2. leht 3-st

Postitatud: L Apr 14, 2007 1:17 am
Postitas Landy
Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla. :wink:

Postitatud: L Apr 14, 2007 1:20 am
Postitas Occassion
Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla. :wink:
Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.
Tiivakaart aga pole kohe võtta käepärast.

Postitatud: L Apr 14, 2007 5:53 pm
Postitas boob
Occassion kirjutas:
Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla. :wink:
Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.
Tiivakaart aga pole kohe võtta käepärast.
Ja hiliftiga hakkad siis sumpsist tõstma? :shock:

Postitatud: L Apr 14, 2007 11:51 pm
Postitas Occassion
boob kirjutas:
Occassion kirjutas:
Landy kirjutas:Väike küljeraud ja tiivalaiend, ning saabki juba järgmisel nädalavahetusel turbasse pealtvaatajaks tulla. :wink:
Ma arvan, et sellele masinale ma küljerauda ei panegi - tulevad hoopis jämedad sumpsi torud mõlemale poole küljetoru asemel.
Tiivakaart aga pole kohe võtta käepärast.
Ja hiliftiga hakkad siis sumpsist tõstma? :shock:
Ei ole selleks vajadust kuna raam on ise suht kõrge ehitusega. pääseb peale sumpsi paigaldust ikka ilusti raami alla mis tahes asjaga.

Siin pildil on ilusti näha raami paksus + veel osaliselt on paigaldamata ka raamipuksid mis tõstavad veel ülespoole keret 5 cm'i. Sumpsi paksus on paar cm'i vähem kui raam - seega on kõik korras ja miskit ei häiri. Sumpsi paigaldamine sinna ongi eesmärgiks kaotada kole pilt mis avaneb küljelt vaadates autole - siis on koledasti raami ja kere vahel jube suur tühimik mille siis sumps pärast kenasti ära katab ja välimuse kenaks teeb

Pilt

Postitatud: L Apr 14, 2007 11:54 pm
Postitas jr
No jah, aga latt tungrauaga (hi-lift) sa ikka ei tõsta ju sealt sumpsi torust! Samuti ei saa sa ümber puu pööramisi teha. Usu mind, sa ei taha seda summutit sinna sedasi teha, kui sa metsa lähed ja kinni jääd. Keegi võiks Occasionile seda demoda...

Postitatud: L Apr 14, 2007 11:58 pm
Postitas Occassion
jr kirjutas:No jah, aga latt tungrauaga (hi-lift) sa ikka ei tõsta ju sealt sumpsi torust! Samuti ei saa sa ümber puu pööramisi teha. Usu mind, sa ei taha seda summutit sinna sedasi teha, kui sa metsa lähed ja kinni jääd. Keegi võiks Occasionile seda demoda...
Latt tungiga läheb jah veidi jamaks aga mis teha - kõik ei saagi olla perfect.

Ümber puu :?: nagu et lasen külje vastu puud ja annan talda ???

Postitatud: P Apr 15, 2007 12:01 am
Postitas jr
Just nimelt! Sa tahad metsas ju hoolimatult sõita ja tavaliselt hüppavad kännud just külje alla koos kividega.

Postitatud: P Apr 15, 2007 12:06 am
Postitas Occassion
jr kirjutas:Just nimelt! Sa tahad metsas ju hoolimatult sõita ja tavaliselt hüppavad kännud just külje alla koos kividega.
nuh kui asi nii siis on asjal veel teine lahendus olemas. Nimelt tulevad sumpsid sellised, et neid saab eest mootori poolsest otsast külje pealt maha võtta. Seda selleks, et kui tekib tahtmine sumpsi seest uuendada ei pea ma seda laiali laskma relakaga vaid keeran kolm polti lahti ja terve toru on käes koos sisemise sõela jne asjaga. Siis pole probleem need metsa sõitu alustades tuppa visata :lol:

Postitatud: P Apr 15, 2007 8:39 am
Postitas tarmo
Ütle parem kohe, et sa ei plaanigi sellega metsa minna :twisted:
Come on - auto, millel peaks summuti alt ära kruttima enne metsa minekut :roll: Pealegi kujuta ette mis häält see masin tegema hakkab kui ilma summutita ringi lased.

Postitatud: P Apr 15, 2007 4:23 pm
Postitas Occassion
tarmo kirjutas:Ütle parem kohe, et sa ei plaanigi sellega metsa minna :twisted:
Come on - auto, millel peaks summuti alt ära kruttima enne metsa minekut :roll: Pealegi kujuta ette mis häält see masin tegema hakkab kui ilma summutita ringi lased.
Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat. No mis mul saab olla kena möirge vastu mis ilma sumpsita tuleb. Eks ma lihtsalt pean ise ka mõne asja järgi proovima. Võibolla tõesti kunagi teen teistmoodi selle väljalaske osa aga praegu tuleb nii nagu algselt plaanitud oli. siit saab järgi kuulata mis hääl on: http://www.youtube.com/watch?v=T0hWPVbVwps

Postitatud: P Apr 15, 2007 5:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Occassion kirjutas: Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat.
Vot nüüd ei jõudnud pärale.
Kas sellise masinaga on metsas käimine raske ja tõsine töö - või on sellisega mööda asfalti ääretult lõbus sõita ?

Postitatud: P Apr 15, 2007 5:58 pm
Postitas Occassion
MahviaDeTyrk kirjutas:
Occassion kirjutas: Ikka plaanin minna metsa. Pole nagu kordagi maininud et teen ainult lõbusõidu masinat.
Vot nüüd ei jõudnud pärale.
Kas sellise masinaga on metsas käimine raske ja tõsine töö - või on sellisega mööda asfalti ääretult lõbus sõita ?
Mis siin nii keerulist nüüd siis oli :roll:
Ma ei saa aru kust te imete neid mõtteid, et ma olen nagu saamatu :?:

Soovitan ikka enne korralikul lugeda kui miskit küsida. Ma ju selge sõnaga ütlesin: "pole plaanis olnud seda teha ainult lõbusõidu masinaks". Ehk siis plaanin sõita sellega kõikjal. Ja see et asfaldil lõbus sõita ei tähenda automaatselt seda nagu oleks metsas sõitmine jube raske ja tõsine töö - kindlasti on see aga teistmoodi kui tänaval kruiisida.
Peaks nüüd arusaadav kõigile olema.

Postitatud: P Apr 15, 2007 7:10 pm
Postitas 414 AVM
Sa oled juba päris tigedaks tehtud ja minu diletantlikud arvamused võivad sinna ämbri-poolele kuuluda, aga paar küsimust:
Kuna torud tuleb suht jäigalt küljele kinnitada, tuleb sukk tuua pükste lähedale? Kuidas see sellist tuld kannatab?
Kas toru soojaks minnes krimpleenpükse sääretoru külge ei keevita?

Postitatud: P Apr 15, 2007 7:13 pm
Postitas jr
Vaata, et siis sumpsitoru nii kavalalt raami välisküljele tood, et ei oleks võimalust seda raami ja maa vahele lömaks sõita, kui väljaviigu raami alt teed.

Postitatud: P Apr 15, 2007 7:20 pm
Postitas Occassion
jr kirjutas:Vaata, et siis sumpsitoru nii kavalalt raami välisküljele tood, et ei oleks võimalust seda raami ja maa vahele lömaks sõita, kui väljaviigu raami alt teed.
Plaan on suhteliselt eest ratta juurest kohe tuua ja siis raami ning kere vahelt et ei tekiks ohtu kõveraks sõita.

Mis puutub aga soojaks minemise koha pealt - siis tänapäeval on olemas igasugu materjale mida poest osta saab ja mis kuuma läbi ei lase nii palju. Eks siin kindlasti on veel veidi tehnilisi nüansse mida peab lahendama aga mitte midagi ületamatut.