2. leht 2-st
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 9:43 am
Postitas Rännumees
Paak on ck5 pealt. Mingi vene lehe teh andmetes oli kirjas, et 300l. Aga eks kontrollimine on tarkuse ema. Pean üle mõõtma.
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 9:52 am
Postitas TTUUL
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 9:56 am
Postitas isakene
Rännumees kirjutas:
Originaal 70L paagiga pole mõtet reisida. Rohkem tuleb tanklaid otsida kui sõita saab, arvestades 3.3 mootorit + täistuubitud autot.
Originaalpaak on 95 liitrit. Viimased 5-10 ei taha hästi välja tulla, selleks tuleb imitoru paagi seest pisut "aidata". Korralikult häälestatud mootoriga sõidad selle paagitäiega 900+ kilomeetrit. Kuhu pärap*rse sa kavatsed oma autoga minna, et tanklatest puudu tuleb?
Re: Ümberehitus
Postitatud: R Apr 29, 2016 10:46 am
Postitas Rännumees
Ausaltöeldes ümbermaailma reisile... Plaan viia auto mõneks aastaks hispaaniasse, kus ta lõpetab kõdunemise ning saab rahulikult edasi ehitada...ja kui reisikaaslane auto saab ja raha kokku saab siis minek. (U 5 a pärast reaalne)
Lõuna Ameerikas pidi suht jama olema kütuse kättesaamisega...
Teiseks olen alles noor ja rahakott just üle ei aja. Suvel näiteks saan läbi Norra sõita ilma tankimata ja sääst missugune.
Re: Ümberehitus
Postitatud: L Apr 30, 2016 2:00 am
Postitas tt75
Nagu ma aru saan, siis on teemaalgataja probleem kütusepaagi suurus venemaale reisides.Pobleem võib tekkida siis kui saabud tagasi eestisse piiripunkti ja kui sul on paagis rohkem kütust kui patroli paak ette näeb,siis ilmselt on asi halb(võibolla).Täpselt ei tea kuidas tänasest piiril(saabudes eestisse)kütusekogust mõõdetakse,aga arvan et,kui sul paagis pole rohkem kütust kui originaalpaagis,siis pole probleem.See kui suure paagi sa oma autole külge kruvid peale tehnoülevaatust see on su enda südametunnistuse asi,peaasi et reis õnnestuks.Kui kindel reisimõte ,siis kindlasti konsulteeri seda paagiteemat Metsikuga tal kõigesuurem kogemus eestist-venemaale, venemaalt-eestisse olemas!!!PS.euroopas ilmselt ei vaata sul keegi kui palju sul kütust paagis on,pigem on see probleem siis kui saabud venemaalt eestisse.(see oli omaette äri,praeguseks see enam vist ei toimi.)
Re: Ümberehitus
Postitatud: L Apr 30, 2016 8:59 am
Postitas Kult
Küla peal räägiti et on mõistlik tulla Läti kaudu tagasi Eestisse Venemaalt kui paak on suurem kui lubatud, pistad midagi sümboolset passi vahele ja korras.
Re: Ümberehitus
Postitatud: L Apr 30, 2016 9:57 am
Postitas al
Rännumees kirjutas:
... Suvel näiteks saan läbi Norra sõita ilma tankimata ja sääst missugune.
... Ja kui Statens Vegveseni kontrollplatsis reis äkki lõpu leiab, siis selle auto kütuse peale enam mõtlema ei pea.
Igasugu omatahtsi ümberehitused on terves Euroopas teravdatud tähelepanu all, serdita haakekonks on juba piisav, et auto seisma panna, isegi kui haaketa reisid.
ps. Kui Norras natuke ringi vaadata, siis näiteks pühapäeva või pühade hommikul võib automaattanklates uskumatuid hindu kohata. 2014 suvel õnnestus 2 korda pühapäeva hommikul tankida 10-11 nok/l, kui muidu olid hinnad 14nok. €-s siis 1,10-1,20, samas kui kodus oli hind 1,30+...
Re: Ümberehitus
Postitatud: L Apr 30, 2016 3:13 pm
Postitas Rännumees
Teemaalgatajana võin öelda, et sain enamvähem vastused küsimustele kätte. Eks julge hundi rind on rasvane või haavleid täis. Kas asi on paras lollus või geniaalsus, seda näitab aeg. Vähemalt oli huivtav ehitada.
Re: Ümberehitus
Postitatud: L Aug 20, 2016 11:51 am
Postitas JeepCheroXJ4x4
m1 ja n1 sõiduiketele ei ole lubatud kütusepaake lisada ega muuta.