2. leht 2-st
Postitatud: P Sept 19, 2004 1:46 am
Postitas tarmo
Minu osalemine Klaperjahil piirdub seekord siiski pealvaatamisega

Postitatud: P Sept 19, 2004 10:32 am
Postitas Urvo
miks mitte veoauto klassi?
Postitatud: P Sept 19, 2004 12:33 pm
Postitas tarmo
Offy-roady kirjutas:miks mitte veoauto klassi?
Sellega on nii, et tegelikult mul C-kati lube veel ei ole (hetkel käin just koolis ja peaksin need paari kuu möödudes saama). Ilmselt võistlustele ilma lubadeta siiski ei lasta?

Postitatud: P Sept 19, 2004 9:01 pm
Postitas Landy
tarmo kirjutas:Offy-roady kirjutas:miks mitte veoauto klassi?
Sellega on nii, et tegelikult mul C-kati lube veel ei ole (hetkel käin just koolis ja peaksin need paari kuu möödudes saama). Ilmselt võistlustele ilma lubadeta siiski ei lasta?

Ehee

Tarmol on 66 ilmselt ostetud, kuna :
a) Iskilik naftatööstus läks käima
b) Luukas on heaks sõbraks saanud
c) Liig palju vaba raha

Postitatud: P Sept 19, 2004 9:34 pm
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Ehee

Tarmol on 66 ilmselt ostetud, kuna :
Eh, ega see asi nüüd nii jube bensuröövel ka pole
Tallinnast tulekuga vast 50 liitrit kulus, metsas käia ja värki vedada kannatab kenasti.
Võrdluseks, et Toyota teema all jutuks olnud Tacoma võtab ka täiskoormaga (ca 1 tonn), umbes 15-17 l/100 km.
Postitatud: N Sept 30, 2004 1:54 am
Postitas Landy
Mõtelsin, et ei hakka uut teemat tegema ja asun selle teema all heietama ideaalse TR1 (originaal) klassi võistlusauto teemadel. Esialgu ei laskuks üldse vaidlusesse konkreetse margi osas,vaid prooviks välja tuua ideaalse võistlusauto omadused.
*Täistala sillad
*Silla diferentsiaallukkude olemasolu või lisamise võimalus
*Redelraam (?)
*Võimalikult väike kaal
*Lühike sillavahe ja kere
*Maksimaalsed saabumis-ja lahkumisnurgad
*Võimalikult suur kliirents
*Suured koopad ja kõrge vedrustus ka 32" rehvi kasutamieks
*Spiraalvedrustus
*Ketaspidurid
*Minimaalset plastikut auto väliskülgedel
*Juba tehasest metallist kaitserauad
Ilmselt pole määravaks, kas autol on pidev- või lülitatav nelikvedu
Postitatud: N Sept 30, 2004 8:10 am
Postitas Urvo
Ma vaatasin et mu Range Rover on peaaegu ideaalne! ainult halb taganurk ja 32" panemisega läheb ka võib-olla raskeks. Aga mul juba mõte liigub, mis masinast saama hakkab

Postitatud: N Sept 30, 2004 8:13 am
Postitas Urvo
*Täistala sillad
*Silla diferentsiaallukkude olemasolu või lisamise võimalus
*Redelraam (?)
*Võimalikult väike kaal
*Lühike sillavahe ja kere
*Maksimaalsed saabumis-ja lahkumisnurgad
*Võimalikult suur kliirents
*Suured koopad ja kõrge vedrustus ka 32" rehvi kasutamieks
*Spiraalvedrustus
*Ketaspidurid
*Minimaalset plastikut auto väliskülgedel
*Juba tehasest metallist kaitserauad
Ehk teisisõnu Land Rover D-90. Ega sellele vist ei ole vastu enam midagi panna, kuigi G-mersu ka, aga see ei läheb kaalu koha pealt läbi.
Postitatud: N Sept 30, 2004 4:44 pm
Postitas Rtuning
Mis on 4X4 vaba maasturiteklassi tulevik???
Postitatud: N Sept 30, 2004 9:21 pm
Postitas Landy
Rtuning kirjutas:Mis on 4X4 vaba maasturiteklassi tulevik???
Seda pead sa küll küsima 4x4offroad.ee foorumis. Siinsest seltakonnast saab selle klassi tuleviku osas kaasa rääkida vaid Kotkas.
Postitatud: L Okt 02, 2004 1:01 am
Postitas K.Kotkas
Landy kirjutas:
Siinsest seltakonnast saab selle klassi tuleviku osas kaasa rääkida vaid Kotaks.
Kes tuu omb ?
Postitatud: L Okt 02, 2004 8:35 am
Postitas Landy
diff kirjutas:Landy kirjutas:
Siinsest seltakonnast saab selle klassi tuleviku osas kaasa rääkida vaid Kotaks.
Kes tuu omb ?
Kui ma nüüd väheke tuhka pähe raputan, enda düsgraafiat tunnistan ja nimes "a" ja "k" kohad ära vahetan, siis peaks ka isik selguma.
Diff räägi, mida arvad vabaklassist!