2. leht 2-st
Re: igapäevamaasturi ost
Postitatud: E Okt 26, 2015 9:17 am
Postitas h.v
beginner kirjutas:Esialgsest nimekirjast GC. Hiljem mainitutest LC on ilmselt kõige parem valik, mõlemad võiks aidata ka edevuse poolt rahuldada. Kui see jääb suureks, siis... peale Subaru võiks arutelusse lisada ka Nissan X-trail'i ja Mitsubishi Outlander'i

?
Olen omajagu tegelikult uue outlanderiga ringi sõitnud ja peab tõdema, et liiga õnnestunud auto just ei ole. Salong on hea ruumikas ja välimus ka täitsa hea, aga kütusekulu on kosmiline, 2l diisel tarbib samapalju kui subaru 2,5 bensukas, seejuures teeb see diisel põrgulärmi.
X-trail, uus kere on päris ahvatlev, aga jääb eelarvest välja, eelmisega olen põgusalt kokku puutunud ja oli maanteel sõites väga lärmakas. Muidu olen aru saanud, et x-traili neliveosüsteem on päris asjalik?
Re: igapäevamaasturi ost
Postitatud: E Okt 26, 2015 9:59 am
Postitas puhvel
Re: igapäevamaasturi ost
Postitatud: E Okt 26, 2015 10:10 am
Postitas TarviR
h.v kirjutas:Landy kirjutas:uurinud nii eripalgelise esmavaliku tagamaid.
Olgem ausad, neid kõiki kasutatakse tänapäaeval peamiselt sõiduautona, mitte pidevalt maastikul piire kombates. Viskasin välja lihtsalt need masinad, mis endale silma on jäänud ja meeldivad. Eesmärk on selgeks teha, kas leidub mõni tõsiseltvõetav alternatiiv niigi teada tuntud linnakatele. Valiku ühes otsas räägib rahuldamata edevus ja teises otsas selline tubli programm nagu excel, mis aeg-ajalt tagasi maa peale toob kui viie aasta kogukulud välja arvestada (ah, kui hullud need 20" talvekad ikka olla saavad @ RR sport

). Dacia saaks ilmselt exceliga hästi läbi, aga see ülejäänud kompott.....
TarviR kirjutas:Aga Toyota LC-d kas 120 või 150 oled kaalunud?
Ja endise volvo omanikuna ostaksin küll enne Uaziku või lada kui uuesti mõne volvo.
Länkarit olen isegi korraks kaalunud, aga kipuvad kõik väga suure läbisõiduga olema ja ausalt öeldes ei ole nii kolakat autot vaja ka. Toyota ridadest oli vanasti suur lemmik 4runner, mis oli paraja suuruse ja hea disainiga masin, aga neid ju enam ei ole. Täna justkui ei olegi enam sellist mudelit, mis oleks midagi suure maasturi ja tavalise linnamaasturi vahepealset. Jeep GC ilmselt kõige lähemal sellele.
Aga volvoga siis ei jäänud rahule, ülalpidamiskulud või muu, mis ei meeldinud?
Lc kohta väidetakse, et enamasti suurt remnonti enne 400 000 vaja ei ole. Ise ostsin üle 200k läbisõiduga auto sest oli soov saada 7 kohaline õhvedrustuseta eksemplar ja neid väga palju ei ole. Nüüdseks aasta sõidetud ja vahetusse läinud ainult veepump ning igaks juhuks ka piduritorud ning esimesed pidurisadulad vahetatud.
Volvo oli 4veoline, tõsi sõiduauto. Tehnika on neil siiski XC-ga suhteliselt sarnane. Selle auto puhul läks küll katki kõik, mis sai. Ka murphi seadused toimisid. Eriti see seadus, mis ütleb, et kui miski ei saa valesti minna, siis mingi asi ikka saab. Riknes kõik alates ABS pumbast, haldexist kuni erinevate andurite, turbo ja rattalaagriteni.
Ehk oli lihtsalt õnnetu eksemplar ja on ka paremaid. Ei tea.
Mõned ütlevad, et volvot näed kahes kohas. Uuena salongis ja hiljem remondis.
Re: igapäevamaasturi ost
Postitatud: E Okt 26, 2015 11:37 am
Postitas FlammablE
Kui on inimesel huvi ja raha jackpoti ealiseks sõidetud RR Sporti üleval pidada, siis Daciad, Subarud ja X-trailid on nagu kolme jalaga taburet vs Mangi diivan. Kabe LC120 on kindlasti enamvähem auto, aga iga töödejuhataja sõidab tänapäeval sellisega ja enamik on sellest magusast hetkest üle sõidetud või hirmsa hinnaga. Pole ta ka see 30a tagune igikestev Ländkruiser, et tema pärast väga pingutada. 20k läbisõitu on nii vähe, et vabalt võiks ka võtta bensuka. Kui maanteelt maha ei keera, siis võtaks üldse X5 ja edasi ei mõtleks. Esialgsetest valikutest on GC olenevalt olukorrast ilmselt kõige mõistlikum kompromiss kulude, kvaliteedi ja võimekuse vahel.
E: näen siin, kuidas sõber oma esivanema XC90(või on ta XC70) putitab ja juppide hinnad on kohati nagu Lexusel, aga läheb neid nagu Fordile.
Re: igapäevamaasturi ost
Postitatud: E Okt 26, 2015 1:02 pm
Postitas Landy
h.v kirjutas:Landy kirjutas:uurinud nii eripalgelise esmavaliku tagamaid.
Olgem ausad, neid kõiki kasutatakse tänapäaeval peamiselt sõiduautona, mitte pidevalt maastikul piire kombates. Viskasin välja lihtsalt need masinad, mis endale silma on jäänud ja meeldivad. Eesmärk on selgeks teha, kas leidub mõni tõsiseltvõetav alternatiiv niigi teada tuntud linnakatele. Valiku ühes otsas räägib rahuldamata edevus ja teises otsas selline tubli programm nagu excel, mis aeg-ajalt tagasi maa peale toob kui viie aasta kogukulud välja arvestada (ah, kui hullud need 20" talvekad ikka olla saavad @ RR sport

). Dacia saaks ilmselt exceliga hästi läbi, aga see ülejäänud kompott.....
Seda rahuldmata edevuse mõõdet ei oska mina vist autode abil välja elada. Seega veidi tundamatu mõõdupuu. (Ok, kui punae haagis välja jätta). Lihtsus ja praktilus(utilitaarsus) on olnud seni minu peamisteks mõõdupuudeks.( kubatuur, kandevõime, haagis evovõime, kütusekulu, läbivus, jne.) Kui vaba raha oleks, koosneks minu autode kogu vist ainult koledatest, ebamugavatest ja ilmetutest autodest. Ah jaa, minul ka exceli tabel juba vaimse 5 sõiduki puhul sõbraks olnud, kuid ilmselt tagant järgi trakusena.
Kui soov mõni uhkem ja luksulsikum masin välja vaadata, siis ka selle osas on mõtteid mida võiksin jagada.
Pikemalt jaab telefoni teel.