2. leht 3-st
Postitatud: N Mär 15, 2007 3:42 pm
Postitas trc
Landy kirjutas:Kui juba sõsarmudelite võrdlemiseks läks, siis võtaks ka kolmanda õe kõrvale - Peugeot P4 :
Jah. kui härra oleks myynud peugeoti - ei oleks ma kidisema hakanud "kloon" etc peale.
http://mercedesgwagen.galeon.com/enlaces680588.html
Postitatud: N Mär 15, 2007 3:57 pm
Postitas Nichtraucher
hulkur kirjutas:Nichtraucher kirjutas:
Erinevus ainult selles ongi, et Puch margi all neid tsiviilkäibesse ei toodetud.
vale. toodeti küll. Austrias ja veitsis müüdi neid ka tsiviilkäibesse Puch'i logoga, olen isegi ühe sellisega sõitnud. Ma arvaks, et eestiski peaks paar lühikest tsiviil Puch G-d olema
Nichtraucher kirjutas:
st. istmed, polsterdus on spartalikud, porimatid seest puuduvad üleüldse. gewehri kinnitused on paigaldatud.
Ei ole aga päris kindel, kas tsiviilkäibesse MB G nime all tentkatusega toodeti?
sedaviisi siis.
Toodeti küll, Bundeswehri Wolfid on enamus kaltsukatusega. Ja tsiviilmudelitest pidada koguni 12% olema kabriod.
Ametlikul kodulehel kommenteerib:
http://www.steyr.com/cps/rde/xchg/SID-3 ... kt_id=2242[/color][/color]
et siis sõltuvalt turust läks müüki Puch või G nimede all.
ARK-is arvele võtmisel oli tükk pusimist ja üle ametniku õla kiigates oli näha, et vähemalt Jaanuari lõpus oli see Eesti esimene Puch 230GE,
enne seda oli arvel Puch 300GD. Seega üldse kokku teine Eestis.
Ja mis puutub austriat või sveitsi siis seal on neid tsiviilis sõitmas küll, iseasi, kust nad ostetud on kas Mersu&Steyr'i salongist või armeest?
Postitatud: N Mär 15, 2007 4:14 pm
Postitas hulkur
diff kirjutas:nii hulkur. Aga nüüd oma Geländewaagonid pingesse ja hakkame pikkust mõõtma
Üksteise taha või kõrvuti

Postitatud: N Mär 15, 2007 4:18 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:diff kirjutas:nii hulkur. Aga nüüd oma Geländewaagonid pingesse ja hakkame pikkust mõõtma
Üksteise taha või kõrvuti

minakaminaka!

kõrvuti ikka siis on pikkuse ja k6rgusevahe korraga nähtavad. ning ka erinevus kiirenduses ja heitgaaside läbipaistvuses.
Postitatud: N Mär 15, 2007 4:20 pm
Postitas trc
[/quote]
Ja mis puutub austriat või sveitsi siis seal on neid tsiviilis sõitmas küll, iseasi, kust nad ostetud on kas Mersu&Steyr'i salongist või armeest?[/quote]
Mõlemad versioonid lubatud. Tehti nii militaar kui tsiviil Puche. So et kyss oli regioonis kuhu myydi. Sama põhjus miks meil on opelid ja inglastel MG'd

Postitatud: N Mär 15, 2007 4:22 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas: kõrvuti ikka siis on pikkuse ja k6rgusevahe korraga nähtavad.
No ma lootsin ikka, et üksteise taha, siis on kaks lühikest kokku raudselt pikemad kui üks pikk

Postitatud: N Mär 15, 2007 4:23 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:trc kirjutas: kõrvuti ikka siis on pikkuse ja k6rgusevahe korraga nähtavad.
No ma lootsin ikka, et üksteise taha, siis on kaks lühikest kokku raudselt pikemad kui üks pikk

Kaks lyhikest on nagunii "pikem" kui yks pikk

Postitatud: N Mär 15, 2007 4:24 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:
Sama põhjus miks meil on opelid ja inglastel MG'd

Juba täitsa OT aga briti Opel on Vauxhall mitte MG...

Postitatud: N Mär 15, 2007 4:25 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:trc kirjutas:
Sama põhjus miks meil on opelid ja inglastel MG'd

Juba täitsa OT aga briti Opel on Vauxhall mitte MG...

minu viga
Postitatud: R Mär 16, 2007 9:01 am
Postitas rommi
Postitatud: N Nov 12, 2009 3:05 pm
Postitas amevier
Ma saan aru, et veoskeem on 1982 toodetud Puchil sama, mis 460-l (2H/4H/4L). Millised difrilukud neil tehase poolt küljes on?
Postitatud: N Nov 12, 2009 3:18 pm
Postitas trc
No jopt! Puch ja MB on täpselt üks ja sama asi, mis tehti ühes ja samas tehases. Eri riigi turgudel müüdi eri nime all.
Vanematel masinatel on manuaalsed, kangiga. Uuematel elektroonilise lülitusega ja suruõhuga. '82 olid manuaalsed.
Postitatud: N Nov 12, 2009 3:27 pm
Postitas amevier
Sain aru, et difrilukud on mõlemas sillas olemas.
Postitatud: N Nov 12, 2009 3:43 pm
Postitas trc
amevier kirjutas:Sain aru, et difrilukud on mõlemas sillas olemas.
jah.
http://www.hehlhans.de/tipp35d.htm#b1
Postitatud: N Nov 12, 2009 10:11 pm
Postitas hulkur
Muide, trc, ei pruugi olla lukud mõlemas sillas. Olen näinud päris palju Puch-e, nii tsiviil kui militaar, millel on lukk ainult taga. Päris ilma lukkudeta ei tule nagu ette... Tahtsin mingi aeg isegi ühte pikendatud kiirabi Puch GE280-t osta ja sellel oli ka ainult tagalukk (mis ei olnud ostmatajätmise põhjus

)
andres@ikka veel ainult kahe G omanik