2. leht 2-st
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 12:25 am
Postitas Landy
LauriJ kirjutas:
Võta special track või kui raha rohkem, siis Silverstone ning rohkem ei pea leiutama. Ma ka TR1 alustades mõtlesin pikalt, et mis rehvi osta. Leidsin igast huvitavaid rehve nagu Ziarelli Brutale jne. Nüüd tean, et pole mõtet üle mõelda selle rehviga. Näiteks Silverstone vs SpecialTrack on läbivuse vahe suht väike. Enne loevad kõik muud faktorid (nagu auto kaal, kiirus, trajektoor, sillalukud jne) ja siis alles nende kahe rehvi vahe. Siledamaid rehve (nagu BFG MT vms) pole võistlemiseks mõtet panna. Jääd teistele lihtsalt jalgu.
Kas Fedima Sirocco-e lisaks võiks ka Fedima Trial Adé mudelit kaaluda?
http://www.fedimatyres.com/en/4x4/4x4/trial-ade
Kunagi 15 aastat tagasi sai sellist mustrit kasutatud
http://www.fedimatyres.com/en/4x4/4x4/fcross
või pole see tänapäeval enam üldse teema?
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 7:09 am
Postitas Urvo
Silverstone on jah optimaalne lahendus TR1 jaoks. Oluliselt pehmem ja töötab paremini kui Special Track, mis nagu kõik teised huvitava nimega rehvid on protikad. Vanasti läks Maxxis Mudzilla ka TR1 mõõtu ja siin foorumis üks isegi müüs just. See võiks nagu üks alternatiiv veel olla. Samuti venelane ehk Forward Safari 500 osad lähevad täpselt TR1 mõõtu, aga seal on vaja reaalselt enne mõõta igat rehvi, kuna läbimõõt varieerub päris palju.
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 7:14 am
Postitas LauriJ
Mina isiklikult ei valiks jah kumbagi rehvi. Esiteks on Eestis saadavus suht olematu (kui sõidad puru, siis hakka eraldi tellima välismaalt). Teiseks on originaal kujul bogger suht kinnine rehv. ST või Silverstone viskavad end tunduvalt madalama rattakiirusega juba tühjaks. Sama lugu selle triali nubludega rehviga. Kui tühjaks lõigata, siis vast sobiks aga TR1 ei tohi mustrit lõigata. Mõte on selles, et alustava meeskonnana pole mõtet mingit imerehvi otsida ning loota, et see viib kõrgetele kohtadele. Tasub käia läbitallatud rada.
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 7:27 am
Postitas MahviaDeTyrk
Urvo kirjutas:Vanasti läks Maxxis Mudzilla ka TR1 mõõtu ja siin foorumis üks isegi müüs just. See võiks nagu üks alternatiiv veel olla.
Rõhk sõnal VANASTI
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 8:07 am
Postitas marios
Et 31x11,5x15 mudzilla jääb napilt laiaks?
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 12:15 pm
Postitas MahviaDeTyrk
marios kirjutas:Et 31x11,5x15 mudzilla jääb napilt laiaks?
33x13,5 jääb laiaks (läbimõõdu poolest mahub)
31 on ilmselt tegelikkuses veel väiksem kui 31
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 12:24 pm
Postitas marios
Kuna 32" rehvi pmst saada ei ole kas siis sõidetakse 31" rattaga või läheb mõni 33" rehv ka napilt mõõdu sisse? Kellegil on 33/10.5 silverstone alla ja sobib mõõtu?
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 12:33 pm
Postitas LauriJ
Õige veljel veljel ning peale paari modifikatsiooni läheb 33x12,5 bogger ka mõõtu.
Silverstoneiga oli ka mingi keeruline teema. Kasutaja jaanusy ehk viitsib seletada.
Re: Tr1 sobiv rehv
Postitatud: N Apr 20, 2017 7:26 pm
Postitas enx
LauriJ kirjutas:
Ära soovita, kui ei tea. Need ei lähe, kuna rehvi laius läheb lõhki.
Võta special track või kui raha rohkem, siis Silverstone ning rohkem ei pea leiutama. Ma ka TR1 alustades mõtlesin pikalt, et mis rehvi osta. Leidsin igast huvitavaid rehve nagu Ziarelli Brutale jne. Nüüd tean, et pole mõtet üle mõelda selle rehviga. Näiteks Silverstone vs SpecialTrack on läbivuse vahe suht väike. Enne loevad kõik muud faktorid (nagu auto kaal, kiirus, trajektoor, sillalukud jne) ja siis alles nende kahe rehvi vahe. Siledamaid rehve (nagu BFG MT vms) pole võistlemiseks mõtet panna. Jääd teistele lihtsalt jalgu.
Üks tähelepanek minu poolt siiski on veel Silverstone kasuks.
Võib olla on just kõige paremini tuntav Sukil, aga usun, et mingil määral võib suuremaid masinaid ka kõigutada.
Nimelt, silla enda kuluosad kestavad ka paremini, just käändmiku laagrite ja rattalaagrite osas.
Special track lammutab rohkem, eks siin mõlemad tegurid ilmselt mängus, mass suurem+rehv ise ka suurem tiba.
Et tasub osta Silverstone küll, on küll kallim, aga muude kuluosade pealt võib just soodsam tulla.