2. leht 2-st

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: E Nov 06, 2017 4:21 pm
Postitas v6sa
Urvo kirjutas:
v6sa kirjutas:On täiesti mõistusevastane, kuidas kahe lukuga lühike G kandval pinnasel ronida suudab, kui vähegi rehvi all on. :twisted:
Iga maastur, millel on natukenegi flexi ja sillalukud suudab ronida nii, seega ei ütleks, et see G eripära oleks :)
Märkus õige.

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: E Nov 06, 2017 7:51 pm
Postitas beginner
Õiged märkuseid on siin küll, näiteks see, et pind peab tõesti kandev olema, muidu ronib G ainult ühes suunas.
3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
31" rattaga oli pika kerega 2.8 bensukas veel suht ergas, 33" peale üle minnes tundus uimasem.
Kui on hea ja tihe isend ning rahakott paks, võiks isegi igapäev sõita, Tallinna tänavad tundusid sellega suht siledad ;)

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: T Nov 07, 2017 8:48 am
Postitas marauder
v6sa kirjutas:
marauder kirjutas:UAZiga vörrelda ikka kohatu. Mul v8 automaat söidab küll kui unistus.
V8 pajaga G? Ja oled nõus selle mainitud hinnaga turgu panema? Objektiivsuse huvides küsime ka seda, kas kütusekulu sooloautoga keskmiselt jääb alla 15 l sajale? Mitte igaüks ei ole nõus säärast Looma jootma.
Homemade 460 V8 jah. Müügiplaani ei ole, samas ei maksnud ta ka midagi. Kütuse vötab köik ära mis paaki panna.

Aga no ma ei tea, söita on temaga küll suht laadna, isegi igapäevaselt. Mingi UAZiga küll ei kannata vörrelda, Jimny samuti ilge nui kui nats töstetud. G kitsas küll ei ole seest, minumeelest just ilge ruumikas.

Aga jah migni 2.3 manuaaliga vöi 3.0 vabalthingava daiseliga küll aerutada ei viitsiks ilmselt.

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: K Nov 08, 2017 7:17 pm
Postitas Rannug
mhhh, no kui teemaalgataja tõesti soovib vana G'd igapäevasõidukiks siis võiks ju endaoma pakkuda.

Tegu on tõesti vana G'ga. aastast 1980
uksi küll 4 ehk siis kaks küljel ja kaks taga, tagasillas, lukk ning vahekastis PTO. ees el. vints.
Kuuti on raamisuhtes 40mm tõstetud, ees on rauad, snorkel, hüdraulika väljavõte (mina liigutasin salongist sahka aga võib ka vintsi vms)
diisel, automaat....

Kui arvad, et sellise kuudiga võiks igapäevaselt kulgeda siis võta julgelt ühenust

Gunnar

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: N Nov 09, 2017 1:48 pm
Postitas tphnd
beginner kirjutas:3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
Lännkaripedena julgen vastu vaielda 3 luku osas

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: N Nov 09, 2017 1:53 pm
Postitas beginner
Sry jah.

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: N Nov 09, 2017 1:57 pm
Postitas BlueStang
tphnd kirjutas:
beginner kirjutas:3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
Lännkaripedena julgen vastu vaielda 3 luku osas
Jeepijüngrina (veel) vist julgeks ka tegelikult...

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: N Nov 09, 2017 5:28 pm
Postitas puhvel
CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu on ainuke millel on kõigil tsiviilkäibes mudelitel standardvarustuses 3 lukku.
3 lukuga on näiteks erimudel Jeep Wrangler Rubicon, Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
Mingi aeg keegi asjatundja väitis meil siin, et ei ole kõik Geed tsiviilis kolme lukuga :roll:

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: N Nov 09, 2017 10:52 pm
Postitas ed101
Rääkides W463-est siis 1993. aasta 500 GE (ja selle Brabuse versioon) tuli ilma esimese lukuta ega saanud seda ka lisaks tellida. Ju tundus sellel ajal 240 (331) hobujõudu üüratu.
W460-l olid sillalukud kuni 1985. aastani lisavarustus, tellida sai ainult tagumist või mõlemad koos, ainult esimest ei saanud. Näiteks ühe luku hind 1985. aastal oli 500 DM pluss maksud. Peale seda on lukud standardvarustuses.
Sõjaväe masinatel (algul W460, hiljem W461) ja ka hulgi tellimustel (näiteks W461 Workerid) olid lukud kuidas klient soovis ehk nende seas leiab selliseid rohkem, millel esimest lukku pole.

Piiratud turgudele aga peamiselt Itaaliasse toodeti W460 200GE (1986-1990) ja hiljem W463 200GE (1990-1994) mudelit ja need olid ikka lukkudega. Sel ajal oli Itaalias üle kahe liitrise mootoritega sõidukitele krõbe käibemaks (38% vs. 19%).

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: R Nov 10, 2017 9:05 am
Postitas tphnd
CÄÄRFIILD kirjutas:Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
Vanadel länkkaritel on vahekast enivei "lukus", sillad käisid kangidest sõltuvalt mudelist, ei mingit eritellimust.
Värskematel ( 70/80 ) käib 4vedu nupust ja sillad kangidest või nupust.

vabandust teema risustamise pärast ka

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: R Nov 10, 2017 3:04 pm
Postitas Urvo
Tulles teema juurde tagasi, siis sai Cäärfiildi W463 230GE talt ära võetud ning proovin hakata eksperimenteerima seda G-ga sõitmist linna tingimustes (eks ikka loodusesse ka aeg-ajalt). Esimese hooga võin öelda, et üllatavalt vaikne seest maanteel sõites (90ga) ning sama üllatavalt uimane on ikka see 2.3 bensukas. Sellegipoolest täiesti sõidetav ning teadupärast tark ei tormagi :)

Teema algatajale ma igatahes soovitan selle teekonna ette võtta - pole see mõttetult kallis kast nii hull midagi tavaliikluses.

Re: Vana G igapäevasõidukiks

Postitatud: R Nov 10, 2017 4:06 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu on ainuke millel on kõigil tsiviilkäibes mudelitel standardvarustuses 3 lukku.
3 lukuga on näiteks erimudel Jeep Wrangler Rubicon, Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
Tahad öelda, et ilma sillalukkudeta ja tagalukuga G-d on kõik militaarvaraiandid?
LC80-l on ka kolm lukkustandardvarustuses sõltuvalt tootmisaastast, sihtturust ja modifikatsioonist ning vastupidiselt tsiviilmudleitel on seal mitaarvariandid reeglina ilma lukkudeta.