2. leht 2-st

Postitatud: T Mär 06, 2007 6:41 pm
Postitas boob

Postitatud: N Mär 08, 2007 1:44 am
Postitas jazz777
väääga pisikesed pildid, aga kangesti t-maxi sarnased???
Isiklikult ei arva t-maxist midagi eriti head (tegu on isikliku arvamusega, mis ei väljanda mingilgi määral partei seisukohti 8) )

Postitatud: N Mär 08, 2007 9:48 pm
Postitas Mägilane
Pilt
Elusast peast näeb selline välja

Postitatud: R Mär 09, 2007 12:31 am
Postitas Po18
Olen isiklikult sreda motoralis olevat vintsi näinud ja tindub et on suht aus,muidugi kogemused puuduvad sellise firma vintsiga aga nuh kes teab võibolla on tõesti hea.

Postitatud: N Mär 15, 2007 10:33 am
Postitas jazz777
Kodanikud, kommenteerige julgemalt.
Nagu näha http://www.lahe.net/landy/offroad/helme2007/image5.htm on nähtud.
Huvitaks ennast (akadeemiliselt esialgu) ja nii mõndagi kodanikku (praktiliselt) see vints. Kas on põhjuseid miks peaks keelama seda soetada?

Postitatud: N Mär 15, 2007 11:55 am
Postitas Landy
Olin selle vintsiga varustatud auto vintsmanik seal Helmes. Puid ja teisi masinaid jõudis siledal maal sikutada küll. Eriti kiire olemisega polnud, seega safri masinale piisav, kuid võistlemiseks aeglane.

Konsu lukustusklamber lahkus peale teist vintsmist. Tross läks ka kohe loperguseks.

Kuna off-road tingimustes ei testinud ei tea rohkem kommenteerida.

Postitatud: R Mär 16, 2007 9:20 am
Postitas runn
Sama Volvoga sai pandud Saarekolli rada.
Täitsa rauast asi aga mootor on veits nadi. Asso :bang: pildil olevad rullikud on Come-upi omad originaalil raam tehtud 2,5...3mm terasest ja rullid on... aga see eest kroomitud.
Üksi vintsimisel probleem, vintsi trummel jookseb väga kergelt lahti ja tross on kohe puntras.
Releed on samad mis Come-upil
Safariks ja niisama ukerdamiseks on küll :driving aeglaselt kuid jõuliselt ülekandearv oli vist 265:1 kui Come-upil on 156:1