MahviaDeTyrk kirjutas:isakene kirjutas:Millel aga kindlasti on erinevad ülekanded, on vabalthingava ja turbo 5k kastid. Seejuures ka see tähelepanek, et D ja TD PTO-d on erinevad ja ilma ümberehituseta omavahel vahetada ei kõlba.
Ülekandearvud on erinevad esimesel ja tagurpidi käigul - kuna 1 käik, tagurpidi käik ja PTO asuvad kasti tagaotsas ja saavad ülekande alumiselt võllilt - siis ilmselt on alumise võlli tagumine hammasratas erinev.
Kuna ühes teises teemas PTO asi päevakorda tõusis ja kasutaja Datsun kah väitis, et on kasutanud sama PTO'd nii D 4k kui ka 5k ja TD 5 käigulisel kastil - sai ühte kasti vähe lahatud ja asja üle vaadatud.
Algatuseks vaja parandada viga - PTO saab ülekande 3'nda käigu hammasrattalt.
Ja nüüd natuke vaidlustaks
manualide andmetel 3=1.440:1 - nii 4k D ja TD kui ka 5k D ja TD kastidel ja kasti korpused on samad - seega ei ole võimalik, et alumise võlli 3k hammasratta suurus oleks erinev - seega on ka PTO'd omavahel vahetatavad.

Sugugi ei välista, et on olemas erineva käigukasti poolse hammasratta suurusega PTO'sid - kuid sellisel juhul peab PTO korpus kah erinema.