Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.
ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Enne oli passis MAZ 8114 ja ega see ei muutu pärast ümberehitust.
Muutusid mõõdud, massid, värvus ja kasutusotstarve.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Tundub, et peab õnne tänama, et esimeste seas Eesti dokumendid saanud piisonikese passi sellised numbrid said. Vaatan, et kõik hetkel müügisolevad on pooletonnised. Aga selle käruga kooselu ajast ka tugevad 15a. möödas.
ot. polnud ei lisalehti, ega tugevdusi. Lehtvedrudel sild istus juba mõnesaja kiloga raamis kinni, ei vedrutanud, ega õõtsunud.
ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Enne oli passis MAZ 8114 ja ega see ei muutu pärast ümberehitust.
Muutusid mõõdud, massid, värvus ja kasutusotstarve.
Enne oli ilmselt madel?Nüüd endiselt madel või midagi muud?Võtad rullikud maha ja vea laudu plaaate mida iganes.
ponsik kirjutas:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Miks Sa pead tegema uue Zubriku mõõtudega?
Olen ise uue Eesti alguses teinud omale kastiga käru (2500x1250), enne helistasin ARK-i, vanale hr. Sirk`ile,
ta ütles, millised nõuded on ( kui käru laiem kui veduk, parktuled ees, kollased gabariidid küljel).
Ehitasin valmis, kohalikult politseilt sain tõendi, et võin regamata käru Tallinnasse viia.
Tallinnas vaadati/mõõdeti üle, löödi vin kood raamile, anti nr ja head teed.
Ka mul üks haagis tehtud ja arvele võetud,siis kui oli veel mõistliku hinnaga arvele saamine,praegu üsna ränk obruk ja odavam poest osta.
Tundub, et peab õnne tänama, et esimeste seas Eesti dokumendid saanud piisonikese passi sellised numbrid said. Vaatan, et kõik hetkel müügisolevad on pooletonnised.....
Sel veneaegsel tehasesildil elik birkal
on ka kirjas sama number 500 - Полная конструктивная масса 500 кг. Mis ime läbi see 750 kirja pandi ?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"