Pereautoks maastur

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas puhvel »

Tavaliselt on autodes istmed, tunduvalt mugavamad kui toolid :lol:
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
XC 70
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas smurhv »

puhvel kirjutas:Tavaliselt on autodes istmed, tunduvalt mugavamad kui toolid :lol:
Aga eks oleneb olukordadest, olen UAZikuga ka taburetil roolinud peale kere remonti.
Jutt oli vist laste turvatoolidest.
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas puhvel »

Minu viga siis :oops:
XC 70
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas smurhv »

Rene1986 kirjutas:
h.v kirjutas:maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks ks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552
Natukese laiemat tahaks. Hetkel x-trail ja seal lapsi taga kinni pannes peab alati 1 tooli ukse vahele sikutama, keskmise lapse kinni panema, siis äärmise ja siis tool tagasi paika ja siis rihma üle pingutama. Ehk jääb puudu laiusest. Outlander ja x-trail peaaegu sama laiad.

Kas ja mis on kasutajate kommentaarid pathfinder+2,5diisel+automaat. Või sama ajastu pajero 3,2disla automaat
Pajero 2007-ga selline kogemus et vajas pidevat diagnostikat kuna hästi palju elektroonilist juhtimist ja andureid. See diiselmootor suhteliselt kapriisne.
Eurost autos elektrikuga suheldes on pathfinder ka jube kapriisne ja lööb egr-ga mootoritule tihti armatuuris põlema. Mootor on nõudlik.
Ega 118kw patrol pole erand, sellel suht samad probleemid ja kuulujärgj võib mootor lambist koostöö lõpetada.

Muu tehnika ja ruumi osas ikka Patrol valikus olevaist parim.
Pead arvestama et need masinad enamjaolt ca 200k ja 300k läbisõiduga ning turbod, coolerid, lõdvikud pragulised ja vajavad enamuses suuremaid hoolduseid ka muud kapotiall olevad instrumendid. Parim leid on korrektse ajalooga masin aga turg teeb oma hinna korrektuurid.
Y61
#540 Mudmen
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas smurhv »

puhvel kirjutas:Minu viga siis :oops:
Nali naljaks aga mu vend jäi politseile kunagi vahele golf 2 roolis kui sõitis Ttü loengusse Tallinnas, ise autoroolis taburett tagumiku all nii et autol puudus armatuur ja muu sisu peale rooli ja käigukangi :D
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 44"
Postitusi: 418
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas eerik2 »

Kult kirjutas:Tsuburban ja excursion on ainukesed autod kus kolmandas reas ka kannatab istuda. Kütusekulu on muidugi teine teema.
Hääd ruumikad masinad :). Ja dislakal jääb küttekulu ka mõistuse piiridesse.
F-250XLT 7,3D
Kasutaja avatar
Madlobster
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
Asukoht: Laagri

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas Madlobster »

Kolmandas reas istumiseks on veel normaalseid autosi
Yukon xl
Navigator
Navigatoris on kolmas rida mugavam kui keskmine
Pigi peab per*e minema!
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas puhvel »

XC 70
Kasutaja avatar
skiman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 21, 2009 12:40 pm
Asukoht: Eesti

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas skiman »

Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.http://www.auto24.ee/used/2368087
Join the army
Rene1986
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: K Juun 01, 2016 5:34 am
Asukoht: Tabasalu

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas Rene1986 »

skiman kirjutas:Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.http://www.auto24.ee/used/2368087
Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas TiitR »

Rene1986 kirjutas:
skiman kirjutas:Jeep Commander +7 kohta,viimased 2 mõeldus ikkagi lastele.http://www.auto24.ee/used/2368087
Oletame. Mis valupunktid ja tüüp vead sellisel on?
Uuri teemasi, mis räägivad Jeep GC 2005-2010-st. Tehnika sama.
Kasutaja avatar
HardiT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: R Dets 20, 2013 10:13 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas HardiT »

Mul pereautoks Commander. Hetkel olen rahul, pihustid võivad osutada probleemseks. Kütusekulu on ka mõistlik, alla 10 sajale saab ikka mntl hakkamam. Tagumise kohad on pigem lastele aga siis ei mahu muud nodi enam peale. Autolehest on võimalk juurde lugeda.
Jeep Commander ja Uaz 452D
Kasutaja avatar
skiman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 21, 2009 12:40 pm
Asukoht: Eesti

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas skiman »

Kui diisel mootor siis see mersu oma, sama ka käigukast. Veermik jah sama nagu Grand Cherokeel netis lugemist päris palju selle kohta.Esimeseks probleemiks oleks masina välimus,kui sellised jooned meeldivad siis ülejäänud on kõik remonditav :roll: Korraliku masina leidmine Eestis selle eelarve eest võib olla aeganõudev kuna võrreldes teiste maasturitega neid nii palju müügis ei ole.Pole enda omal veel suuri probleeme ega tüüpvigu avastanud.Kui vene keel suus siis idanaabritel on oma foorum kus palju lugemist.
Join the army
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 676
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: Pereautoks maastur

Postitus Postitas TarviR »

TiitR kirjutas:Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
Annan ka hääle LC 120 poolt. Nüüdseks 2 aastat omanud just seda 7 kohalist luxury varianti. Veetud selle aja sees nii suuremat dino tõstukit kui autoga kaks korda Vahemere ääres käidud. Muud kõike ka. Siiani väga rahul kuigi läbisõit hakkab varsti 300 tuhande poole minema. Taga on sellel spiraalvedrud aga ei kurda. Muuseas luxury sai just selle pärast ostetud, et seal ei ole seda va õhukotisüsteemi.
D4D+R6+V6
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”