uudistaja kirjutas:JeepCheroXJ4x4 kirjutas:uudistaja kirjutas:Vahepeal teeninduses käidud. Mingit viga paraku kuskil ei tuvastatud. Sümptomid samad: külmalt käivitus kehv (ca 3 sek), kompuutri järgi kütusekulu 5l võrra kõrgem kui muidu.
peale seda, kui külmalt käima läheb hoiab põõrdeid üleval ka?
Ei, täiesti normaalne. Kui süüdet 3-4x ette keerata, käivitub kiirelt.
kütuse ära vajumise jutt tundub loogiline, seda kindlasti kontrollida.
lihtsalt infoks: Ise taidlesin ühe teise bensukaga hiljuti sarnase jamaga, lisaks oli tühikäik ebamäärane.
vahetasin mõrased sisselaskelõdvikud - esmasel vaatlusel ei pruugi mõra paista. Detail maha keerates ja painutades tulevad kõik mõrad välja.
Vahetasin ära süütepoolid(mõnel poolil oli korpus kerglt mõrane ja piibuosal oli näha pruunikaid rõngaid ümber varre). Netis tuhnides leiab poolide takistuse vahemikud ning õpetuse, kuidas peaks poolide korrasolekut kontrollima. Kui klapikambri kaane tihend läbi ja küünlapesades õli, siis peksab ka küünal sealt läbi.
ICV mootor - oli kinni jäänud ning imes tühikäigul vaakumiga karterituulutusest õli sisselaskesse. Kollektor seest õli täis, arvata võib et see õli käis ka kolvide pealt läbi.
Mootorimass- ilma koormuseta mõõtes oli ok, koormusega natuuke kehvem. Välisel vaatlusel tundus kaabel ok, natuke näppides pudenes isolatsioon laiali ning kaabli tegelik seisukord...mjah.
Küünlad - olgugi, et tootja soovitab kasutada BOSCHi küünlaid 2 elektroodiga, rääkisid spetsialistid, et Bosch üldse kuhugi ei kõlba ning 2 elektroodiga alla igasugust arvestust.
vahetasin ca 1 kuu sõitnud boschid NGK 1 elektroodiga küünalde vastu.
Kõik probleemid kadusid, mootor töötab nagu kellavärk. Benssu rüüpab gramm rohkem kui teine auto(Diisel) ja edasi astub ka paremini. Nüüd viimasel ajal isegi eelistan bensuõgijat.