2. leht 2-st

Postitatud: P Veebr 11, 2007 10:48 pm
Postitas erik
Et asi veel segasem oleks, siis olles ka ise nii mõnegi spetsiaalklassi metsa kilomeetri maha sõitnud ja seda ainult manuaaliga, ei meenu ühtegi juhtu meie autol, kus oleks sidur kärssama läinud. Ja suurte maasturite klassis pole eestis ühtegi automaati olnud. :wink:

Postitatud: E Veebr 12, 2007 3:49 pm
Postitas hulkur
erik kirjutas:Et asi veel segasem oleks, siis olles ka ise nii mõnegi spetsiaalklassi metsa kilomeetri maha sõitnud ja seda ainult manuaaliga, ei meenu ühtegi juhtu meie autol, kus oleks sidur kärssama läinud. Ja suurte maasturite klassis pole eestis ühtegi automaati olnud. :wink:
Ok kärssamine, kärssamiseks aga kui nüüd meenutada seda Ladogal siduri puhastamiseks mootori mahavõtmist... iseasi muidugi mida automaat sellise ürituse peale oleks öelnud...

Postitatud: E Veebr 12, 2007 3:55 pm
Postitas Landy
Ega see Habe automaat seal TR1 kalssis ka Ladoga (või oli see Vepski) lõpus enam väga töötav polnud... Muljetamist oli tal sel teemal tükiks ajaks.

Postitatud: E Veebr 12, 2007 5:19 pm
Postitas jr
No siis tuleb automaat manuaalvalitsa peale ümber teha.
Ja fakt on see, et ilma tugevamate ketaste, lintide, kettatrumlite ja reduktorite ning korraliku jahutuseta pole mõtet metsa sonkima tõsisemalt minna.