2. leht 2-st
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: N Sept 08, 2016 8:48 am
Postitas tarmo
ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Enne oli passis MAZ 8114 ja ega see ei muutu pärast ümberehitust.
Muutusid mõõdud, massid, värvus ja kasutusotstarve.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: N Sept 08, 2016 10:36 am
Postitas al
honkomees kirjutas:al kirjutas:ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg,
võtsin passi välja, pullikese kandevõime 360 kg, täismass 500 kg, paberil....
Tundub, et peab õnne tänama, et esimeste seas Eesti dokumendid saanud piisonikese passi sellised numbrid said. Vaatan, et kõik hetkel müügisolevad on pooletonnised. Aga selle käruga kooselu ajast ka tugevad 15a. möödas.
ot. polnud ei lisalehti, ega tugevdusi. Lehtvedrudel sild istus juba mõnesaja kiloga raamis kinni, ei vedrutanud, ega õõtsunud.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: N Sept 08, 2016 2:49 pm
Postitas ponsik
tarmo kirjutas:ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Enne oli passis MAZ 8114 ja ega see ei muutu pärast ümberehitust.
Muutusid mõõdud, massid, värvus ja kasutusotstarve.
Enne oli ilmselt madel?Nüüd endiselt madel või midagi muud?Võtad rullikud maha ja vea laudu plaaate mida iganes.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: N Sept 08, 2016 2:56 pm
Postitas ponsik
LR90 kirjutas:ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Miks Sa pead tegema uue Zubriku mõõtudega?
Olen ise uue Eesti alguses teinud omale kastiga käru (2500x1250), enne helistasin ARK-i, vanale hr. Sirk`ile,
ta ütles, millised nõuded on ( kui käru laiem kui veduk, parktuled ees, kollased gabariidid küljel).
Ehitasin valmis, kohalikult politseilt sain tõendi, et võin regamata käru Tallinnasse viia.
Tallinnas vaadati/mõõdeti üle, löödi vin kood raamile, anti nr ja head teed.
Ka mul üks haagis tehtud ja arvele võetud,siis kui oli veel mõistliku hinnaga arvele saamine,praegu üsna ränk obruk ja odavam poest osta.
Re: Haagise ümberehitus
Postitatud: N Sept 08, 2016 5:34 pm
Postitas honkomees
al kirjutas:honkomees kirjutas:al kirjutas:
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg,
võtsin passi välja, pullikese kandevõime 360 kg, täismass 500 kg, paberil....
Tundub, et peab õnne tänama, et esimeste seas Eesti dokumendid saanud piisonikese passi sellised numbrid said. Vaatan, et kõik hetkel müügisolevad on pooletonnised.....
Sel veneaegsel tehasesildil elik birkal

on ka kirjas sama number 500 - Полная конструктивная масса 500 кг. Mis ime läbi see 750 kirja pandi ?