2. leht 5-st

Postitatud: K Aug 22, 2007 1:29 pm
Postitas Landy
Selle pisikese vintsiga riskid sa kriisisituatsioonides vintsil mootori ja releede maha põletamisega. pealegi annab vintsimisel enamuse voolu aku, mitte genekas.

Postitatud: K Aug 22, 2007 5:59 pm
Postitas pandakaru
Seda jah. Standard aku on 70 Ah. see on ilmselgelt vähe suuremat jälle gabariitide poolest ei õnnestu panna. nokk kinni saba lahti. Plokk jah sõber aga las olla.Hea kui palju sõpru :) :)

Postitatud: K Aug 22, 2007 7:16 pm
Postitas Landy
pandakaru kirjutas:Seda jah. Standard aku on 70 Ah. see on ilmselgelt vähe suuremat jälle gabariitide poolest ei õnnestu panna.
70 Ah pole midagi hullu, saju ei võta ette tunde kestvaid vintsimise maratone. Pealegi on uued geelakud vägagi võimekad.
Mis puutub pisikestesse, aga tublidesse akudesse, siis võivad sukisuki omanikud sind lohutada -õpetada.

Postitatud: K Sept 05, 2007 8:27 pm
Postitas pandakaru

Postitatud: K Sept 05, 2007 8:59 pm
Postitas boob
Jaa-jaa, eks see Panda tegelikult katusega ATV moodi olegi :twisted:

Postitatud: K Sept 05, 2007 9:11 pm
Postitas Landy
Huvitav, kas on originaalsillad all? Kui jah, siis te kas kestavad ka? Aga põhjakaitsed on küll väga järgimist väärivad.

Postitatud: K Sept 05, 2007 9:23 pm
Postitas kaido42
põhjakitsed ;)

Postitatud: N Sept 06, 2007 7:56 pm
Postitas pandakaru
Niipalju kui ma esistange eripäradest aru saan on tegu PanDakari "kohandatud" versiooniga.
Sellel on sillad samad aga vedrustus teine.Kuskilt pole aga andmeid leidnud.Foorumid sahisevad ,et fiat plaanib mingit piiratud kogust nn extreem SUV e teha just selliste sõitude ja võistluste jaoks.Pole ime et asja alt ja seespoolt ei näidata.

Tasapisi olen pisikese listi oma panda plaanitavatest töödest teinud.

0. auto liisingust välja osta
1. Õiged veljed rehvid,siseelektroonika ja öövaatluseadmed lõpuni ehitada.
2.stange,põhjakaitse ja vints
3.Chiptuning !!! Lubab autole ainult tarkvara vahetades + 20hp ja + 40 Nm
4.Vedrutus ja sillakäik.

Näis mis tehtud saab mis tegematta ja milla "siiber" ette saab.Ainuke häda on nende uute autodega et mingeid "tuuningu" anmeid kuskilt ei leia.Näiteks amorte pakutakse ainult tüübi alusel.Tahad 40mm pikema käiguga.Kaupmees laiutab käsa : EI TEA EI OSKA AIDATA jne...

Postitatud: N Sept 06, 2007 8:50 pm
Postitas Tony
pandakaru kirjutas: auto kaalu 1000kg juures 45deg tõusunurk + sügav muda
Arvesta ka sellega, et mida sügavamal mudas, seda suuremad jõud peavad sind ka sealt maapeale tõmbama.
Igatahes, mina lähtusin ammusest tõest vintsi valikul
MIN auto täismass *1,5

Villisel siis (passis) 2290*1,5 = 3435kg

Seega ComeUp 9000 seeria (4100kg)

Best
Tony

Postitatud: N Sept 06, 2007 9:54 pm
Postitas pandakaru
Tänud võrdlusmomendi eest.Kui palju on akut ? Arvutasin ,et come Up 6000 jaguks mulle ainult 5min siis on aku(70 Ah) viimse elektronini tühjaks imetud... Originaal genekapunnist eriti palju tolku pole täis koormusega olid voolud vintsil vist miski 350-400A Ei oska muidugi arvata kaua tõsine sikutamine aega võtab aga kuidagi vähe seda tundub olema

Postitatud: N Sept 06, 2007 10:20 pm
Postitas Landy
Mina ei usu, et sa enda punniga seda vintsi 5.min täisvõimsusel koormad.
Minu Nivalgi oli vaid 75Ah aku peal ja sai kenasti võisteldud-vintsitud.

Postitatud: E Sept 10, 2007 1:17 pm
Postitas erik
Sai kõnealust masinat vähe lähemalt uuritud, väga lahe putukas on. Eriti lahe on se auto seest, kuhu omanik on nii, kui teist vajalikku installerinud ja seda nii, nagu oleks tegemist tehsest tehtuga. Nüüd natuke põhjakaitsmeid, vints ja sihuke metsa mutukas, et vähe pole. :lol:

Postitatud: E Sept 10, 2007 4:59 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:Sai kõnealust masinat vähe lähemalt uuritud, väga lahe putukas on. Eriti lahe on se auto seest, kuhu omanik on nii, kui teist vajalikku installerinud ja seda nii, nagu oleks tegemist tehsest tehtuga. Nüüd natuke põhjakaitsmeid, vints ja sihuke metsa mutukas, et vähe pole. :lol:
1)Kui keegi veel tahab enda autossse lasta elektrilisi/elektroonlisi lisasid VIISAKALT paigutada, siis võib pandakaru-Gabrieliga ühendust võtta. Tema saab aidata. 8)
2)Kui Erik juba oma "õnnistuse" annab, siis peaks ka suurimad skeptikud meie eelmise safaril nähtut-kogetut uskuma jääma. See pisike putukas tõmbas oma toimekusega tõsistel maasturimeestel ikka karbi päris lahti.
:shock:

Postitatud: K Sept 12, 2007 9:37 am
Postitas pandakaru
Oh mis te nüüd :oops:

Hoopis Väikese Kollase Aiatraktori uus elu on algamas! Ehk mikrosafari Pääsküla rabas...

http://www.youtube.com/watch?v=WyKkxTI33iQ

Postitatud: R Sept 14, 2007 9:46 am
Postitas pandakaru
Kas kellelgi on puht juhuslikult olnud au kokku puutuda selle firma toodanguga.Hirmutav on faktor prantsuskeelselt saidilt tellida posti teel rehve :x

http://www.pneu-4x4.fr/pneus-panda-4x4.htm

Veel et kas keegi oskab soovitada eestis firmat kes tegeleks hulgaliselt kasutatud velgede müügiga (reeglina seda mõõtu pole kus olen uurinud). vaja oleks siis 13" või 14" 4x98 offset 30..38 keskava 58