Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.
Postitatud: N Mär 02, 2017 7:07 pm
TarviR kirjutas:Tahtsin kirjutada 2 lääba ja diagonaalvarda lahendus.karburaator kirjutas:Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?TarviR kirjutas:
Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.
Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kui keegi leiaks sellise asja: " http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Mõtlesin ühte, kirjutasin teist.
4 link vedrustusega on võimalik saavutada tunduvalt parem vedrustuse geomeetria ja mis põhiline sild ei liigu kere suhtes külje suunas vedrustuse kokku lahti liikumisel. Kokkuvõttes on juhitavus ettearvatavam. Lisaks sellele on 4 link vedrustusega võimalik saavutada suurem sillakäik. Kõige viimaseks hind, korralikud lääbad saab ehitada ainult teatud materjalist, ning see muudaks komplekti hinna tunduvalt kallimaks.