Postitatud: L Apr 14, 2007 1:17 am
Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla. 
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla.
Ja hiliftiga hakkad siis sumpsist tõstma?Occassion kirjutas:Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla.
Tiivakaart aga pole kohe võtta käepärast.
Ei ole selleks vajadust kuna raam on ise suht kõrge ehitusega. pääseb peale sumpsi paigaldust ikka ilusti raami alla mis tahes asjaga.boob kirjutas:Ja hiliftiga hakkad siis sumpsist tõstma?Occassion kirjutas:Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla.
Tiivakaart aga pole kohe võtta käepärast.
Latt tungiga läheb jah veidi jamaks aga mis teha - kõik ei saagi olla perfect.jr kirjutas:No jah, aga latt tungrauaga (hi-lift) sa ikka ei tõsta ju sealt sumpsi torust! Samuti ei saa sa ümber puu pööramisi teha. Usu mind, sa ei taha seda summutit sinna sedasi teha, kui sa metsa lähed ja kinni jääd. Keegi võiks Occasionile seda demoda...
nuh kui asi nii siis on asjal veel teine lahendus olemas. Nimelt tulevad sumpsid sellised, et neid saab eest mootori poolsest otsast külje pealt maha võtta. Seda selleks, et kui tekib tahtmine sumpsi seest uuendada ei pea ma seda laiali laskma relakaga vaid keeran kolm polti lahti ja terve toru on käes koos sisemise sõela jne asjaga. Siis pole probleem need metsa sõitu alustades tuppa visatajr kirjutas:Just nimelt! Sa tahad metsas ju hoolimatult sõita ja tavaliselt hüppavad kännud just külje alla koos kividega.
Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat. No mis mul saab olla kena möirge vastu mis ilma sumpsita tuleb. Eks ma lihtsalt pean ise ka mõne asja järgi proovima. Võibolla tõesti kunagi teen teistmoodi selle väljalaske osa aga praegu tuleb nii nagu algselt plaanitud oli. siit saab järgi kuulata mis hääl on: http://www.youtube.com/watch?v=T0hWPVbVwpstarmo kirjutas:Ütle parem kohe, et sa ei plaanigi sellega metsa minna![]()
Come on - auto, millel peaks summuti alt ära kruttima enne metsa minekutPealegi kujuta ette mis häält see masin tegema hakkab kui ilma summutita ringi lased.
Vot nüüd ei jõudnud pärale.Occassion kirjutas: Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat.
Mis siin nii keerulist nüüd siis oliMahviaDeTyrk kirjutas:Vot nüüd ei jõudnud pärale.Occassion kirjutas: Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat.
Kas sellise masinaga on metsas käimine raske ja tõsine töö - või on sellisega mööda asfalti ääretult lõbus sõita ?
Plaan on suhteliselt eest ratta juurest kohe tuua ja siis raami ning kere vahelt et ei tekiks ohtu kõveraks sõita.jr kirjutas:Vaata, et siis sumpsitoru nii kavalalt raami välisküljele tood, et ei oleks võimalust seda raami ja maa vahele lömaks sõita, kui väljaviigu raami alt teed.