2. leht 2-st
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: L Dets 08, 2018 2:25 pm
Postitas TiitR
STT kirjutas: Peale õhkvedrustuse jutukstulekut ütles üldse , et võta Limited.
Mida sellest arvata, Eestis on neid suhteliselt vähe?
Igaks juhuks mainin , et auto hakkab vedama 7m pikkust käru ja aastane sõit tuleb ca 10000 km. Kuidas see 8 k kast käruga toimib? WK igatahes 5 ndat sisse ei pane.Kui + iga saadki 5 nda sisse , vahetab esimesel võimalusel alla tagasi.Tühjalt muidugi on teine asi.
Samas on õhkvedruga versioonil haagise stabilisaator, mis on väga hea lisa, eriti, kui oled tihe haagise vedaja.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: T Dets 11, 2018 4:05 pm
Postitas margus61
Oskab keegi pikemat aega GC WK2 184 kW omajatest öelda, kuidas auto käitub, kui AdBlue paak tühi?
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: T Dets 11, 2018 4:34 pm
Postitas puhvel
freelander kirjutas:Omasin 99000 kuni 160000 läbisoiduga 2013a wk2 summitit. Vahetasin geneka ja remontisin acc andurit. Acc andur esinduses 2000 EUR. Tüüpviga, vesi läheb sisse. Osadel juhtudel saab remontida, kui leiad pädeva venna.
Muidu OK auto. Neliveo puhul häiris see, et teatud olukordades oli vaja külglibisemine välja lülitada täielikult aga see ei ole võimalik. Pidi saama ain't srt mudelil race modes. Minu jaoks oli väga häiriv faktor.
Ma pole osanud unistadagi, et külglibisemine 100 prossa välistatud oleks.
Lõpuks tahamegi isesõitvat autot, istud tagaistmel, rüüpad õlut ja rooli taga pole kedagi

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: T Dets 11, 2018 4:42 pm
Postitas TiitR
freelander kirjutas:
Muidu OK auto. Neliveo puhul häiris see, et teatud olukordades oli vaja külglibisemine välja lülitada täielikult aga see ei ole võimalik. Pidi saama ain't srt mudelil race modes. Minu jaoks oli väga häiriv faktor.
Lihtsalt huvist, et mis olukorrad need olid?
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: T Dets 11, 2018 6:30 pm
Postitas freelander
Näiteks oli selline olukord, et oli põllult vaja üles teepeale sõita aga natuke pööramise peal ja üles minnes hakkas igakord natuke saba liputama ja auto pidurdas mootori maha ja üles ei saa. Tee mis tahad. Oled juba peaaegu üleval ja vaja natuke veel hoogu ja ei lähe. Polnud üldse pikalt aga kuna hakkas saba liputama siis pidurdas maha.
Sama juhtus ka siis, kui oli vaja näiteks paksus lumes hooga lasta et mitte kinni jääda, siis tuli teepeal kurv, hoidsid ilusti pöörde peal, natuke külglibistamist ja pidurdab hange hoo maha.
Üks asi mis mind veel häiris oli see, et kui lasid näiteks paksus lumes pöördega siis 500m lõigu peale suretab mootori maha 5x. Ilmselt mingi kaitse et auto arvates midagi valesti. Kaevasid välja ja said jälle väikse maa lasta sedasi.
Lihtsalt minu arvamus asjadest mis maasturi puhul häirivad. Näiteks audi 2014a A6 sellist probleemi polnud. Kõik käis maha 100prossu ja said ikka isuga lasta paksus lumes, nii et mootorit välja ei sureta.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: N Dets 13, 2018 7:37 pm
Postitas laf1247
margus61 kirjutas:Oskab keegi pikemat aega GC WK2 184 kW omajatest öelda, kuidas auto käitub, kui AdBlue paak tühi?
Üks hetk hakkab kirjutama " Engine will not restart in 1500km" kui tase hakkab kriitiliseks minema. Ja siis nii juhtubki, et kui km näit nulli jõuab siis enam ei käivitu.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Postitatud: P Mär 03, 2019 3:14 pm
Postitas kaalikas
hankige normaalne kulgur mis vastab meie kliimale ja muudele iseärasustele,jeep on küll lahe,aga ainult friikidele kellel rubla piisavalt jagub,inimese autoks valiks ikka midagi muud kui ameeriklase,nende sõidukad ei püsi ka kuidagi koos,kaks aastat vana usakas on juba paras ront,aga neil on taaskasutusele ka omad standardid!