
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
Moderaator: Moderators
Jutt oli vist laste turvatoolidest.puhvel kirjutas:Tavaliselt on autodes istmed, tunduvalt mugavamad kui toolid![]()
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
Pajero 2007-ga selline kogemus et vajas pidevat diagnostikat kuna hästi palju elektroonilist juhtimist ja andureid. See diiselmootor suhteliselt kapriisne.Rene1986 kirjutas:Natukese laiemat tahaks. Hetkel x-trail ja seal lapsi taga kinni pannes peab alati 1 tooli ukse vahele sikutama, keskmise lapse kinni panema, siis äärmise ja siis tool tagasi paika ja siis rihma üle pingutama. Ehk jääb puudu laiusest. Outlander ja x-trail peaaegu sama laiad.h.v kirjutas:maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks ks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552
Kas ja mis on kasutajate kommentaarid pathfinder+2,5diisel+automaat. Või sama ajastu pajero 3,2disla automaat
Nali naljaks aga mu vend jäi politseile kunagi vahele golf 2 roolis kui sõitis Ttü loengusse Tallinnas, ise autoroolis taburett tagumiku all nii et autol puudus armatuur ja muu sisu peale rooli ja käigukangipuhvel kirjutas:Minu viga siis
Hääd ruumikad masinadKult kirjutas:Tsuburban ja excursion on ainukesed autod kus kolmandas reas ka kannatab istuda. Kütusekulu on muidugi teine teema.
Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?skiman kirjutas:Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.http://www.auto24.ee/used/2368087
Uuri teemasi, mis räägivad Jeep GC 2005-2010-st. Tehnika sama.Rene1986 kirjutas:Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?skiman kirjutas:Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.http://www.auto24.ee/used/2368087
Annan ka hääle LC 120 poolt. Nüüdseks 2 aastat omanud just seda 7 kohalist luxury varianti. Veetud selle aja sees nii suuremat dino tõstukit kui autoga kaks korda Vahemere ääres käidud. Muud kõike ka. Siiani väga rahul kuigi läbisõit hakkab varsti 300 tuhande poole minema. Taga on sellel spiraalvedrud aga ei kurda. Muuseas luxury sai just selle pärast ostetud, et seal ei ole seda va õhukotisüsteemi.TiitR kirjutas:Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).