2. leht 2-st

Postitatud: N Mär 27, 2008 7:53 pm
Postitas Landy
Värsket infot:
---------
Tere!

Oleme saanud tehasest infi. et esialgsetel andmetel hakkab tehas tellimusi vastu
võtma alates aprill 2008.
Esimesed tellitud autod tulevad liinilt mitte varem kui juuni lõpp. Kas ka Eesti
turule esimeste tellimuste hulgas vaba ruumi on ei ole hetkel teada.
Kui meil õnnestub saada vaba tootmisruumi, siis tellime esimese(d) demoversiooni(d)
kindlasti ära. Tänaseks on ka juba enam- vähem kindel et aprillis toimuval
autonäitusel saame kasutada sõiduki demonstreerimiseks ühte autot, mille tehasest
spetsiaalselt selleks ürituseks siia saame. Loodetavasti on see auto meie käsutuses
ca 2-3 nädalat. Annan teada kui auto Eestisse jõuab, et saaksite seda lähemalt näha.

Loodame et esialgne tootmisplaan jääb jõusse ja siis oleks esimesed müügiautod
sügisel Eestis.


Lugupidamisega, best regards
Leino Luik
Iv Pluss As
müügidirektor
tel. +372 50 82 282
e-mail: leino@ivpluss.ee
www.ivpluss.ee

Postitatud: L Mär 29, 2008 6:04 pm
Postitas Leedu
Autolehes artikkel. Konkurent Land Roverile ja muu bla blaa.. Aga sellest pole juttugi, et vanast Land Roverist tehtud on.

Postitatud: L Mär 29, 2008 9:53 pm
Postitas Landy
Leedu kirjutas:Autolehes artikkel. Konkurent Land Roverile ja muu bla blaa.. Aga sellest pole juttugi, et vanast Land Roverist tehtud on.
Autolehe artikkel läheb samaasse seeriasse,kui
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=759 ... t=autolehe

Seal pole kordagi mainitud, et tegelikult on tegu Santna SP-10-ga (Annibal) millele lihtsalt ohtralt plsstikut sisse ja välja on lisatud ning esiots ja stanged plastisemaks ja koledamaks tehtud

http://www.heystee-automotive.com/santana/ps-10.htm
http://www.allterrainservices.co.uk/santana.html
http://www.allterrainservices.co.uk/santana_tech.html

Loomulikult on unustaud mainida , et kõik tema mõõdud ja salongi kitsikus tulenevad sellest, et masin baseerub omaaegsel Land Rover Series III 109" kerel ja raamil. Igaksjuhuks on jäetud sõiduomaduste juurde lismata, et maisn on prabool LEHTVEDRUDEL!
Pilt

Postitatud: P Mär 30, 2008 1:13 am
Postitas zum
Kõige muu suhtes nõus, aga esimesed lehtvedrud olid minuarust kuskil mainitud ikkagi...
P.S. Jääme ootama kohaliku testdrive tulemusi... (Landy ehk võtab ette :wink: )

Postitatud: N Apr 24, 2008 8:13 am
Postitas Landy
Nüüd ka ametlik koduleht:
http://www.offroad.iveco.com/

Postitatud: R Sept 12, 2008 8:10 am
Postitas Landy
Huvilised peaks kibekähku seda lugema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=81249#81249

Postitatud: T Sept 16, 2008 10:26 pm
Postitas Landy
Landy tuli täna kõrvade peal Mustjõe karjäärist tagasi. 8) Minu skepsis sai täige pühitud!

Iveco Massif on tegija ja hakkab Defenderiele raudselt kandade lastuma. Eriti maastikusõidu omadustega.
Uue Fordi mootoriga Defekas on lapse lalin Iveco 3,0 kõrval. Seal kapoti alla on kohe päris elajas peidus.

Hea näide masina võimekusest:
Kuus täismeest kongis ja läksime pühapäevase koolitusürituse rada testima. Alul turnisime selle suurema liivakuhila otsa. aeglane 4WD sisse ja tuld. Roolis offroadvõõras inimene, mina kõrvalt juhendamas. Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla, läbi vee ning vaskust nurgast teise aeglasega üles. Kahjuks jõudsime vaid 2/3 peale. Olime üllatunud. Tagurpidi alla ja uus katse veidi suurema hooga. Lõpus jäi jälle paar meetrit puudu. Taas tagurpidi alla. Panime kolmanda aeglase sisse ja ründasime paari meetrise hoovõtuga (seal rohkem ruumi polegi) Nüüd läks vaevata üles. Panime selle masin suure kaalu arvele (kong reisijaid pungil täis).
Lõpuks eest esimese aeglasega mõnuledes alla.

Tulime välja ja arutlesime mäkketõusu probleemide põhjuste üle kuniks keegi tarkpea küsis, kas te manual hube 4x4 peale ei keeranudki?
Vastus juhi suust: mmm.. eee....ei :roll: :oops:

Seega läbisime pea-aegu täislastis rahvamajaga kogu trassi vaid tagaveoga. Pole paha tulemus.

Peale tegeliku 4x4 rakendumist sai kõikjal vaevata vaid kolmanda aeglasega liigeldus . Fantast mootori dünaamika. Kerge ja täpne rool ning üllatavalt pehme lehtvedru kohta.

Tulge pühapäeval katsuma-proovima!

Postitatud: P Sept 21, 2008 12:43 am
Postitas zum
Nüüd siis ka lühikese kerega: Iveco Campagnola
Pilt

Postitatud: P Sept 21, 2008 8:36 am
Postitas Landy
zum kirjutas:Nüüd siis ka lühikese kerega: Iveco Campagnola
Pilt
Tegelikult esitleti lühikese kerega masinat juba ca aasta tagasi. Artikkel sellegi poolest hea.

Postitatud: N Sept 25, 2008 5:16 pm
Postitas atdoom
Landy kirjutas: Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla,
oot oot, see auto läks eest ehk siint
http://nagi.ee/photos/tyybel/7876845/in-set/127347/

üles... ilma vaevata?

Postitatud: N Sept 25, 2008 5:22 pm
Postitas Landy
atdoom kirjutas:
Landy kirjutas: Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla,
oot oot, see auto läks eest ehk siint
http://nagi.ee/photos/tyybel/7876845/in-set/127347/

üles... ilma vaevata?
Jutt sellest tõusust,
http://nagi.ee/photos/tyybel/7877127/in-set/127347/
kus need masinad rivis seisavad .

Postitatud: N Sept 25, 2008 10:25 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas:Huvitav milliseks kujuneb selle Iveco Massifi hind eesti turul.
Mulle võideti, et alates 25K EUR+km
Kõigetäpsem info, kui küsid www.ivpluss.ee meestelt.

Postitatud: N Sept 25, 2008 10:45 pm
Postitas d22
mulle öeldi,et see suur kolakas,mis testimisel umbes 500000,kastikas kuskil 400000 alates,ühesõnaga kirves.

Postitatud: N Sept 25, 2008 11:16 pm
Postitas Landy
d22 kirjutas:mulle öeldi,et see suur kolakas,mis testimisel umbes 500000,kastikas kuskil 400000 alates,ühesõnaga kirves.
Defenderist peaks ta esialagsetel andmetel odavam tulema. Samas neid kahte autot raske võrrelda, kuna varustustuspaketid ja tehnilised näitajad üsna erinevad. Samas tegu otseste konkurentidega.

Postitatud: R Sept 26, 2008 9:20 am
Postitas Landy
Kuna mõlema mudeli turuosa jäb ilmselt ikkagi marginaalseks (ostjaskond kümneonna ümber aastas), siis võib tõeti leiduda inimesi, kes vajavad robustset töölooma, kuid kellele Ford Transiti kärgitud võimusega mootor ja lühikeste käikudega käigukast ning ahtamaks disainitud salong närvidele käivad. Margitruud fännid vaevalt, et üle jooksevad. Pigem jutt nö ärisektorist.