2. leht 2-st

Postitatud: K Apr 18, 2007 2:24 pm
Postitas trc

Postitatud: K Apr 18, 2007 2:54 pm
Postitas jr
Patermaa kirjutas:See teeb siis 38 L kütuse kohta, 0,75 L puhast atsetooni, minu arvutuste järgi, kas keegi võiks seda arvutust kinnitada. :roll:

Jääb õhku veel küsimus, kust ma saaks seda puhast atsetooni, või siis kui puhas atsetoon on puhas atsetoon, soovitavalt liitri tahaks osta. Kui oleks atsetoon olemas, siis esmaspäeval tangin ja panen sisse.
Jälgin huviga...

Postitatud: K Apr 18, 2007 9:51 pm
Postitas tai
vanal vaesel nõuka ajaql kuivahepeal benzukraanid kinni keerati sõitsid sääreväristajad kõigega mis põles - ka atsetooniga kuigiseal mingit erilist effekti ei olnud. Samas seisab mul kodus 2.0 i ford sierra mis oleks hea kaasaegse tehnikaga katseisend - ei toimi eks kuusakoski ikka tema vastu huvi tunneb. Yhesõnaga atsetoon kaasa ja katsetama!

Postitatud: K Apr 18, 2007 10:23 pm
Postitas Alex
kas moni keemik saadaks erakas atsetooni keemilise valemi?

selge, tänud...ei oma puhast atsetooni :?

Postitatud: K Apr 18, 2007 10:25 pm
Postitas tt

Postitatud: N Apr 19, 2007 12:42 pm
Postitas Smithers
See teeb siis 38 L kütuse kohta, 0,75 L puhast atsetooni, minu arvutuste järgi, kas keegi võiks seda arvutust kinnitada.

Jääb õhku veel küsimus, kust ma saaks seda puhast atsetooni, või siis kui puhas atsetoon on puhas atsetoon, soovitavalt liitri tahaks osta. Kui oleks atsetoon olemas, siis esmaspäeval tangin ja panen sisse.
:shock: Oot oot ära üle pinguta... 2 untsi peaks sinna 50-60gr juurde jääma... ehk siis kuskil 75 ml... 0,075l :lol:

Postitatud: N Apr 19, 2007 5:40 pm
Postitas Paheero
Alex kirjutas:kas moni keemik saadaks erakas atsetooni keemilise valemi?

selge, tänud...ei oma puhast atsetooni :?
http://www.ingle.ee/?pid=4

klõpsa atsetooni peal...

Postitatud: L Apr 28, 2007 10:41 am
Postitas rommi
no kas siis kellelgi on mingeid tulemusi ka näidata?

Postitatud: R Mai 04, 2007 12:09 am
Postitas al
Jäi paar päeva tagasi silma Discovery pealt Müüdimurdjate saade, kus erinevaid kütusesäästmise imevahendeid katsetati.
"imemagnet", mis kütusevooliku ümber käib, "super"lisandid, miski kummalise kujuga "super"karburaator ja muuhulgas ka atsetoon, kütuselisandina.
Katsetati stendis, kahe erineva autoga. 80 aastate usa raud, (mis krdi mark see nüüd oligi? )karburaatoriga ja Camry sissepritsega.
Vahepeal jäi suur jupp nägemata, aga lõpptulemus oli nutune.kulu ei vähenenud/erinenud ühegi lisandi ega imevahendi puhul. "superkarburaator" andis vist isegi suuremaid kulunumbreid.

Hoidke aega ja raha kokku, säästke närve. Kui ökonoomia tähtis tuleb sõidustiili jälgida või automarki vahetada.

Postitatud: R Mai 04, 2007 11:53 am
Postitas rommi
Ma olen viimase postitajaga täitsa nõus. Ostsin oma maasturitele sellise kütuselisandi nagu Fordmondeo 93A :) :oops:
jube hea lisand, kütusekulu langes poole võrra :)