2. leht 2-st
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 8:25 pm
Postitas puhvel
Tavaliselt on autodes istmed, tunduvalt mugavamad kui toolid
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 8:51 pm
Postitas smurhv
puhvel kirjutas:Tavaliselt on autodes istmed, tunduvalt mugavamad kui toolid
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
Jutt oli vist laste turvatoolidest.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 8:52 pm
Postitas puhvel
Minu viga siis

Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:00 pm
Postitas smurhv
Rene1986 kirjutas:h.v kirjutas:maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks ks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole.
http://www.auto24.ee/used/2367552
Natukese laiemat tahaks. Hetkel x-trail ja seal lapsi taga kinni pannes peab alati 1 tooli ukse vahele sikutama, keskmise lapse kinni panema, siis äärmise ja siis tool tagasi paika ja siis rihma üle pingutama. Ehk jääb puudu laiusest. Outlander ja x-trail peaaegu sama laiad.
Kas ja mis on kasutajate kommentaarid pathfinder+2,5diisel+automaat. Või sama ajastu pajero 3,2disla automaat
Pajero 2007-ga selline kogemus et vajas pidevat diagnostikat kuna hästi palju elektroonilist juhtimist ja andureid. See diiselmootor suhteliselt kapriisne.
Eurost autos elektrikuga suheldes on pathfinder ka jube kapriisne ja lööb egr-ga mootoritule tihti armatuuris põlema. Mootor on nõudlik.
Ega 118kw patrol pole erand, sellel suht samad probleemid ja kuulujärgj võib mootor lambist koostöö lõpetada.
Muu tehnika ja ruumi osas ikka Patrol valikus olevaist parim.
Pead arvestama et need masinad enamjaolt ca 200k ja 300k läbisõiduga ning turbod, coolerid, lõdvikud pragulised ja vajavad enamuses suuremaid hoolduseid ka muud kapotiall olevad instrumendid. Parim leid on korrektse ajalooga masin aga turg teeb oma hinna korrektuurid.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:05 pm
Postitas smurhv
puhvel kirjutas:Minu viga siis

Nali naljaks aga mu vend jäi politseile kunagi vahele golf 2 roolis kui sõitis Ttü loengusse Tallinnas, ise autoroolis taburett tagumiku all nii et autol puudus armatuur ja muu sisu peale rooli ja käigukangi

Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:09 pm
Postitas eerik2
Kult kirjutas:Tsuburban ja excursion on ainukesed autod kus kolmandas reas ka kannatab istuda. Kütusekulu on muidugi teine teema.
Hääd ruumikad masinad

. Ja dislakal jääb küttekulu ka mõistuse piiridesse.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 9:13 pm
Postitas Madlobster
Kolmandas reas istumiseks on veel normaalseid autosi
Yukon xl
Navigator
Navigatoris on kolmas rida mugavam kui keskmine
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: R Okt 14, 2016 11:32 pm
Postitas puhvel
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: L Okt 15, 2016 10:33 am
Postitas skiman
Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.
http://www.auto24.ee/used/2368087
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: L Okt 15, 2016 11:23 am
Postitas Rene1986
Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: L Okt 15, 2016 7:34 pm
Postitas TiitR
Rene1986 kirjutas:
Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?
Uuri teemasi, mis räägivad Jeep GC 2005-2010-st. Tehnika sama.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: P Okt 16, 2016 8:45 am
Postitas HardiT
Mul pereautoks Commander. Hetkel olen rahul, pihustid võivad osutada probleemseks. Kütusekulu on ka mõistlik, alla 10 sajale saab ikka mntl hakkamam. Tagumise kohad on pigem lastele aga siis ei mahu muud nodi enam peale. Autolehest on võimalk juurde lugeda.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: P Okt 16, 2016 6:22 pm
Postitas skiman
Kui diisel mootor siis see mersu oma, sama ka käigukast. Veermik jah sama nagu Grand Cherokeel netis lugemist päris palju selle kohta.Esimeseks probleemiks oleks masina välimus,kui sellised jooned meeldivad siis ülejäänud on kõik remonditav

Korraliku masina leidmine Eestis selle eelarve eest võib olla aeganõudev kuna võrreldes teiste maasturitega neid nii palju müügis ei ole.Pole enda omal veel suuri probleeme ega tüüpvigu avastanud.Kui vene keel suus siis idanaabritel on oma foorum kus palju lugemist.
Re: Pereautoks maastur
Postitatud: E Okt 17, 2016 9:52 am
Postitas TarviR
TiitR kirjutas:Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma:
http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
Annan ka hääle LC 120 poolt. Nüüdseks 2 aastat omanud just seda 7 kohalist luxury varianti. Veetud selle aja sees nii suuremat dino tõstukit kui autoga kaks korda Vahemere ääres käidud. Muud kõike ka. Siiani väga rahul kuigi läbisõit hakkab varsti 300 tuhande poole minema. Taga on sellel spiraalvedrud aga ei kurda. Muuseas luxury sai just selle pärast ostetud, et seal ei ole seda va õhukotisüsteemi.