2. leht 2-st
Re: Jeep GC abs
Postitatud: N Okt 13, 2016 7:45 pm
Postitas TarviR
gynn kirjutas:Käisin diagnostis, TOP Parts-is. ABS-iga ühendust ei saanud.
Ostsin ühe foorumi kasutaja käest mooduli, mis enne maha kruvimist oli töötanud.
Panin peale, tulemus null, ABS-i tuluke ikka põleb.
Uidates neti avarustes sattusin lugema seda:
http://ericpetersautos.com/forum/showth ... d-Cherokee
On kellelgi soovitusi, kuhu edasi? Uus plokk on kirves ja kui on nii probleemne (klõpsa linki,loe läbi), siis nagu ei tahaks uut.
Kas Eestis ka mõni tarkpea on, kes asja toimima paneb (lingi alt leiab ,et mikide maal tehakse).
Endal mõte, et Silberi elektrikuga konsulteerida.
See Sinule saadetu seisis mul 2 aastat, ehk oligi hapuks läinud. Järgmisel nädalal on aega, et teine üles otsida, peaks loodetavasti olema auto lammutamiset jäänud suures sorteerimata juppide kastis.
Konkreetne eksemplar oli viimati juulis auto peal ja siis töötas. Püüan hiljemalt teisipäeval posti panna.
Re: Jeep GC abs
Postitatud: P Okt 23, 2016 9:44 pm
Postitas TarviR
Uudiseid? Kas teine hakkas tööle?
Re: Jeep GC abs
Postitatud: E Okt 24, 2016 11:10 pm
Postitas gynn
Diagnoosimistest:
Esimesel korral tegid tuttavad P.A.A.K.-ist , kuna ABS-iga ühendust ei saanud, arvasid, et nemad oma aparaadiga ei saagi. Arvasime koos, et äkki TOP Parts saab.
Teisel korral olin TOP Partsus. Testija sõnadest võis aru saada, et nende tester suudab kõike, paraku ABS kutu.
Kui sain kätte veel ühe ploki, mis peab kindlalt töötama, ühendasin ainult pistiku. Ikka ei midagi. Järgmiseks koputasin Silberauto uksele. Esialgu sain aja mis oleks olnud alles ülehomme.
Nelsapäeval tööd tehes, ühtäkki helistatakse Silberist, et on võimalus, kui saaksin kuskil poole tunni pärast autoga diagnosti tulla.
Kolmas kord siis Silberautos. Said ABS-iga ühendust (ISO9141K). Üheks veaks oli parem esimene rattaandur. Suvel mõõtsin kõik 4 üle, olid terved. Koju jõudes kohe pistik lahti ja mõõtma, ongi läbi.
Reedel poodi, laupäevaks uus olemas ja külge, ikka null. Teiseks veaks oli, kehva pumba mootor. Kuna mul oli kaasas veel kaks moodulit, siis takistuse mõõtmise tulemusel osutus nendest parimaks viimasena saadud
ploki mootor(mis ei ole ka 5+, elektriku sõnul). Kodus panin pumbale teise mootori. Tulemus null. Kolmandaks veaks oli endast märku andnud kiirendus andur e. G-switch. Kunagi mõtlesin, et see vigur on purunematu, aga
ennast asjaga kurssi viies, võivad nad otsa lõppeda küll. Nüüd pean leidma kuskilt selle anduri(töötava).