2. leht 3-st
Postitatud: T Juul 17, 2007 10:33 am
Postitas Romek
Võistkond KIRP, usa klassist teeb kraapsu ja kummarduse korraldajatele.
Meie sõit lõppes Pombre karjääris peale paarikümmne punkti läbimist, lombis, mis vaikselt, kuid kindlalt meie auto oma embusse võttis ja ilma kõrvalise abita oleks me seal vist praegugi.
Soojad tervitused kaasvõistlejatele, kes meid välja vintsisid. Kuna ise olin parasjagu ähmi täis ja tegelesin asjade ümberpaigutamisega kõrgematele korrustele, siis ei teagi kes meid aitas

.
Kuivale saades oli sõiduaeg otsas ja otsustasime sõita järgmisele katsele.
Paraku sinna me otse ei jõudnud, kuna vesi oli ka k-kasti pugenud. Vaikselt ködistasime Kõppu ja vahetasime sildades, kastis ja ka roolivõimus oleva olluse värske õli vastu välja. Päris õnnelikult läks ka vintsiga, mille pult oli uksetaskus, vee all ja pani vintsi sisse kerima. Õnneks midagi peale paari mõlgi vintsi rullikutel ei juhtunud. Veidi kehvemalt läks telefoniga

.
OK. Õlid vahetatud, kõhud täis kimasime teise karjääri. Üsna kiirelt leidsime mudaaugu millest väljasaamiseks oli vintsi vaja. Siis aga hakkas kapotialt auru tulema. Saba pani ka ventika sidur. Tegelikult oligi plaan kunagi el. vent panna, nüüd siis saabki ette võtta. Kuna metsas sai sõita ainult täisvõimsusega töötava salongisoojendusega, siis tekkis mõte, et tänaseks aitab. Sellega lõppeski meie Suvesõit, kus üldsegi mitte üllatuseks saime II koha.
Suure ähmiga sai mahaunustatud ilus roheline puukaitsevöö ca 6m pikk.
Kes leidis ja endale sai, õnnitleme. Oli teine peaaegu tuttuus. Kes leidis ja endale ei taha, võib mulle tagastada vaevatasu eest.
Postitatud: T Juul 17, 2007 11:41 am
Postitas Libekala
Tänud korraldajatele. Mina sooviksin esile tõsta võistkond Fiona tugevat vaimu. Tervitused tublile naiskonnale!

Postitatud: T Juul 17, 2007 8:22 pm
Postitas itimees
Tervitus 4x4 rahvale!
Käisime perega pühapäeval Pombres asja uudistamas. Ühtlasi katsetasin üht kaamerat ja nüüd on ports amatöörvideot toimunust lindil.
Midagi erilist seal pole (üks "veelaskmine" ehk natuke kvalifitseeruks

, aga sedagi ei saanud korralikult kaadrisse

).
Filmitud hi8 kaameraga käelt ja kui arvestada, et hoidsin kaamerat üle mitme aasta esimest korda, siis...
Ei mõista ise selle materjaliga midagi asjalikku ette võtta, mõni asjaosaline ehk leiaks midagi. Kui keegi on huvitatud, siis PM.
Edu ja jõudu kõigile!
Postitatud: T Juul 17, 2007 8:46 pm
Postitas aadu
Turist Lendorav tänab samuti korraldajaid.
Omamoodi huvitav oli.
Tehtud pildid pole ka igavad punktipildid, vaid oli aega ka teisi kaadrisse püüda. Kahjuks läksid pühapäevased pildid nihu- nüüd tean, misasjad on digimüra ja alasäri.

Mõned neist panin siiski teie kiusamiseks üles
http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=49
Postitatud: T Juul 17, 2007 8:46 pm
Postitas jr
JR ja Rommi tänavad korraldajaid USA klassile mõeldud etapi eest. Põnevust oli omajagu, eriti manööverdamiste puhul, kuhu läks müstiliselt palju aega
Rommi karjub "keera paremale, raisk!", mina vastu "ei jõua ju!". Ilma hüdrotoeta pole eriti nagu midagi teha.
Postitatud: T Juul 17, 2007 9:51 pm
Postitas jazz777
Tänud Tuukri poolt! Rada oli hea! Iseäranis jõeäär, mida üritasime forsseerida täie raha eest. Kahjuks lõpetas meie sõidu "kerge tehnoloogiline ebaõnn".
Urmo, kus pildid on????
Postitatud: T Juul 17, 2007 11:10 pm
Postitas Arto
erik kirjutas:Aga järgmisel korral ma ei usalda enam eriti neid piiksutajaid, sest tulemused tulid kindlasti mõningaste vigadega ja võistluse käigus ei õnnestu kuidagi ise kontrollida kas see KP (SI) sai ikka võetud või ei, samuti puudub võimalus vigade parandamiseks (e. katse uuesti läbimiseks jne.). Foto on parem juba enesekontrolli pärast. Samuti ei saa ma aru miks on vaja kallis SI vastuvõtja ära peita, mingi nõrgukese oksakese külge kinnitada või lausa paigaldada madalale kännuleja.
Team Hõbekoll
Väga head ideed Erik, mul tekkis kohe huvitav mõte, et võiks ju kasutada samasuuri tahvleid kui numbritel, ainult, et kinnitame sinna jaama. SI-jaamasid kindlasti keegi ei peitnud, ainult neid paika pannes ei osanud mõelda, et nad pole autost hästi näha.
Enesekontrolli kohapeal rõhuks siiski tabelile mida Teil oli võimalus täita.
Fotode osalt tuleb meelde, et alati soovitatakse dubleerida mitme fotokaga, võibolla võtta sama kasutusele ka jaama korral, dubleerime fotokaga.
Kokkuvõtteks, see oli neljas võistlus SI-jaamadega, senised on olnud väikesemahulised ning kõik sujus korralikult, siit saime esimese kogemuse suurmatest mahtudest ning saame asja edasi arendada.
Seega palun veel kommentaare!

Postitatud: K Juul 18, 2007 12:16 am
Postitas rommi
TR3 punktides olid SI vastuvõtjad kahjuks jah rohututi või imepeene oksakese külge seotud. Üles leidmisega väga probleeme polnud, kuid need võiks tõesti vähe paremini kinni olla. Sõitsime gpsi järgi punkti ära ja siis leidsime SI vastuvõtja kuskilt esisilla alt mudase rohututi küljest. Näiteks võiks ju olla kõik mingil kindlal kõrgusel 1-1.5m maapinnast ja korraliku puutüve või mingi vaia otsas, lindiga tähistatud.
jr kirjutas:Rommi karjub "keera paremale, raisk!", mina vastu "ei jõua ju!". Ilma hüdrotoeta pole eriti nagu midagi teha.
peaaegu täppi, kui nüüd "karjumine" ja "raisk" ära ätta

Üldiselt oleks vaja jah seda kolakat mingisuguse rooliassistendiga varustada... Jaak paistis nagu väike poiss, kes on bernhardiiniga jalutama tulnud.
Postitatud: K Juul 18, 2007 7:47 am
Postitas Landy
arto kirjutas:Kokkuvõtteks, see oli neljas võistlus SI-jaamadega, senised on olnud väikesemahulised ning kõik sujus korralikult, siit saime esimese kogemuse suurmatest mahtudest ning saame asja edasi arendada.
Seega palun veel kommentaare!

Kas osakad suuremale publikule välja tuua ka seekorde lõpptulemuste kokkuvõtte edasilükkumise peapõhjuse? Oli see teingitud SI-jaamade ja pildistamise segasüsteemist või muudest asjaoludest.
Postitatud: K Juul 18, 2007 4:54 pm
Postitas H.K
Postitatud: K Juul 18, 2007 6:37 pm
Postitas Kondimurdja
Vaatasin videot ja nägin et mu auto ei taha kuidagi maapeal püsida

vägev
Ma tänan sind H.K et nii häid hetki ikka filmile said see plaat saab kindlasti super olema. Muide kas on aeg ka teada kuna see valmis saab. Tahaks juba kõike näha

Postitatud: N Juul 19, 2007 12:38 am
Postitas OHT
Tore vaatepilt pealtvaatajaile!
Siin mõned pildid raja kõrvalt vaataja objektiivi läbi...
Kõpu 2007
(Pildid jäävad siia üles nii umbes kuuks-paariks - siis edaspidi peaks neid maili vahendusel küsima. ove{ätt}tikk.ee)
selgituseks siis suuremale publikule ...
Postitatud: N Juul 19, 2007 12:54 am
Postitas vintsigunn
Landy kirjutas:arto kirjutas:Kokkuvõtteks, see oli neljas võistlus SI-jaamadega, senised on olnud väikesemahulised ning kõik sujus korralikult, siit saime esimese kogemuse suurmatest mahtudest ning saame asja edasi arendada.
Seega palun veel kommentaare!

Kas osakad suuremale publikule välja tuua ka seekorde lõpptulemuste kokkuvõtte edasilükkumise peapõhjuse? Oli see teingitud SI-jaamade ja pildistamise segasüsteemist või muudest asjaoludest.
Arto ja Landy eelnevad kommentaarid sisaldavadki juba osaliselt neid vastuseid miks lõpptulemuste kokkuvõte viibis ... tegu oli tavapärasest oluliselt suurema infomahu töötlemisega ja nn uue "segasüsteemi" aretamisega seotud "sünnitusvaludega" (kokku tuli läbi vaadata ~5000 pilti ja kontrollida/töödelda ~7000 SI punkti, panna klappima streikima kippunud SI kiipide info piltidega/võistluskaartidega + II päeval tuli üheaegselt töödelda nelja lisakatse andmed (pilt+SI) ).
Staabikohtunike (nt. minu ja Kairi) töö oleks meie mätta otsast vaadatuna oluliselt ladusamalt kulgenud kui võistlejad oleks briifingul räägitut tõsisemalt võtnud. (va. TR-2 ja Proto olid paljud võistkonnad lisaks omadele SI punktidele piiksutanud ka "igaks juhuks" mitmeid võõraid jaamu, kontrolli tõhustamiseks mõeldud käsitsi võistluskaardi täitmisega said hakkama kahjuks vaid vähesed, võistluspiltide vahele oli (hoolimata manitsemisest) pildistatud hulgaliselt FUN pilte. Kogu selle "müra" elimineerimine raiskab kohtunike väärtuslikke minuteid ja mitme päeva kokkuvõttes kujunevadki sellest tunnid
Igal juhul saime tänu sellele võistlusele SI kaartide suuremahulise kasutamisega kaasnevatest (ettearvamatutest) probleemidest hea õppetunni/ülevaate ja järgmine kord saame juba kindlasti kõik paremini sujuma.
Usun ja loodan väga, et ka edaspidi on korraldajatel jaksu katsetada üha uuemaid lahendusi võistluste paremaks/huvitavamaks korraldamiseks.
Tänud mõistva suhtumise eest ja, et aitasite sellest võistlusest teha otseselt
SUURE Maasturite suvesõidu!
Kohtumiseni järgmisel "teelt väljas" üritusel
Postitatud: N Juul 19, 2007 9:46 am
Postitas itimees
Firefox-i kasutajatele infoks: Mina ka esimesel katsel ei näinud, vaatasin IE-ga.
Tänud H.K-le, tõmbasid mul ka mõtte käima, ehk teen ka midagi kokku.
Endiselt pakun oma musta materjali, nüüd on juba arvutis. Huvitatud kontakteeruge PM-iga.
Postitatud: R Juul 20, 2007 9:14 am
Postitas Raitz
Paar pilti ka meie poolt. Kahtaselt palju on "Punane Niva" kaadrisse sattunud.
http://raitz.byte.ee/img/sms07/index.htm
PS: kui keegi originaali mõnest tahab siis PM abiks