, kas turbo õli tagasi vool on kolmikuga sinna kuhu läheb geneka taga olev vaakumpumba õlitus?
muid varjante ei tule pähe, et võiks orginaalis olla.

Postitatud: P Aug 05, 2007 6:28 pm
Postitas isakene
Miq78 kirjutas: teemasse, kas turbo õli tagasi vool on kolmikuga sinna kuhu läheb geneka taga olev vaakumpumba õlitus?
muid varjante ei tule pähe, et võiks orginaalis olla.
Ma ka peast ei mäleta, aga võid ta südamerahuga sinna panna, see auk on piisavalt suur, et turbo õli ka lisaks vaakumpumba omale vastu võtta. Homme vaatan veel igaks juhuks järele.

Postitatud: P Aug 05, 2007 9:02 pm
Postitas Mihkel78
tere.
ma kujutan ette, et sinna ta ühendatud on sest muud varjanti nagu pole.
see auk on seal 12mm ja see pole teab mis suur, ma usaldaks 15 mm auku.

Postitatud: E Aug 06, 2007 9:41 am
Postitas rommi
toyotsi turboõlitus läheb igtahes otse mootoriplokki.

Postitatud: E Aug 06, 2007 11:34 am
Postitas isakene
Miq78 kirjutas: see auk on seal 12mm ja see pole teab mis suur, ma usaldaks 15 mm auku.
Muig... 8) kui mind muidu ei usu, siis vaata, kui jämedast august turbole ja vaakumile õli peale tuleb ning võrdle seda äravooluga... silma järgi mäletan, et vaakumi toruotsad olid 3-4 mm ja turbol kindlasti mitte suuremad. Vooluhulga tabel ütleb, et voolamiskiirusel 1,5 m/sek, millest algab madalsurveline hüdroõli voolamiskiirus, laseb 4mm toru läbi napi 1 l/min ...

...ja minu tabel näitab veel, et õli voolamiskiirusel V=1,1 m/s, mis on hüdroõli normaalne voolamiskiirus, laseb 12 mm ava läbi 7,5 l/min. See on mu meelest enamvähem võrdne õlipumba kogutootlikkusega maksimaalpööretel, ei ole praegu täpsustavaid andmeid käepärast...

Postitatud: E Aug 06, 2007 6:01 pm
Postitas Mihkel78
Tere.
Vabandust, ma panin täiega segast auk on seal 8mm mitte 12mm,
pealmine mõõt on 12.
ma ei tea turbo ära jooksu augud on tavaliselt kõik suuremad 12 või pigem 15mm
kui se 8mm jääks ainult turbole aga ta jääb vaakumpumbaga kahe peale.

Ilmselt jääb nii, et läheb sinna kolmik vahele ja kui väga suitsema hakkab teeb suuremaks.

peale tuleb alati peenest torus ja survega ja omakorda on sisse mineval otsas veel eriti peenike auk paar milli võibolla.

Postitatud: T Aug 07, 2007 12:03 pm
Postitas isakene
Kiire pilk tabelisse... 8mm ava laseb läbi ca 3,1 l/min... ei usu mina, et sellist kogust kusagilt peale tuleks. Mälu järgi oli see turbo õlitoru ikka igavesti peenike asi...