Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.
juhtme isase otsa pistad oma kulguri OBD pistikusse, juhtme teise otsa pistad sinise junni ja kolmandasse otsa punase junni.
Sinise junni kaudu saad oma nutiseadmega ajuga ühendust. olenevalt app´ist näed siis sealt erinevaid andmeid. Nagu näiteks, pöörded liikumiskiirus, turborõhk , temperatuurid jne
ja seda kõike 15€ eest
Viimati muutis iiripilli, K Mär 23, 2016 10:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
Palju see "junn" seda turborõhku tõstab ka? Kas peale selle "junni" paigaldamist, on tagant lont väljas? Ingliskeelne jutt on muidugi mõnus, aga see on ka ainult jutt, mida võib igale poole külge pookida. Lubaduste järgi teeb see seda sama mida näiteks chippimine, mis maksab 20x rohkem, ilmselt sp. kellegil väga usku polegi sellesse. Ei taha midagi maha teha, ega midagi. Aga kui sa kasutad seda ja kasutanud, ehk teed konkreetselt puust ja punaseks näiteks video live datast vms.
Minu arvamus ja veidi ka huvi mis asi see siis ikkagi on.
MetsaVikat kirjutas:Palju see "junn" seda turborõhku tõstab ka? Kas peale selle "junni" paigaldamist, on tagant lont väljas? Ingliskeelne jutt on muidugi mõnus, aga see on ka ainult jutt, mida võib igale poole külge pookida. Lubaduste järgi teeb see seda sama mida näiteks chippimine, mis maksab 20x rohkem, ilmselt sp. kellegil väga usku polegi sellesse. Ei taha midagi maha teha, ega midagi. Aga kui sa kasutad seda ja kasutanud, ehk teed konkreetselt puust ja punaseks näiteks video live datast vms.
Minu arvamus ja veidi ka huvi mis asi see siis ikkagi on.
iiripilli kirjutas:Asi siis väidetavalt töötab sedasi, et ühendada OBD pistikusse. 200 km jooksul kohandub auto ajauga ja juhi sõidustiiliga ning selle tulemusena saab mootoril olema 35% rohkem võimsust ja25% suurem vääne.
'Väidetavalt'! Eesti keeles tähendab see seda, et ise ei tea asjast midagi, teised on rääkinud. No ei ole Sa ühtegi katsetanud ei varem ega hiljem. Ja veel see jutt, et juba ammu katsetasid ja proovisid aga nüüd alles hakkab kohe-kohe paremaks minema - 200km pidi ju paremaks minema?? Mõtle vähemalt korralik legend välja enne, kui sõnu ritta seadma hakkad. Hea müügijutt ikka.
Ei see punane junn rõhkusid ei suurenda, rõhku annab ikka kompressor...turbokompressor. Sinine junn näitab palju seda rõhukest on ja kas ka mingi viga mootoril. veakoode saab ka kustutada ja ajalugu vaadata. igal masinal näitab erinevalt...kui turbot pole siis ei saa ka rõhku näidata...näitab olemasolevaid asju.
Kui loota, et lükkan punase pistikusse ja gaasi vajutades tõmbab igeme paljaks siis seda nüüd küll ei ole jah:D
eerik2 kirjutas:
'Väidetavalt'! Eesti keeles tähendab see seda, et ise ei tea asjast midagi, teised on rääkinud. No ei ole Sa ühtegi katsetanud ei varem ega hiljem. Ja veel see jutt, et juba ammu katsetasid ja proovisid aga nüüd alles hakkab kohe-kohe paremaks minema - 200km pidi ju paremaks minema?? Mõtle vähemalt korralik legend välja enne, kui sõnu ritta seadma hakkad. Hea müügijutt ikka.
Su enesekindlus teeb sulle au
Paraku ma ei valeta kunagi..pole sellist kommet
Kui rõhku ei suurenda ja lonti tagant välja ei aja, kust see lisa 35 prossa jõudu tuleb siis? Turborõhk ikkagi reguleeritud mingi asjaga, vanadel vedruga vms, uuematel kontrollib rõhku ikka aju.
MetsaVikat kirjutas:Kui rõhku ei suurenda ja lonti tagant välja ei aja, kust see lisa 35 prossa jõudu tuleb siis? Turborõhk ikkagi reguleeritud mingi asjaga, vanadel vedruga vms, uuematel kontrollib rõhku ikka aju.
Jah uuematel pööratakse turbiini labasid vaakumiga mille klappi avab jah ajult tulnud käsklus. Aga ega rõhk ei saa minna suuremaks kui kompressor suudab anda. Mootori võimsuse suurendamiseks ei piisa ainult turborõhu suurendamisest...jah ja ka mitte ainult sellest punasest junnist...see on lihtsalt asi mida katsetada ja mille kallal nokitseda. Erinevatel autodel erinevad tulemused