2. leht 3-st

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 2:30 pm
Postitas Movistar
Nüüd tuleb hoolikalt ette vaadata.
200 raha, paber-pastakas saab olema standardvarustuses ja ootel kuna libastub mõni õige persoon.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 3:40 pm
Postitas Ax
Kõrvaline abi? Kas võistlusautol võib olla järelkäru võistluse ajal? Kõrvalist abi teame kõik, kuid proleem oli kiiruse ületamises.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 5:38 pm
Postitas Urvo
Movistar kirjutas:Nüüd tuleb hoolikalt ette vaadata.
200 raha, paber-pastakas saab olema standardvarustuses ja ootel kuna libastub mõni õige persoon.
Sa oled ikka nagu tuulelipp - ühel päeval räägid, et tahad kõigile head võistlust ja mõnusat nädalavahetust. Järgmine päev, aga mõtled, kuidas saaks kaigast kodaratesse visata :)

Või sul ka kange õlu mõjub kuidagi halvasti? :)

PS Väline abi on tõepoolest vaja lahti seletada. Ajalooliselt on seal mõeldud ikkagi seda, et keegi pealtvaataja oma portaaliga volvoga ei hakkaks oma TR1 sõprasid läbi metsa lohistama. See, kui kellegil mehaanik või külasepp on midagi keevitanud ja remontinud on siiani okei olnud. Kui auto vajab juba remonti, siis on meeskond aega kaotanud ilmselgelt ja ei näe, et oleks vaja sellisel puhul veel lisakaristusi määrata.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 5:47 pm
Postitas Movistar
Sa ajad aia ja aiaaugu omale meelepäraselt segi.
Võistlus tuleb sedavõrd parem kui saab mõnele kaasvõistlejale pärast protesti ära väänata. Suht popp teema viimasel ajal. Tahaks ka uut asja proovida ju. Ajaga peab kaasas käima.

Sul see kogemus ju olemas. Peaksid teadma kuidas käib.
Ja ma joon väga vähe õlut, veelvähem selle kanget versiooni.
See rohkem lubrikandi meeste hobi :D

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 5:57 pm
Postitas Urvo
Movistar kirjutas:Sa ajad aia ja aiaaugu omale meelepäraselt segi.
Võistlus tuleb sedavõrd parem kui saab mõnele kaasvõistlejale pärast protesti ära väänata. Suht popp teema viimasel ajal. Tahaks ka uut asja proovida ju. Ajaga peab kaasas käima.

Sul see kogemus ju olemas. Peaksid teadma kuidas käib.
Ja ma joon väga vähe õlut, veelvähem selle kanget versiooni.
See rohkem lubrikandi meeste hobi :D
Ei tea millest sa räägid, ma olen ikka korraldaja tegevuse vastu protestinud mitte võistlejate.
Mina lugesin Kukepea juhendi läbi ja sain ilusti aru, mis korraldaja sellega mõelnud oli ning usun, et peakohtunik teeb oma tööd eeskujulikult ning kõigil puudub põhjus protestimiseks.
Saamegi kõik mõnusalt nädalavahetust nautida ja lõpetuseks midagi meelepärast manustada.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 7:12 pm
Postitas Movistar
Eesti keel on ikka krdima raske ja arusaamatu. Ju ma pean oma sõnu sööma seekord :

Protest:"Protestin selle vastu, et tulemuste tegemisel ei ole arvesse võetud võistluse juhendis kehtestatud kiiruspiirangut 70km/h. Seetõttu, palun üle vaadata võistlejate kiirused, mis on salvestatud Navicup-i vahendusel. Kui leiab tuvastamist, et osad võistlejad on pahatahtlikult kiiruspiiranguid rikkunud, siis soovin nende karistamist. Kui selgub, et võistlejatel ei ole Navicup mingil põhjusel toiminud, siis võiks samuti sellele tähelepanu pöörata, kuna on oht, et Navicup on olnud välja lülitatud eesmärgiga varjata võistlussõidu tegelikku kiirust. Võistluse üldise korralduse vastu etteheiteid ei ole, ainult tulemuste arvestuse üle."

Või sööd hoopis ise?

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Mär 30, 2018 10:10 pm
Postitas Landy
Ax kirjutas:Kõrvaline abi? Kas võistlusautol võib olla järelkäru võistluse ajal?
Kujuures selle küsimuse olen ma kunagi kiusuga pooleks ca 10 aastat tagasi 4x4AK käest küsinud. Toona öeldi,et ei või, sest mõni naaskel võib endale äkki vedava sillaga haagise sappa võtta.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: L Apr 07, 2018 2:56 pm
Postitas eero I
Kõrvalise abi osutamise osas minu isiklik arvamus, me ei saa kõike paberile panna, isegi kui tahaks.
Kui keegi leiab metsast amordi v aknapesu vedeliku, siis jumal temaga, kui keegi hakkab ülbitsema ja ei hakkagi seda varjama, et selle tõi talle naabrimees, siis ülbitsemine väärib karistamist. Sama võiks kehtida ka küla töökodades remondiga, st kindlasti ei tohiks see minna selleni, et keegi, piltlikult öeldes, lükkab oma auto amservi ja ise läheb spaasse puhkama. Kui kellelgi on tõendeid, et keegi on kasutanud kõrvaliste abi, ka kuskil töökojas, siis peaks see olema taunitav st karistatav.
Vastasel juhul läheb nii et mõnel mehel on kaasas oma töökoda koos 10 mehega ja ühe mootori vahetus võistluse ajal poleks mingi küsimus. Täna see juba tegelikult toimub, tõsi, mitte küll 10 mehega, aga siiski. Üle rääkimist vajaks see et kui on mitme päeva sõit, kas ja kes tohiks laagris v selleks mõeldud alal autot remontida ja hooldada ning kas see on kõrvaline abi. Täna on vist selle kohapealt üks silm kinni pigistatud ja juba natuke teistki. Ladogal on see aktsepteeritud, on seal ju registreeritudki tehniline tugi, vähemalt autode näol, meie juhendeid lugedes peaks see kõrvaline abi olema. Nii võiks see ka jääda, 3 päeva sõidul võiks igaüks ise suuta oma autot remontida ja hooldada, pole ju tegemist 10 päevase katsumusega, nagu Ladoga. Loodan siiralt, et ühed võistlejad ei hakka ülbitsema kõrvalise abiga ja teised ei pea paberit raiskama.
Üldse ei viitsi hakata tootma mingi järjekordset paberit stiilis;
1.tehniline tugi: 180 cm pikk, kahe käega ja mõtlev mees, võib olla ka naine, kui on iseseisvalt mõtlev :lol:
2.mõtlev mees: inimene kes suudab iseseisvalt lahendada püstitatud lähteülesande
3. jne.
Erandiks võiksid jääda treimis ja keevitamis või ainult treimis tööd, seda saaks ka sõidu juhendiga määratleda.

Eero

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: L Apr 07, 2018 8:34 pm
Postitas totu
Katsel saab igaüks ise hakkama (kui ei saa, läheb katse aia taha), peale katse lõpupiiksu kasvõi Amserv? Võibolla peaks pukseerimine taunitav olla, ka ülesõitudel?

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: L Apr 07, 2018 10:00 pm
Postitas LauriJ
Minupärast las keevitavad ja treivad kasvõi katsel (aeg on juba kaotatud ning võidu nii sõita ei saa). Ma näen kõrvalises abis näiteks seda, kui mõni TR3 võtab väiksema rattaga masina sleppi ja lohistab raskematest kohtadest läbi. Sealgi on keeruline seisukohta võtta - äkki väike oli käbi taga kinni ning TR3 tõmbas väikese pilli jalust ära. Minuarust on kõrvaline abi ka pealtvaatajate juhendamine - on mullegi ette näidatud punkti asukohta või rada, kust sõita tuleb. See teeb vahepeal elu palju lihtsamaks ja tänu sellele abile võid katse ära võita. Keelata sellist asja ei saa aga minuarust on sellel palju suurem mõju võistlustulemusele kui mingi remondi eest trahvi määramine.
Üldiselt see remondi ja tehnilise toe teema võiks kõrvalise abina välja jätta. Kütust on meil kõigil vaja tankida aga kui auto puru läheb, siis on see juba karistus omaette - pole vaja topelt karistada. Ja kui ikka karistama hakatakse, siis nagunii leitakse vajalikud varuosad põõsast (kasvõi treipink, keevitus või terve mehaanikute tiim).

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: P Apr 08, 2018 7:21 pm
Postitas Landy
LauriJ kirjutas:Minupärast las keevitavad ja treivad kasvõi katsel (aeg on juba kaotatud ning võidu nii sõita ei saa). Ma näen kõrvalises abis näiteks seda, kui mõni TR3 võtab väiksema rattaga masina sleppi ja lohistab raskematest kohtadest läbi. Sealgi on keeruline seisukohta võtta - äkki väike oli käbi taga kinni ning TR3 tõmbas väikese pilli jalust ära. Minuarust on kõrvaline abi ka pealtvaatajate juhendamine - on mullegi ette näidatud punkti asukohta või rada, kust sõita tuleb. See teeb vahepeal elu palju lihtsamaks ja tänu sellele abile võid katse ära võita. Keelata sellist asja ei saa aga minuarust on sellel palju suurem mõju võistlustulemusele kui mingi remondi eest trahvi määramine.
Üldiselt see remondi ja tehnilise toe teema võiks kõrvalise abina välja jätta. Kütust on meil kõigil vaja tankida aga kui auto puru läheb, siis on see juba karistus omaette - pole vaja topelt karistada. Ja kui ikka karistama hakatakse, siis nagunii leitakse vajalikud varuosad põõsast (kasvõi treipink, keevitus või terve mehaanikute tiim).
Aegade algusest saadik on olnud ju nii kirjutatud ja kirjutamata reegel olnud, et kaasõistlejad aitavad ÜKSTEIST etappidel ja kõrvalise tehnikaga seda ei tehta.
Seega pole vahet mis klassis võistleja sind aitab. Aitaja kulutab alati kõige väärtuslikumt asja - aega. Pealetvaajate "abi" on alati üks kahtelse väärtusega asi jaseda ei saa alati "doponguks" lugeda.
Kõrvaline abi on ikkagi kiiruskatsel MITTE-võistleva tehnikaga võistlusmasina edasi või tagasi liigutamine ja tehnoabi masina raja äärde toomine ning mehhaanikute kasutamine.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: P Apr 08, 2018 7:54 pm
Postitas Alllu
Ma olen ka nendest asjadest nii aru saanud. Kui midagi katsel ära lõhud, võid vabalt kutsuda mehed kes kodust tulevad varuosadega ja teevad sul õhtul auto korda. Aga katse ajal pead ise hakkama saama või koos teiste võistlejatega.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: T Apr 10, 2018 10:05 am
Postitas indreq
Autoorienteerumisel kunagi kahtlustati ühte seltskonda - nad olid kahe tiimiga rajal, üks sõitis võidu peale, teine tundus niisama chillivat. Kahtlus seisnes siis selles et see teine tiim tegi esimesele rajaluuret - andis teada punktide asukohti. Keegi midagi kunagi ei tõestanud ja nii jäi. Mida ma tahan öelda - kui ka piirang panna sinna et võistlejad üksteist tohivad aidata aga kõrvaline tehnika mitte, siis leidlikumad tüübid regavad siis oma tehnilise toe masina võistlejaks. Kes tahab, küll see võimaluse leiab. Mind isiklikult see teiste poolt kõrvalise abi kasutamine pole seni seganud, ju me siis ei võta seda sporti nii tõsiselt. Ilmselt oleme ka ise teinud asju mis sellelks kvalifitseerub: oleme minu mälu järgi vähemalt 2x kaasvõistlejatelt saadud keevitust kasutanud, samuti ühe korra varuratast laenanud. Ka on meil paaril juhul kaasas olnud tiimiväline sõber kes siis mehhaanikuna abikäe ulatab kui vaja. Kui see oli keelatud siis palun vabandust.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: T Apr 10, 2018 10:25 am
Postitas Landy
indreq kirjutas:Mida ma tahan öelda - kui ka piirang panna sinna et võistlejad üksteist tohivad aidata aga kõrvaline tehnika mitte, siis leidlikumad tüübid regavad siis oma tehnilise toe masina võistlejaks.
Seda on tehtud nii meil, kui Ladogal, kui Vepsal kus on olnuid väljas nö, tugivõistlejad.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: T Apr 10, 2018 11:42 pm
Postitas Veiko
Natuke muud juttu ka.
Nimelt sõltuvalt raja eripärast TR-1 klassis on vajalik kaasa võtta ohukolmnurk. Ühel kiiruskatsel on olemine suht kitsas ja keegi kurvitaga katgi on läinud siis võib tagant sisse sõit juhtuda kergesti. Seega teeb nagu rallis, et kui läks katki siis kolmnurk nii kaugele, et jõuab veel maha pidurdada.
Õnneks on need igapäeva liikurites kõigil olemas. Ainult palun võtke tehnilisse kaasa.

Edu
Veiko