2. leht 11-st

Postitatud: R Aug 03, 2007 12:13 pm
Postitas Madis
Natuke aega kasutamist ja jookseb kui siidi. Kogemused mitme komeupiga.

Postitatud: R Aug 03, 2007 12:14 pm
Postitas R.Laansalu
Mats kirjutas:Natuke aega kasutamist ja jookseb kui siidi. Kogemused mitme komeupiga.
Selge. Tänud.

Postitatud: R Aug 10, 2007 6:45 pm
Postitas anttix
Nonii, kuna suveperioodil on 4x4 natuke tahaplaanile jäänud igasugu suvehobide kõrval, siis on vints ikka veel hooldamata (häbi mulle).

Hetkel on teine isegi surnd, tundub mingi kamm olevat solenoidiplokis, eks kraabin mingi päev elektriosa lahti ja kaen, et mis seal sees toimub.
Video ja jutt tundub väga asjalik, esimese sobiliku aja tekkides monteerin vintsi maha ja järgin juhised ;)

Postitatud: R Aug 10, 2007 7:23 pm
Postitas Stupiduser
Khm, ei tahaks küll ära sõnuda aga kontrolli mootori massi. Eriti kui veel seisnud on.

Postitatud: R Aug 10, 2007 9:50 pm
Postitas anttix
Saabusin just kaunilt suveõhtult, mille veetsin oma armsa vintsiga kahekesi ;)

Mootori mass on OK.
Solenoidiploki mass ka OK.
Mootor ise OK (käsitsi otsi õigesti kokku pannes vurab nagu vanem mees).
Aga solenoidid on *mõlemad* õhtal :(
Isegi käivitusjuhtmetega otse solenoidi mähise peale vurtsu toimetades ei kõssagi.

Huvitav mis võib see põhjus olla, mis mõlemad korraga ära suretab?

Postitatud: R Aug 10, 2007 10:05 pm
Postitas anttix
Solenoidide müsteerium on selleks korraks lahendatud.
Tundub, et ei ole probleemi, mida üks korralik quvaldo ei lahendaks.
Solenoidide ankrud olid mingil põhjusel kinni kiilunud (ilmselt soojas seismisest). Natuke haamriga kopp-kopp korpuse pihta ja hakkasid jälle käima.

Siit moraal: tuleb tihemini vintsida ;)

Postitatud: P Aug 26, 2007 3:09 am
Postitas anttix
Nonii, kaua tehtud kaunikene. Sain täna siis lõpuks nii kaugele, et lammutasime minu ja TT vintsid laiali.
Mina oma reduktori ja mootori osa ei viitsinudki lõpuni lahti võtta, kuna tuvastasin muda ja vee piiri umbes-täpselt poole pooli kõrgusel ja nii mootor kui ka reduktor vaatasid mulle täiesti puhtana vastu. Isegi pooli sees jooksva veovõlli määre nägi välja nagu uus. Mootor käis käega keerates kergelt ringi ja laagrid tundusid samuti OK, seega puhastasin ainult kaaned ja pooli põsed ning mökerdasin kõik kenasti uue määrdega kokku.
Tundub, et tehases on korralik määre sisse pandud, mis tihendab hästi, kuna vints on korduvalt sõidu ajal vee all olnud ning paar korda on ka vees vintsitud, tõsi seda ainult lühikest aega: < 30 sekundi.

TT võttis oma reduktoriosa lahti, tal Warni vints koos ComeUpi mootoriga. Warnil oli kolmest planetaariumist kaks reduktori poolel ja üks otse mootori küljes.
Polnud oluliselt keerulisem operatsioon kui ComeUPil, lihtsalt kuuskante oli poole rohkem ;) Seega üks asi on vähemalt ComeUPi meestel "hooldussõbralikumalt" tehtud.

Rohkem tegemist oli rullikutega, need kriiksusid nagu elajad ja said seetõttu määrde üledoosi osaliseks.

Tegelikult oligi vaja ainult pealehakkamist. Video ja juurde käiv tekst olid õige motivatsiooni tekitamisel suureks abiks, keegi võiks need kleepida või siis kasuliku alla tõsta.

ComeUP

Postitatud: T Okt 09, 2007 10:25 am
Postitas atdoom
Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!

Ette tänades:)

Re: ComeUP

Postitatud: T Okt 09, 2007 10:35 am
Postitas Valge Hiir
atdoom kirjutas:Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!

Ette tänades:)
ComeUP'i hind parem kui Warnil.
Samuti varuosade saadavus ja tarne kiirem/parem.
Mile Marker ilmselt rohkem selline eksoot siinmail.

Postitatud: T Okt 09, 2007 10:45 am
Postitas kiiking
Mis määret peaks vintsi panema, et vabajooks ka normaalseks jääks? Otsisin vanadest teemadest, aga mõistliku vastust ei leidnud.

Postitatud: T Okt 09, 2007 10:48 am
Postitas Veiko
Kuskil on juba kirjas ka aga ikkagi:
Plussid:
Hind,vastupidavus,kaal,pidur hooldus sõbralikkus varuosade kättesaadavus
Miinused:kerimis kiirus,releede kinnijäämine peale seismist

Veiko

Postitatud: T Okt 09, 2007 3:58 pm
Postitas Shrek4x4
kiiking kirjutas:Mis määret peaks vintsi panema, et vabajooks ka normaalseks jääks? Otsisin vanadest teemadest, aga mõistliku vastust ei leidnud.
Meie kasutame MOBILGREASE XHP 222 ja on väga hea.

Postitatud: T Okt 09, 2007 8:54 pm
Postitas Landy
Veiko kirjutas:Miinused:kerimis kiirus,releede kinnijäämine peale seismist
Võrreldes paljude sama hinnklassi vintsidega on kerimsi kiirus ikka vägagi eeskujulik. Aga suurema raha eest saab tihti parema.

Postitatud: T Okt 09, 2007 11:04 pm
Postitas Kondimurdja
Mul on ka üks probleem vintsiga.
Kui vintsin siis vahest hakkab tööle ja vahest mitte . Lõksutan edasi tagasi nuppu siis hakkab tööle. Kas asi võib olla ühenduses, et on ära oksuteerunud. Kas releedes võib ka viga olla :roll:

Postitatud: T Okt 09, 2007 11:48 pm
Postitas Kondimurdja
Krt :evil: mul jääb vintsihooldus video poole pealt kinni ja ei näegi lõpuni :cry: