2. leht 4-st
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Dets 26, 2016 6:41 pm
Postitas maksipoiss
holari kirjutas: sellega pidi see mootor juba päris normaalne olema,
H.
Ei tea midagi, tuttav sama moodi üritas ülemist otsa remontid. Ei saanud asja midagi tellis lõpuks ikka kasutatud mootori kuskilt (Jaapanist vist isegi)
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 10:46 am
Postitas kolks
Oleks ka abi vaja tõste suuruse väljaselgitamisel?. Plaan ka amorte vbl ka vedrusid vahetada aga pikkustest ei ole aimu.
Äkki saab kuskilt miskit mõõte või miskit?
Kindlasi oskab keegi miskit soovitada. Siit siis ka väike ülesanne amordi müüatele.
Kas targematel on see postitus vahele jäänud või.......
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 12:53 pm
Postitas amevier
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 1:12 pm
Postitas kolks
Käisin peaaegu kõik poed läbi aga piltidel olevaid samasuguseid asju ei leidnud.
Äkki on kellegil laenata

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 4:20 pm
Postitas tohoh
kolks kirjutas:
Käisin peaaegu kõik poed läbi aga piltidel olevaid samasuguseid asju ei leidnud.
Äkki on kellegil laenata

Kõige odavam ühest poest :
http://www.bauhof.ee/moodulint-ultra-2mx16mm.html
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 4:43 pm
Postitas kolks
Korralikud vastused tulevad. Kohe e teagi mis nendega peale hakata.
Et siis võtan selle numbritega asja kätte ja saangi tõste suuruse teada? Või on miski parool ka kuidas peaks selle asja poole pöörduma?
Ja asi ei puudutanud ainult amorte. Mul on vaja selgeks saada et kui suur on minu sõidukile tehtud tõste?
Mõõdulinte on mul endal ka niipalju et võin hakata neid tarkuritele laenutama.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: E Jaan 09, 2017 8:52 pm
Postitas amevier
Jah, võta numbritega asi ja mõõda ära:
1. kui kõrged on vedrud tasasel pinnal seisva auto all
2. kui pikad on amordid samas kohas seisva auto all.
Tikkudega amorti mõõda kronsteinist kronsteinini, silmaga amorti poldi tsentrist teise tsentrini.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: T Jaan 10, 2017 7:34 pm
Postitas Tõnn29
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: T Jaan 24, 2017 8:50 pm
Postitas kolks
Täna siis kadusid tehnilisest passist rehvide mõõdud.
Nädala lõpuks saab ka külge tugevamat sorti vintsi stange, dragon 12000, snorkel.
Nende asjade eest tahaks tänada TEXAS Service OÜ töökat kollektiivi.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: L Jaan 28, 2017 7:46 am
Postitas Kristofer
Jõudu ja jaksu patrulli ehitusel. Kui uued uhked asjad küljes siis jaga pilti ka kuna endal täpselt samasugune patrulli ehitus käsil.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: P Jaan 29, 2017 6:43 pm
Postitas kolks
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: T Veebr 14, 2017 11:40 am
Postitas kolks
Vahepeal sai siis ette võetud huubid. Nendest üks oli täiesti okey aaaga selle teisega oli juba paha lugu
nimelt oli see roostest määret ja muu sodi täis. Sai need siis leotatud, puhastatud ja uuesti määritud.
Toimivad korralikult. Esialgu eihakka neid veel välja vahetama. Igaks juhuks on autos olemas üks
manuaalne AVM olemas. Nii et kui peaks juhtuma see mis nende automaatsetega ikka juhtub kui sa seda
kõige vähem ootad, saab välja vahetada. Tulevikus on plaanis mõlemad manuaalsed paigaldada

Kummist tiivalaiendid leidsid ka oma koha auto küljes. Alguses mõtlesin et tulemus saab koledam aga ei jäid tätsa ok.

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: N Veebr 16, 2017 9:53 am
Postitas kolks
Nüüd siis on tekkinud mure.
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
2. Kas keegi on küljest ära installinud konditsioneeri pumpa jäädavalt?(Kui on siis võiks siia pajatada
mida peaks hakkama ostma, ümber tegema j.n.e.? Seoses sellega on ka üle jäämas konditsioneeri pump,
radikas, torud, voolikud. Kui kellegil on vaja siis võiks kirjutada privasse.
3. Plaan hakata remontima- hooldama esisilla käändmike. Küsimus siis selline ennetatav, et kui on poolteljel juba tihendi
jälg-vagu sees, mida olete ette võtnud? Olen kunagi sellise asjaga kokku puutunud(tookord läksid teised poolteljed sisse
kuna olid olemas. Praegusel hetkel neid ei ole ja ega ei raatsi selle pärast ka ostma hakata).
Ettetänades Nikolai
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: L Mär 04, 2017 10:57 am
Postitas kolks
No nii, käändmikud said uued laagrid tihendid. Kõige rohkem oli kannatada saanud parempoolne(teeäär) alumine laager..
Teised oleks veel käinud küll. Veovõllid ja püsikad olid korras ja õnneks ei olnud ka tihend poolteljele jälge peale vedanud
Loomulikult läks üks ABS anduri polt katki ja teine oli juba eelmiste rem. meeste poolt ära murtud ja andur

targalt
külge liimitud. Siinkohal aitas keevitus,leotus ja raisatud mõned mutrid

Nüüdseks on kõik poldid tagasi keeratud koos vaskmäärdega.
Siis peaks tulevikus lihtsam olema.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Postitatud: R Mär 17, 2017 5:11 pm
Postitas kolks
[quote="kolks"]
Nüüd siis on tekkinud mure.
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
Mure murtud! Vahetatud generaatori vabajooksuga rihmaseib, ja hääled kadunud. Rihmapinguti läks vahetusse sest pingutil puksid tundusid suti väsinud.
Sai ka ehitatud õlipüüdja karterituulutusele. Ostma ei tahtnud hakata. Esialgu mootori üleliigne rõhk väljub läbi metall küürimiskäsnast filtri vooliku kaudu atmosfääri. Õli saab eraldi kraanist välja lasta.
Eks paistab kuidas õigustab.
