Re: Ostuabi Discovery2 kohta
Postitatud: N Jaan 21, 2016 1:25 am
1. Veoskeem on tavaoludes 50:50 e. täpselt sama nagu "lollil" Defenderil , Disco I-l või Range Rover Classiku-l.kala kirjutas:Jõuvekontrolli maha ei saa võtta, enamasti on see pill esiveoline oma "targa" 4veoga.
2.Maastikuoludes sekkub see totter veoajõu kontroll, mis on pandud "tarkade inseneride poolt" asendama klassikalist keskdifri lukustamist. Samas enamusel Disco-II- masinatel on keskdifri lukk vahekastis õnneks olemas ( v.a. 61D, 62D, 69D ja 70D indeksiga (LT 230) vahekastid kuhu tuleb vastav "kit" juurde osta) ning lisada tuleb vaid lukustuse hoob. (Tehtav kodustes tingimustes väga lihtsate vahenditega).
3. Kuni 2003 a. mudeleliuuenduseni saab nüüd peale kesdiferentsiaali lukustuse hoovastiku paigaldamist ka veoajõukontrolli juhtida. Tekib kaks velikut - kui lülitad keskdifri lukku enne auto käivitamist, siis lülitatakse veoajõukontroll välja, kui lükkad keskdifri sisse peale auto käuvitamist töötab see "abimees" koos keskdifrilukuga.
P.S.
Samas on tehas tootnud ka juba vastava lülitushoovastiku ja kangiga isendeid. ( Näisispilt ühe 2003 a. Disco II pealt)
P.P.S. Selleks,et see kõrge masin stabiile püsiks, lisati sinna veel üks kolmetäheleine abimees ACE ( enamusel Eestis sõitavatel autodel läbi ussitanud ja minema vistaud).
https://www.youtube.com/watch?v=ENByJ1-zx6k
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ace.htm
Lisaks ka veel EBD haagisega ohutuks liiklemiseks
https://www.google.ee/?gws_rd=ssl#q=dis ... ering+test