2. leht 5-st
Postitatud: E Apr 16, 2007 8:51 am
Postitas suzi
jr kirjutas:Ülelaadimine on tore, aga stock kolbidega ma seda ei teeks, mis omakorda teeb sellest ettevõtmisest piisavalt kuluka projekti, kuna põhimõttelt läheb mootor tükkideks, balanssi uuesti uute kolbidega, kaaned vaja portida ja kokku tagasi + torukolled + uus soft ajule. Ütleme, et vaba 6K USD võiks taskus olla selle jaoks. Pole veel ühtegi success storyt kuulnud, kus stock konele ülelaadimist andes see ka ühte tükki oleks jäänud ja kus säilinud oleks mootori tööiga ja pikaealisus. Kompressiooni madaldamata saab juurde anda niivõrd väikse koguse boosti, et madalal pöördel läheb ennem väänet ja HP'd kaduma kui tuleb juurde.
Olen su jutuga täitsa nõus.

Et teema asjalik hoida võib möla ära kustutada.
Postitatud: R Apr 20, 2007 12:42 am
Postitas jr
Sain aru tehase kiirusepiiraja mõttest 160kmh peal. Kuna 160kmh on sekundite küsimus, siis kurvilisel teel ei pane absoluutselt suurt kiirust tähele. Natuke läheb jalg gaasi peale ja põmm kohe on kiirus üleval nagu lingust visatud. Salong on jälle nii paganama vaikne, et kiirusetaju kaob täielikult. Ja siis ühel hetkel avastad, et kurat! 160kmh ja järsk kurv, kus taguots tahab lihtsalt esiotsast ette minna. Huhh
300HP'd on ikka päris mõnus selle suuremõõtmelise, kuid omas klassis sihvaka naisterahva juures.
Postitatud: R Apr 20, 2007 9:23 am
Postitas K.Kotkas
naisterahva. Minu Alfa on naisterahvas, sile ja slick. See ford aga...
Postitatud: R Apr 20, 2007 9:25 am
Postitas mrtn
sai ju mainitud, suuremõõtmeline naisterahvas

Postitatud: R Apr 20, 2007 9:45 am
Postitas K.Kotkas
a okei, maitse asi. Ei vaidle
Postitatud: T Apr 24, 2007 8:39 pm
Postitas jr
Ameerika Autos diagnostis käidud. Vahekasti aktiveerimismootor läheb vahetusse. Omalt poolt arvan seda, et see pole mitte kunagi oma eluaja jooksul aeglustit sisse keeranud, sest see lihtsalt pole võimalik selle kontaktplaadi harjade asetuse järgi.
Veel lasin PCM ehk Power Control Module ehk maakeeli aju tarkvara ära uuendada kõige uuema versiooni peale. Võiks öelda, et käiguvahetus läks hulka konkreetsemaks, gaasipedaali tunnetus paranes ja kohalt minnes jätab veel lihtsamalt musti jutte maha

Postitatud: K Apr 25, 2007 9:17 pm
Postitas jr
Miks Ford F150 on parem kui teised?
Promotional material...
http://www.fordvehicles.com/trucks/f150/truth/
Postitatud: N Apr 26, 2007 7:57 am
Postitas rommi
kuigi mulle su auto meeldib - siis sedasorti enesepromo on viimane asi, mis minusse kvaliteediusku süstib. nagu mingi keskerakonna valimisreklaam
aga noh, mikidemaal on see vist üsna populaarne promomisviis paraku.
Postitatud: N Apr 26, 2007 9:02 am
Postitas K.Kotkas
FAG
Uskumatu, et need kuudid ümber ei lenda
Postitatud: N Apr 26, 2007 9:12 am
Postitas jr
rommi kirjutas:
kuigi mulle su auto meeldib - siis sedasorti enesepromo on viimane asi, mis minusse kvaliteediusku süstib. nagu mingi keskerakonna valimisreklaam
aga noh, mikidemaal on see vist üsna populaarne promomisviis paraku.
Müügijutt müügijutuks, aga siililegi on selge et see raami tugevus konkurentide ees lausa karjub näkku iga nurga alt. Lisaks sellele oli veel huvitavat pointi ja siis ka üks osa, millega ma kuidagi nõus ei taha olla. See kus räägiti kere esimese osa struktuurist.
Postitatud: P Apr 29, 2007 9:06 am
Postitas hrz
jr kirjutas:Müügijutt müügijutuks, aga siililegi on selge et see raami tugevus konkurentide ees lausa karjub näkku iga nurga alt. Lisaks sellele oli veel huvitavat pointi ja siis ka üks osa, millega ma kuidagi nõus ei taha olla. See kus räägiti kere esimese osa struktuurist.
kusjuures kogemata täna hommikul sattusin discovery/exploreri pealt F150 crash teste vaatama.. võrreldi 2001 ja 2004 mudeleid.. 2001 läks ikka väga katki betooniga kohtudes. 2004 salongiosa jäi praktiliselt puutumatuks. kotid lendasid küll välja aga inimesed jäid terveks. auto reiting oli midagi sellist "hea och turvaline ost".
-
hrz
Postitatud: P Mai 06, 2007 9:56 pm
Postitas jr
Vahetatud õlid ja filtrid mootoris, käigukastis, vahekastis, tagasillas ja roolivõimus ning vahetatud sai ka jahutusvedelik. Eesti talviste olude tarvis sai täiendatud ka esirattakoopa logareid ja nüüd loodetavasti ei pritsi otse ratta alt vett serpentiinrihmale ja rullile peale.
Õli oli kastis 60 000km juures just hakanud omandama tumedamat jumet, seega oli igati paras aeg vahetada. Magneti ümber oli ka kergelt metalli tahma, seega igati normis.
Fordi 8,8" tagasild LSD lukuga
Logarite täiendused

Postitatud: E Mai 07, 2007 1:02 pm
Postitas gunns
Mis "mummud" need on millega sa logarite täiendused kinnitasid?
Tänud
Postitatud: E Mai 07, 2007 1:03 pm
Postitas jr
gunns kirjutas:Mis "mummud" need on millega sa logarite täiendused kinnitasid?
BEN autopoest Pärnu mnt'l soetasin tüüblid, mis olid saadaval.
Postitatud: P Mai 13, 2007 9:13 pm
Postitas jr
Nüüd ka aeglusti töötab. Viga kusjuures ei olnud ei mootoris ega mootori kontaktplaadis. Viga oli hoopis selles, et keegi tarkpea oli piduripedaali solenoidilt tuleva juhtme enne aju läbi lõiganud, mis pidi ajule andma signaali, et pidur on alla vajutatud ja võib 4LO sisse keerata. Türbel küll ... noh nüüd on üks vahekasti tööd juhtiv mootor tagavaraks vähemalt. Eks peab uurima, miks firmas, kus diagnostis oli auto, seda juhet ei leitud!?