2. leht 3-st
Postitatud: R Veebr 23, 2007 10:33 pm
Postitas suzi
lihtsalt olemasolevad veljed on 16"
15" peaks proovima, kuna taga piduritrummli juures on väga vähe ruumi. Samas siis ju lisanduv velgede hind a 1200.-tk.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 10:46 pm
Postitas urmas
Jooks offivaruste 31" Fedimaid on 6000 eeku + 4800 veljed-polegi paha tulemus. Ma ei tea muidugi mis hinnaga need 16" rehvid sulle tulevad.
Ma ei lugenudki algust hoolega läbi.
Plaanid 31,5/10,5/16 alla panna? Need su vanadest 2" kõrgemad. Mahuvad ikka või? Kui jah, siis tulemus ikka väga hää saab. Äkki võiks teine jooks linnarehve siiski jääda veljele. Nende fedimatega ikka päris koll. Äkki väike seib ka vedru alla? Mis see pisike tõste ikka teha on. Paar tundi nokitsemist ja maksumus kah olematu.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:12 pm
Postitas suzi
urmas kirjutas:Jooks offivaruste 31" Fedimaid on 6000 eeku + 4800 veljed-polegi paha tulemus. Ma ei tea muidugi mis hinnaga need 16" rehvid sulle tulevad.
245/75/16 Wrangler MTR on ikka päris kallid ja suts kõrged ka. Samas võid ju vedrudele hokilitrist seibid alla treida, paigaldus kah tunnike ja tulemus on väga bro

Mis see toll tõstet siis ikka teha on ja maksab ka olematu summa. See ca 30/10,5/15 ainult ju.
Samas jõuaks ikka palju kaugelemale!
Nuuuh. Teed ära?
Minu soovitud Fedimad on 31,5/10,5-16
sinu pakutud 245/75-16 on umbes sama kõrged. Nende jaoks ei pea D-Maxil midagi tegema peale alla keeramise.
Olen seal mõõdulindiga mitmeid kordi mõõtnud. Praeguste rehvidega 245/70-16 (u30/10-16") jääb igatepidi üle veel vähemalt u 3cm ehk u 1,2".
Joonistasin paberil ning arvutasin:
praegune rehv 245/70-16 peaks olema läbimõõdult umbes 74,9cm
fedima 265/70-16 peaks olema läbimõõdult 77,7 cm
ehk siis vahe läbimõõdule 2,8cm
realset koopasse kõrguses-laiuses 2,8/2=1,4cm
maksimum, mis minu mõõtmiste järgi peaks D-Maxile stockis alla minema on u 32" äki isegi rohkem, kui eriti ei turniks.
Ruumi on sinna jäetud üks jagu.
Kui kasutada sinu hokkilitreid, siis pressiks 33" sinna ära. Laiusega muidugi poleks niipalju mängimist. Samas saab ju alati offseti negatiivseks viia. Siis tulevad jälle plastikust tiiva tiluliud ette jne.
Saba lahti nokk kinni jne.

Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:21 pm
Postitas urmas
Sattusime samal ajal kirjutama
Siis ju muid probleeme pole, kui kiiresti kriimustuv värvkate sinu suht uuekesel autol.
Igal juhul jään huviga järgmist safarit ootama nende uute rehvidega.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:35 pm
Postitas suzi
urmas kirjutas:Sattusime samal ajal kirjutama
Siis ju muid probleeme pole, kui kiiresti kriimustuv värvkate sinu suht uuekesel autol.
Igal juhul jään huviga järgmist safarit ootama nende uute rehvidega.
Kriimuvaba värvkatte matsin maha peale Jõulusafarit. Seal sai tehtud nn "harjadepesu" paju võsas. Kasutajal keelutsoon peaks olema isegi pilt sellest.
Sellest ajast edasi on tõmmanud ainult sügavamate aukude poole.
Enamus KP-d ju minupoolt veel võtmata.
Märkus kriimupõdejatele.
See võsa ei tee midagi. Peale poleerimist ei jää midagi näha.
Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:45 pm
Postitas urmas
Nende KP-ga pead kiirustama. Ma pole päras MT rehvide alla panekut ühtegi võtnud. Kõik said stockiga võetud
Sa ikka kasutad neid:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
venkude oma parem tollide poolest
http://www.jeep.auto.ru/Tires/index.htm
Just, kriimud ainult kaunistavad. Mäletan jõulusafarit ja ilusat siledat sinist autot.

Postitatud: R Veebr 23, 2007 11:48 pm
Postitas suzi
Postitatud: L Veebr 24, 2007 4:40 pm
Postitas 414 AVM
Urmas kirjutas:
Äkki väike seib ka vedru alla? Mis see pisike tõste ikka teha on. Paar tundi nokitsemist ja maksumus kah olematu.
D-Maxil ees torsioon- ja taga lehtvedrud. Taha saaks pikemad kiiged panna, aga kuidas nende torsioonidega on? Kas 2" kannataks tõsta või muutub silla kukkumine juba väga sitaks? Ja 4x4 puhul, kas ei teki nurkadega jama? Või toll vedru- ja toll keretõstet?
Postitatud: K Veebr 28, 2007 5:52 pm
Postitas suzi
ei midagi rõõmustavat. Soomest rehvid umbes 12 nädalat. Tundub, et peab kohapealt miskit alternatiivi otsima.

Postitatud: N Mär 01, 2007 3:01 pm
Postitas d22
hetkel endal sarnane rehvi mure, hetkel oleks saada(Tartu laos eile olid olemas) marix puma 265/70 R 16 Getz Eestist. Hind 1750 eek/tk oli vist,aga väike ale lubati ka teha.
Postitatud: N Mär 01, 2007 8:50 pm
Postitas suzi
d22 kirjutas:hetkel endal sarnane rehvi mure, hetkel oleks saada(Tartu laos eile olid olemas) marix puma 265/70 R 16 Getz Eestist. Hind 1750 eek/tk oli vist,aga väike ale lubati ka teha.
Homme võtan teema üles. Ning seejärel suund Tartu.
Postitatud: N Mär 01, 2007 9:15 pm
Postitas urmas
Postitatud: R Mär 02, 2007 10:17 am
Postitas d22
Neil tallinnas ka esindus, äkki seal olemas,või siis toovad Tartust Tallinasse.Helista getzi!
Postitatud: T Mär 06, 2007 6:15 pm
Postitas suzi
Olemas. Sai siis GEtzist ära võetud.
Krt on ikka jurrakad küll
Alla krutime 3 nädala pärast. Tahaks küll kohe aga kuna koolivaheajal vaja 1100km põhja minna, siis käin seal veel NOKIANitega ära.
Samas kui kellelgi on kodus rehvivahetus pink, siis miks mitte paariks nädalaks alla visata.

ning metsas proovimas käia.

Postitatud: T Mär 06, 2007 6:30 pm
Postitas 414 AVM
Kui alla saad, siis ootaks kommentaare. Kas ja kus võib ohte olla - kiilakas, vesi, must jää, lausjää...?? Ega Sa neid ometi ainult ndlavahetuseks alla keerama ei hakka? Aga pilte vaadates jooksevad küll pisarad suunurkadest

.