2. leht 2-st

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: R Dets 29, 2017 8:12 pm
Postitas Uko
Esisilda juhib Borg Warnri vahekast ja oli vist ka tarkvara nende oma,sama mis Jeepidel.Kõik see on Boschi kirjaga metallist kastikeses.Tod kasti juhtimine käib üpris keeruliselt,arvestatakse kardaani kiiruseid pedaali asendit ja igasugu muid asju.Näit kohalt startides on sild alati järel.Mootor oli algselt detroidis välja mõeldud,küttesüsteem Bosch.Omal ajal kui tehti oli ikka igati eesrindlik auto.Ühelgi japsil polnud veel midagi vastu pakkuda.Kui ei roosteta on igati kaasaegne ja odav maastur isegi.Aga on ka mõned veidrused.Lambist tekkivad elektri hädad vahest,kütusesüsteemi jamad mis jätavad samuti hoobilt tee äärde.Et natukenegi asjast aru saada mida auto tahab peab OBD lugeja alati kaasas olema,ilma pole midagi peale hakata.Samas mõni isend käib väga hästi.125kw liigub ka päris reipalt edasi.

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: E Jaan 01, 2018 9:31 pm
Postitas ahto42
Sama lahendus on nt x-trailil. Asi küll pööratud, st et tagasilla juures muhv, mis vastavalt ABS andmete, pedaali ja nt kässari anmetele muudab tagasilla rakendumist.
Pathfinderil peaks olema siduripakkide survestamine elektrimootoriga.

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: T Jaan 02, 2018 10:28 pm
Postitas totu
Suured tänud, siiani vastajatele ja esimene eufooria läks üle. Eks mõtteavaldused (kindlasti jõuab keegi veel samale teelahkmele ja loeb heameelega, millega tegu) on ikka teretulnud aga esimese hooga üritan oma 300TDI st mõned lisahobused välja pigistada ja lanseronid ära keevitada, on peaaegu samad mugavused ja kütusekulu aga ilma "kiiksudeta", kõiki rattaid aetakse ringi "läbi raua" ja kogu aeg, mootorit juhib tross ja käigukasti kordineerib sisemine hüdraulika.
Ega olemasolevate võimaluste piires peale Sorento, Terracani ja ML palju valida ole, või siis üle 10 ringi ümber maakera sõitnud autode, millel ainukeseks lisaks roolivõimendi.

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: K Jaan 03, 2018 12:54 am
Postitas Kalill
Nissani insenerid on natuke rohkem vaeva näinud.

Nupust on võimalik see jura välja lülitada.

Lisaks kui pikemal sõidul rataste pöörlemiskiirused on erinevad (rehvirõhk, ebaühtlane kulumine vms.) hakkab armatuuris tuli vilkuma. Auto asendis.

Seevastu Kia insenerid tegid TOD kastile laiema keti (võrreldes EST kastiga). :D

Kia ise soovitab TOD kasti õli vahetada normaalse kasutuse juures 23k miili ja raskema kasutamise juures 15k miili tagant.

Kindlam valik oleks EST kastiga auto.
https://youtu.be/zbcNob7ntJc

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: P Jaan 07, 2018 3:31 pm
Postitas vedru
Mul ka siin Kuusakoski mineva rondihunniku kõrval ootab üks Sorento 2006a. kottis mootoriga . Elu halvim ost. Isegi õige ja väikse läbisõiduga suutis see meeletult laguneda.
Mootorit pm. saada pole . Ma arvan ,et teen teene ja saadan selle nürisünnituse kogu täiega metalli . Muidu veel kõpitseb selle keegi korda ja tulevikus peab keegi veel selle kannatuste raja läbi käima :D

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: P Jaan 07, 2018 4:09 pm
Postitas RistoRR
Läbisõit nüüd küll vahet ei tee. Mõni suudab 50-60k ka auto rondiks sõita ja kui sellise ostad siis küll oma viga juba :roll:

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: P Jaan 07, 2018 5:25 pm
Postitas vedru
Siin on arvamuse avaldamise koht praegu . Ma arvan ,et asi pole minu rumaluses kinni, kui üks masin on juba eos kehvasti väljakukkunud. Elujooksul igasugu neljaveolisi ikka olnud ja pole need mitmekümne peale ka rohkem suutnud laguneda kui sorento. See ,et sul on olnud õnne oma kiaga ei vääri päris selle eest dzotile viskumist ja teisi rumalateks pidamist!

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: P Jaan 07, 2018 7:08 pm
Postitas ahto42
Naise õel juba vist 4 aasta see 2007 a oma, ei ütleks et hullult laguneb. Tavahooldused.

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: E Jaan 08, 2018 10:41 am
Postitas freedom19
Täpselt nii nagu masin kätte juhtub ja ise ülal hoiad ,ei olegi muud

Re: K: Kia Sorento?

Postitatud: E Jaan 08, 2018 9:55 pm
Postitas totu
Sai veidi ringi vaadatud reaalses liikluses ja autoportaalides, tänaval paar-kolm aga portaalid pilgeni täis- tuli tõrge vahele ja kuidagi pisike näeb välja ka :( . Igatahes sai täna käsiraha Pajero eest ära makstud. Aeg näitab, kas hea mõte. Emotsiooniotsus aga emotsioonide pealt peabki autot ostma, pereliige ikkagi. Keegi ei võta ju naist strateegiliste mõõtude, kokapaberite ja teiste isaste soovituste põhjal.
Ausõna, täna peale ei võta, või kui ühe pisikese. Veelkord tänud kogemuste eest ja tulevastele ostjatele, andke tuld.