2. leht 2-st

Postitatud: N Veebr 07, 2008 9:36 am
Postitas fagott
Ma arvan,et Golfi ilma turbota diisel olekski kõige õigem.Äkki jäävad need reduktorid siis veel ellu(1,6 40kw või 1,9 47kw).

Päikest !

Postitatud: N Veebr 07, 2008 10:00 pm
Postitas motomees
Mull ka üks söuke kännuämlik kodus. Installisin talle Opel kadeti 1,2 mootori pääle. Suht lihtsalt läks, treisin vaheplaadi ja sidurile survelaagri pikenduse kuna jähi kadeti sidurikorv aga sapaka ketas. Muu kabla mahtus ilusti kaboti alla ära. Radikaks sai Skaania bussi soojendusradikas (kudepoole küljepeale) vent taha. Siiani on ainus prbleem ARK-s arvele vötmisega.

Olga-ning :cheers

Postitatud: R Veebr 08, 2008 9:41 am
Postitas ricardo
RAMBO kirjutas:R969 kirjutas:
Kui ma ei eksi,siis tehti Luaze viimasel tootmisaastal ka Tauria mootoriga.
Sidurikoda peaks olema teine-seega ilmselt tahab vaheplaati.

minu taurjal (91a)oli 1,1l vaz 2108 moto tehase poolt peal...
kui läheb taurja moto,siis peaks sobima ka 08 moto ja kui ma väga ei
eksi,siis oli ka mingi varjant (eksport) neid diisleid.
üks varjant ,mis annab peale panna ja olen näind on golfi moto.
No pigem siis juba vaz-i mootor, aga jah 1,1 l sest siis ei tohiks veel näitajad lõhki minna. Diislit ei soovi aretada, sest kokkuhoidu ei tule siis kindlasti - uut mootorit ei jõua osta ja vana seisukord - no ei või teada... Aga originaalmootori vastu on see, et kunagi ei tea kas läheb käima või mis viga äkitsi külge hakkab. Mul esimene auto oli zaz ja sellega sai jebitud küll. Aga mine tea, kui leiab väga või ülihea zaz-i mootori või remonditegija norm hinnaga, siis võiks ka originaal peale jääda. Sest auto ikka mõeldud rohkem suvel linnasõiduks ja läbisõit nii väike tulevikus, et küttehind ei morjenda.