2. leht 3-st

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:02 pm
Postitas iiripilli
puhvel kirjutas:
iiripilli kirjutas:Ma olen selle junni ära katsetanud ja pekki mitte midagi ei keera...üks hirm on nüüd vähem :)
Et koheselt nagu pekki ei keerand miskit ja paremaks kah nagu ei läind ?
Kui oleks läinud paremaks ju siis oleks ka kiirelt see mainitud olnud :D
Kohe läheb paremaks :wink: natuke kannatust

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:13 pm
Postitas iiripilli
Kõigepealt ostad selle juhtme:

Pilt

Siis selle junni

Pilt

Siis selle:

Pilt

juhtme isase otsa pistad oma kulguri OBD pistikusse, juhtme teise otsa pistad sinise junni ja kolmandasse otsa punase junni.
Sinise junni kaudu saad oma nutiseadmega ajuga ühendust. olenevalt app´ist näed siis sealt erinevaid andmeid. Nagu näiteks, pöörded liikumiskiirus, turborõhk , temperatuurid jne
ja seda kõike 15€ eest :D

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:16 pm
Postitas iiripilli
eerik2 kirjutas: Millal katsetasid? Esimese postituse ajaks pole Sa küll ühtegi katsetust teinud:
Olen ikka katsetanud. Need jubinad mul juba ammu

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:17 pm
Postitas Movistar
Aina paremaks läheb :D
On äkki 4 otsaga juhet ka pakkuda,et sõber ka näeks?

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:18 pm
Postitas iiripilli
Movistar kirjutas:Aina paremaks läheb :D
On äkki 4 otsaga juhet ka pakkuda,et sõber ka näeks?
nelja otsaga nüüd kohe võtta pole :D

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:21 pm
Postitas iiripilli

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:26 pm
Postitas MetsaVikat
Palju see "junn" seda turborõhku tõstab ka? Kas peale selle "junni" paigaldamist, on tagant lont väljas? Ingliskeelne jutt on muidugi mõnus, aga see on ka ainult jutt, mida võib igale poole külge pookida. Lubaduste järgi teeb see seda sama mida näiteks chippimine, mis maksab 20x rohkem, ilmselt sp. kellegil väga usku polegi sellesse. Ei taha midagi maha teha, ega midagi. Aga kui sa kasutad seda ja kasutanud, ehk teed konkreetselt puust ja punaseks näiteks video live datast vms.

Minu arvamus ja veidi ka huvi mis asi see siis ikkagi on.

Terv. Villu

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:29 pm
Postitas iiripilli
MetsaVikat kirjutas:Palju see "junn" seda turborõhku tõstab ka? Kas peale selle "junni" paigaldamist, on tagant lont väljas? Ingliskeelne jutt on muidugi mõnus, aga see on ka ainult jutt, mida võib igale poole külge pookida. Lubaduste järgi teeb see seda sama mida näiteks chippimine, mis maksab 20x rohkem, ilmselt sp. kellegil väga usku polegi sellesse. Ei taha midagi maha teha, ega midagi. Aga kui sa kasutad seda ja kasutanud, ehk teed konkreetselt puust ja punaseks näiteks video live datast vms.

Minu arvamus ja veidi ka huvi mis asi see siis ikkagi on.

Terv. Villu
Aga palun https://www.youtube.com/watch?v=WOQLh1iGN60

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:31 pm
Postitas iiripilli
Ja palun..punasest junnist ka: https://www.youtube.com/watch?v=p1LwDRR8xzs

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:32 pm
Postitas AndreTGO
iiripilli kirjutas:
Movistar kirjutas:Aina paremaks läheb :D
On äkki 4 otsaga juhet ka pakkuda,et sõber ka näeks?
nelja otsaga nüüd kohe võtta pole :D
Saad niipalju 3 otsaga omavahel ära ühendada kui tahad. Siis näeb mõnel sahvaril kogu seltskond palju turbsil rõhku "Nitroga" on. :lol: :mrgreen:

Aga reaalselt, kui testinud oled, siis mis tulemused said? Andis see sulle üldse mingit efekti?

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:39 pm
Postitas eerik2
Ma tsiteerin siis uuesti:
iiripilli kirjutas:Asi siis väidetavalt töötab sedasi, et ühendada OBD pistikusse. 200 km jooksul kohandub auto ajauga ja juhi sõidustiiliga ning selle tulemusena saab mootoril olema 35% rohkem võimsust ja25% suurem vääne.
'Väidetavalt'! Eesti keeles tähendab see seda, et ise ei tea asjast midagi, teised on rääkinud. No ei ole Sa ühtegi katsetanud ei varem ega hiljem. Ja veel see jutt, et juba ammu katsetasid ja proovisid aga nüüd alles hakkab kohe-kohe paremaks minema - 200km pidi ju paremaks minema?? Mõtle vähemalt korralik legend välja enne, kui sõnu ritta seadma hakkad. Hea müügijutt ikka. :)

P.S. Rohkem ma ei kommenteeri seda teemat.

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:43 pm
Postitas iiripilli
Ei see punane junn rõhkusid ei suurenda, rõhku annab ikka kompressor...turbokompressor. Sinine junn näitab palju seda rõhukest on ja kas ka mingi viga mootoril. veakoode saab ka kustutada ja ajalugu vaadata. igal masinal näitab erinevalt...kui turbot pole siis ei saa ka rõhku näidata...näitab olemasolevaid asju.
Kui loota, et lükkan punase pistikusse ja gaasi vajutades tõmbab igeme paljaks siis seda nüüd küll ei ole jah:D

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:49 pm
Postitas iiripilli
eerik2 kirjutas: 'Väidetavalt'! Eesti keeles tähendab see seda, et ise ei tea asjast midagi, teised on rääkinud. No ei ole Sa ühtegi katsetanud ei varem ega hiljem. Ja veel see jutt, et juba ammu katsetasid ja proovisid aga nüüd alles hakkab kohe-kohe paremaks minema - 200km pidi ju paremaks minema?? Mõtle vähemalt korralik legend välja enne, kui sõnu ritta seadma hakkad. Hea müügijutt ikka. :)
Su enesekindlus teeb sulle au :)
Paraku ma ei valeta kunagi..pole sellist kommet

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:50 pm
Postitas MetsaVikat
Kui rõhku ei suurenda ja lonti tagant välja ei aja, kust see lisa 35 prossa jõudu tuleb siis? Turborõhk ikkagi reguleeritud mingi asjaga, vanadel vedruga vms, uuematel kontrollib rõhku ikka aju.

Re: M: Nitro OBD2

Postitatud: K Mär 23, 2016 10:59 pm
Postitas iiripilli
MetsaVikat kirjutas:Kui rõhku ei suurenda ja lonti tagant välja ei aja, kust see lisa 35 prossa jõudu tuleb siis? Turborõhk ikkagi reguleeritud mingi asjaga, vanadel vedruga vms, uuematel kontrollib rõhku ikka aju.
Jah uuematel pööratakse turbiini labasid vaakumiga mille klappi avab jah ajult tulnud käsklus. Aga ega rõhk ei saa minna suuremaks kui kompressor suudab anda. Mootori võimsuse suurendamiseks ei piisa ainult turborõhu suurendamisest...jah ja ka mitte ainult sellest punasest junnist...see on lihtsalt asi mida katsetada ja mille kallal nokitseda. Erinevatel autodel erinevad tulemused