2. leht 2-st
Postitatud: T Mai 23, 2006 9:20 pm
Postitas jureivukas
Kas keegi oskab kommenteerida. Läbisõit nii nagu alati - ainult jumal teab. Arvan et kütusekulud ei ole väga erinevad. 4 uksega tundub et mahukam kui lühike variant.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: T Mai 23, 2006 10:19 pm
Postitas Bullrider
Kui suurt peret pole, siis käib kaheukseline kahh. Kuigi mul sai Terranol pandud üldse chevi istmed ja nüüd lippavad nii lapsed kui vahest abikaasagi üldse üle istmete ronida.
Eelistaks äkki ikka suuremat varianti pakutuist - seda ka mootori poolest.
See väike junn jätab üldse kuidagi kipaka mulje.
Eks proovisõit paneks ikka asjad paika - ja nii, et ikka sahinad ja nahinad ja lpksud kuuldavale tuleks...
Postitatud: K Juun 07, 2006 10:51 am
Postitas hercules
aga äkki keegi räägiks ikka sellest 2,2ecotecist?Tehnikamaailmas oli kirjas et ecotec on palju parem kui teised mootorid igas mõttes,kuid peale 200k kilomeetrit mootor lausa karjub remondi järgi?
Postitatud: P Mai 18, 2008 10:33 pm
Postitas Arx
sai ka endale mõned kuud tagasi hangitud selline masin millel 2.2 eco. 100 kw. aga sain kohe vastu perset. oli vaja välja vahetada saaled, väntvõll ja sidur. ei tea kas viga kummides, et liiga laiad on või millegis muus, aga te rööpaline on, siis hakkab teed otsima, natuke peab vaeva nägema, et autot sirgelt teel hoida. korda sai siis sai männikul liivases 4 vedu proovitud. kuidagi nagu lahjaks jääb võimu korraks ehmusin juba ära, et nüüd sureb välja seal liiva sees, aga õnneks vedas välja ennast. ja nüüd paar päeva tagasi andis pingeregulaator otsad (äkki keegi teab kus see asub, kas keneka sees või kuskil mujal). aga muidu on ruumi sees küll, et saab isegi vanainimeste asja inimlikult ajada

. nüüd kui pinge regulaator ära saab vahetatud on jälle sõiduk korras ja saab hakata auto plusse otsima. sai nagu remondi rõõmu nauditud ja nüüd võib rahus maha müüa ei ole midagi remontida enam. aga esimeseks maasturiks võib osta küll. tunde saab kätte maasturist
küsimused
Postitatud: T Mai 20, 2008 2:09 pm
Postitas atdoom
tarmo kirjutas:nelivedu kenasti käsitsi lülitatav (ka aeglusti).
Taga peaks tal olema libisev differ?
ees tavaline differ?
Nelivedu aeglustiga kas keskdiffer on lukus?
Postitatud: T Mai 20, 2008 4:37 pm
Postitas Arx
kas keegi teab kus on fronteral pingeregulaator ja milline see välja näeb