2. leht 11-st
Postitatud: K Juul 18, 2007 4:50 pm
Postitas MM
Ercos kirjutas:Nime sain kirja, aga mitte ei leia informatsiooni, kus ja kellele maksta. Tõesti piinlik on. Ärge väga valusalt lööge.
LUGEGE PALUN JUHENDIT KA ENNE KUI ENNAST KUHUGI KIRJA PANETE.
Antud juhul juhendi
punkt 6 
Postitatud: K Juul 18, 2007 11:38 pm
Postitas Myrgel
Tähh tähh, et juhtisite viisakalt tähelepanu mu peetusele. Loodan, et ma ei pea ennast uuesti kirja panema peale tasumist.
Postitatud: E Juul 23, 2007 1:54 pm
Postitas jr
Juhin tähelepanu sellele, et autol peavad olema olemas tõmbekonksud nii ees kui ka taga. Samuti peavad olema vähemalt 3 punkti turvavööd olemas. Kui neid pole, siis tuleb need paigaldada.
Lisaks kontrollige üle oma akukinnitused kapoti all. Mingeid puukiiludega või tõmbekummiga kinnitatud variandid tehnilist komisjoni ei läbi. Tundub, et nii elementaarse asja juures paljud koonerdavad.
Postitatud: E Juul 23, 2007 2:12 pm
Postitas urmas
http://register.4x4.ee/?menuid=18&compid=16
Mu T-99 ei ole TR-1 (jäi see kastike õieti märkimata

ja sai automaatselt TR-1) Pigem olen seal kuskil vaba ja turisti klassi isendiga.
Loodan, et rajale saan maasturi klassis.
Postitatud: E Juul 23, 2007 2:20 pm
Postitas jr
urmas kirjutas:http://register.4x4.ee/?menuid=18&compid=16
Mu T-99 ei ole TR-1 (jäi see kastike õieti märkimata

ja sai automaatselt TR-1) Pigem olen seal kuskil vaba ja turisti klassi isendiga.
Loodan, et rajale saan maasturi klassis.
Nüüd olen juhm ja küsin, mis see T99 on?
Postitatud: E Juul 23, 2007 2:34 pm
Postitas uaz469
jr kirjutas:urmas kirjutas:Mu T-99 ei ole TR-1.....
Nüüd olen juhm ja küsin, mis see T99 on?

Ehk on Chero hellitusnimi !?!?
Postitatud: E Juul 23, 2007 2:38 pm
Postitas jr
Sellisel juhul sa peadki maasturi klassis sõitma.
Postitatud: E Juul 23, 2007 2:46 pm
Postitas pisike
uaz469 kirjutas:jr kirjutas:urmas kirjutas:Mu T-99 ei ole TR-1.....
Nüüd olen juhm ja küsin, mis see T99 on?

Ehk on Chero hellitusnimi !?!?
Äkki hoopis T-25 moditud variant

Postitatud: E Juul 23, 2007 5:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Juhin tähelepanu sellele, et autol peavad olema olemas tõmbekonksud nii ees kui ka taga.
Millise juhendi punkti järgi ?
Ja kas rajale lasete kui mul taga puuduvad (kärukonks on aint)
Postitatud: E Juul 23, 2007 6:59 pm
Postitas Veiko
Kärukonks on tavaliselt palju tugavam kui tehase poolne puksiir aas.Nii,et sobib küll.
Veiko
Postitatud: E Juul 23, 2007 7:26 pm
Postitas jr
MahviaDeTyrk kirjutas:
Millise juhendi punkti järgi ?
Ja kas rajale lasete kui mul taga puuduvad (kärukonks on aint)
Sest mina ütlen nii. Tegelikult sai seda iseenesestmõistetavaks peetud, aga igaks juhuks kordan üle, kuna paljudel usaraua masinatel sellised asjad puuduvad sootuks nii ees kui taga. Patroli puhul on kärukonks aksepteeritav, kuna see on seotud tagumise raami risttalaga ja toestatud diagonaalselt pikiraami külge ning kui ma õieti mäletan, siis ka tootja lubab sinna tõesti 12Tonni taha lohisema panna. Isiklikult, kui nüüd näiteks mingeid isetehtuid kärukonksu konstruisi vaadata, siis vahest ma kahtleks, kas sinna kärugi võib panna. Seega kõik mis on tootja poolne, on aksepteeritav.
Ette öelduna võite juba punaselt ära tähistada konksu/puksiiraasa (lindiga, värviga, teibiga), mida võistluste ajal võib kasutada. Ikka ju juhtub, et on kaks aasa nii ees kui taga ja mingitel põhjustel teab autoomanik, et just sellest on parem/kindlam tõmmata. Võistluse käigus juht autost rajal välja ei tohi tulla ja veoköie kinnitamisega tegelevad selleks ettenähtud isikud. Siis on neil lihtsam ja kindlam teada, kuhu nad köie kinnitada võivad ja peavad.
Postitatud: E Juul 23, 2007 9:11 pm
Postitas urmas
jr kirjutas:urmas kirjutas:http://register.4x4.ee/?menuid=18&compid=16
Mu T-99 ei ole TR-1 (jäi see kastike õieti märkimata

ja sai automaatselt TR-1) Pigem olen seal kuskil vaba ja turisti klassi isendiga.
Loodan, et rajale saan maasturi klassis.
Nüüd olen juhm ja küsin, mis see T99 on?
Tegelt paraku päris tavaline Jeep, millel ukse peal number 99.
P.S.
Nägin hiljuti telekast saadet, kus mudasõidus tõsist konkurentsi pakkus tagaveoline Corvette, millel suured rattad all. Kuid need siiski mahtusid koopasse.
Postitatud: T Juul 24, 2007 8:43 am
Postitas reimo
jr kirjutas:Juhin tähelepanu sellele, et autol peavad olema olemas tõmbekonksud nii ees kui ka taga.
Tänud tähelepanu juhtimise eest.
Oleksin jäänud lihtsalt õnnetult raja kõrvale vahtima (selle jäänud ajaga ei jõua sinna ette enam mingit viisakat aasa teha).
A siis pole vaja hakata kiivrit ka sebima, võib ilma tulla

Postitatud: T Juul 24, 2007 8:49 am
Postitas jr
reimo kirjutas:jr kirjutas:Juhin tähelepanu sellele, et autol peavad olema olemas tõmbekonksud nii ees kui ka taga.
Tänud tähelepanu juhtimise eest.
Oleksin jäänud lihtsalt õnnetult raja kõrvale vahtima (selle jäänud ajaga ei jõua sinna ette enam mingit viisakat aasa teha).
A siis pole vaja hakata kiivrit ka sebima, võib ilma tulla

Sul kärukonks on taga? Siis vaja ainult ette ju aas/konks panna.
Postitatud: T Juul 24, 2007 9:01 am
Postitas reimo
Taga on jah konks olemas, aga mul omal keevitust pole ja ei jõua kuhugi targemate inimeste juurde ka enam ilmselt (veavalt Vahur või keegi mind nii hetkega jutule võtab). Siiani on lihtsalt radika kinnituse küljes üks seekel rippunud koolnud auto teelt koju lohistmiseks, aga seda ei leia võõras ülessegi, rääkimata tema korralikuks aasaks nimetamisest.
Kaugema perspektiivi plaan on mingi madal A-raud ette teha, kus siis oleks nii konksu kiirkinnitus kui pukseerimisaas ja ehk ka vintsi kinnitamise võimalus küljes.
Kasutusjuhendis Grandil märgitud pukseerimiskohtadeks sillatala...
Edit: Aga kui keegi arvab, et ta Tallinna lähedal aasa homme või ülehomme õhtul mõistliku hinnaga suudab mu autole külge panna, siis andke teada, äkki saab ikka rahvale nalja teha (võitma selle autoga ju ei lähe

)